Als 23 oud is voor een Wii moet ik dood zijn alquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef depax het volgende:
[..]
hey, met de wii ben ik weer even een kind laat me
ik show mijn bestelling daarnaast niet ik wil gewoon vragen of ik reviews kan schrijven.
Als het je stoort dan is dat jouw probleem en geld deert me ook niet.
Opscheppen doe ik ook niet ik ben gewoon hyped/blij dat ik hem eindelijk krijg ondanks de problemen bij gameshop en gezeik naar een nieuwe te zoeken ik was er niet van uitgegaan dat ik hem nog zou krijgen namelijk na die mail op de 8ste.
Daarnaast heb ik zoveel besteld om met vrienden te kunnen doen en omdat op moment thuis wat moeilijk gaat en dit dus een goede afleiding is
Ik heb hier een spindel met 100 lege DVDs aangeraakt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef Oksel het volgende:
Ik bedoel, ík heb vandaag 4 Wii games aangeraakt!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb hier een spindel met 100 lege DVDs aangeraakt.
Zelfde principe, ik heb ze staan en ik heb er in deze vorm geen zak aan
Sorry, maar er zijn zoveel meer dingen die leuker zijn om aan te raken ( en dan doel ik niet op wii's)quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef Oksel het volgende:
Ik bedoel, ík heb vandaag 4 Wii games aangeraakt!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef depax het volgende:
[..]
Sorry, maar er zijn zoveel meer dingen die leuker zijn om aan te raken ( en dan doel ik niet op wii's)
scherpquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef depax het volgende:
[..]
Sorry, maar er zijn zoveel meer dingen die leuker zijn om aan te raken ( en dan doel ik niet op wii's)
Verkapte TVP postquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:22 schreef mini-lellan het volgende:
Ik zeg dus geen TVP in dit topic want voor je het weet is ie weer dicht!![]()
Heb je um zelf al lang gespeeld dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Red Steel valt niet tegen, tenminste dat zeggen de mensen die hem wat langer spelen. Het spel heeft een grote leercurve, omdat het gewoon allemaal erg nieuw is. Oke er zullen wat mindere dingen aan het spel zijn, maar het is zeker geen 5 waard oid.
Sterker nog, bij Bart Smit worden enkel online pre-orders uitgeleverd, de rest van de consoles gaan naar de E-Plaza.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:08 schreef Knoflook het volgende:
Ikverwacht dat ik volgende week word gebeld.. 6e bij BS,Maar die kut online orders gaan voor.
Ik ga GEK worden als ik jullie allemaal bezig zie en ik ben nog wiiloos.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Sterker nog, bij Bart Smit worden enkel online pre-orders uitgeleverd, de rest van de consoles gaan naar de E-Plaza.
En dan ga ik meteen binnen lopenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:16 schreef RaymanNL het volgende:
De dixons krijgt het 's ochtends sbinnen
Mijn vriendin heeft pech de week na 8 december..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef depax het volgende:
[..]
Dus ze mag niet met je wii spelen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft pech de week na 8 december..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |