Zou het?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef BMH het volgende:
Januari 2008.
klote hype's ook altijdquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Over een half jaar ofzo, denk ik.![]()
dat was sarcastisch...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou het?
Nintendo zou wel achterlijk zijn als ze het gezinsfeest van het jaar (Kerst) laten schieten om de gezinsconsole van het jaar te promoten. Ik gok dat die dingen vanaf volgende week maandag redelijk tot goed verkrijgbaar zijn.
Ik ook. Iedereen die er eentje wil heeft een Wii met de kerst.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou het?
Nintendo zou wel achterlijk zijn als ze het gezinsfeest van het jaar (Kerst) laten schieten om de gezinsconsole van het jaar te promoten. Ik gok dat die dingen vanaf volgende week maandag redelijk tot goed verkrijgbaar zijn.
Yep. Eerst zouden die pods al in November in de winkel moeten liggen.quote:
Je weet zeker dat ze die pods niet recht op zetten ( ja flauw ik verveel me )quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep. Eerst zouden die pods al in November in de winkel moeten liggen.
En uiteraard gewoon even die Wii pakken, laten zien... en dan zeggen "Tot vrijdag" en hem weer weg zetten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:52 schreef Lexie het volgende:
Ik zou je uitlachen als je met een uitgeprint mailtje je gelijk kwam halen.
Insert name, CTRL + P, go!quote:Beste X,
Dank je voor je reactie.
Nintendo Nederland probeert vóór 8 december ieder verkooppunt te bevoorraden met de Wii console,de accessoires en Wii software.
Dit is logisch omdat alle verkooppunten dan op 8 december kunnen starten met de verkoop.
Natuurlijk zullen er winkels zijn die de verkoop al eerder willen starten. Wij vragen dat nadrukkelijk niet te doen, maar kunnen niemand verplichten. Het is dus gewoon toegestaan.
Meestal houden de verkooppunten zich aan de onze vraag.
Nintendo Nederland kan echter niet verhinderen dat ergens toch eerder verkocht wordt.
Veel plezier met de Wii !
Het Nintendo Team.
----- Original Message -----
From: X
To: info@nintendo.nl
Sent: Tuesday, December 05, 2006 3:54 PM
Subject: Wii verkoop vóór 8 december?
Geachte heer, mevrouw
Naar aanleiding van geruchten wil ik u een vraag stellen over de Wii verkoop!
Het gerucht is dat er boetes uitgedeeld zouden gaan worden aan winkels die vóór 8 december de Wii al verkopen. Is dit waar?
Vriendelijke groeten,
Een foto maken, uitprinten, erop schrijven "aan deze man geen WIi verkopen" en die vervolgens achter de balie hangenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:56 schreef Cid het volgende:
[..]
En uiteraard gewoon even die Wii pakken, laten zien... en dan zeggen "Tot vrijdag" en hem weer weg zetten.
inderdaad,quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:52 schreef Lexie het volgende:
Ow, wat zeuren we danquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:42 schreef FJD het volgende:
[..]
k gok dat die dingen vanaf volgende week maandag redelijk tot goed verkrijgbaar zijn.
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:52 schreef Lexie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |