Holy shitquote:Nintendo boss Satoru Iwata says the company could beat its most optimistic forecasts for the year, following strong sales of Wii and DS. Meanwhile, stats have been released on the top selling Wii games in Japan, with Wii Sports beating Zelda.
Mag ik dan op je verjaardagfeestje komen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
Stem op mij ik geef koekjes!
Die is OP waardquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Wii-Style het volgende:
Nieuwe e-mail van gameshop in reactie op de mensen die vinden dat ze tè onprofessioneel zijn!!
Beste (trouwe) klant,
Met vriendelijke groet,
Alle medewerkers van de Gameshop
info@gameshop.nl
www.gameshop.nl
-Weimarstraat 61
2562GR Denhaag
Tel:070-3623196
-Schoolstraat 31
2511 AW Denhaag
Tel:070-3656523
-Loosduinse Hoofdstraat 256
2552 AM Denhaag
Tel:070-3978030
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Mag ik dan op je verjaardagfeestje komen?
Voor een WIi stem ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
Stem op mij ik geef koekjes!
Ook goed.quote:
Oeps ik heb disfja gestemdquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:32 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ook goed.Ik word opgelicht.
*Aan mijn uitspraken worden geen rechten ontleend.![]()
Weg gegooide stem.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Wii-Style het volgende:
Nieuwe e-mail van gameshop in reactie op de mensen die vinden dat ze tè onprofessioneel zijn!!
Beste (trouwe) klant,
Met vriendelijke groet,
Alle medewerkers van de Gameshop
info@gameshop.nl
www.gameshop.nl
-Weimarstraat 61
2562GR Denhaag
Tel:070-3623196
-Schoolstraat 31
2511 AW Denhaag
Tel:070-3656523
-Loosduinse Hoofdstraat 256
2552 AM Denhaag
Tel:070-3978030
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef Dementor het volgende:
Ze verkopen al vanaf 1982 1980 videogames en nog steeds zijn zo naïef. lmao pwnd by nintendoo.
ja chanty je hebt WEER geen gelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staat toch 1982 in die huilmail.
U zei?quote:
Oeps?quote:The Game & Watch series was a line of approximately 59 handheld electronic games made by Nintendo and created by Gunpei Yokoi from 1980 to 1991.
Sorry hoor, dat ik die post niet gelezen heb, maar slechts jouw post. Kneus.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat om gameshop en niet om nintendo (doos).
Oeh wat is ze weer bitchig vandaagquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik die post niet gelezen heb, maar slechts jouw post. Kneus.
Ja, als een paar zielige kneusjes zich zo slim voelen als ze mij de les lezen. Whooptie-fucking-doo zegquote:
Je begint er zelf mee dame.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja, als een paar zielige kneusjes zich zo slim voelen als ze mij de les lezen. Whooptie-fucking-doo zeg
zeker geen pre-orderquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja, als een paar zielige kneusjes zich zo slim voelen als ze mij de les lezen. Whooptie-fucking-doo zegAlsof zij nooit fouten maken door ergens overheen te lezen.
Kloptquote:
Hoi tonksquote:
Die morgen in de winkels ligt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:58 schreef Mattytrix het volgende:
geen ruzie a.u.b. denk maar aan die mooie wii die vrijdag in de winkels ligt![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
KloptMaar heeft er niks mee te maken, alleen dat sommige mensen graag anderen afzeiken om zichzelf beter te voelen.
Ik durf te wedden dat ik je IRL keihard pwn in een discussie. Is eerder voorgekomen namelijk. Als men voor me staat hebben ze ineens niet zo'n grote bekquote:
wtf morgen? ik loop achter?quote:
sorry spice girlquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik je IRL keihard pwn in een discussie. Is eerder voorgekomen namelijk. Als men voor me staat hebben ze ineens niet zo'n grote bek
Dixons krijgt hem morgen vroeg binnenquote:
Ik wel een kwijlbekquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik je IRL keihard pwn in een discussie. Is eerder voorgekomen namelijk. Als men voor me staat hebben ze ineens niet zo'n grote bek
WTFquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef -Dries- het volgende:
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=414
Wii's worden nu al verkocht.
meiske's met een grote waffel, grow up manquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eh nee, ik heb gewoon een sterke opinie, mensen die voor mij staan verwachten dat niet en dan zijn ze snel uitgeluld. Moet ik het voor je komen bewijzen ofzo?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
meiske's met een grote waffel, grow up man![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eh nee, ik heb gewoon een sterke opinie, mensen die voor mij staan verwachten dat niet en dan zijn ze snel uitgeluld. Moet ik het voor je komen bewijzen ofzo?
Ga iemand anders versieren jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |