Sorry die posiitie is al vervuldquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef Oksel het volgende:
Okay dan depax. Ik wil wel je vriendje zijn als ik hen 8 december niet heb..?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:12 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Uhm...hate to break it to you dude...but that sucked.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef RaymanNL het volgende:
officieel mogen de winkels de Wii vanaf 7/12 9.00 verkopen![]()
Je kunt er zo lang te tijd voor nemen als je zelf wilt, userreviews zijn niet tijdgebonden. Je kunt dus zelfs volgend jaar pas een keertje de review tikken, maar ik neem aan dat dat niet de bedoeling isquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:37 schreef depax het volgende:
[..]
Kunnen we nog altijd splitsen
Post hier als je je Wii hebt en normaal wil praten er over.
Post hier als je je Wii niet hebt en wil zeiken op Nintendo.
Trouwens ik was zelda nog vergeten Roy erbij te zetten.
En nu zit ik wel met een dilemma is er een deadline aan die reviews.
Neem aan dat je maar een review aan neemt per game.
Dit omdat ik een aantal methodes moet proberen om copys te gaan draaien en daarnaast spelen en daarnaast vind ik dat je even gespeeld moeten hebben voor een review.
Ik lees et wel.
Yep.. Er is geen verkoop verbod.. Als winkels het binnen hebben mogen ze het verkopen/quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Vorig topic riep iemand nog dat Nintendo slechts dringend had verzocht om ze niet eerder te verkopen.
Ja, de Replay. In de nacht van woensdag op donderdag. Echter, alleen pre-orders.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef Kill_em_all het volgende:
Weet iemand of er al winkels zijn die eerder dan 8 december wii's gaan verkopen?
Roy poste die een paar topics geleden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:26 schreef FJD het volgende:
Heeft iemand dat mailtje nog?Mocht ik dan gebeld worden dan kan ik altijd een beetje pushen om dat ding eerder te verkopen
Dus. Dan is het een kutwinkel en zou ik hem gewoon niet kopen daar. Als ze zo slecht geinformeerd zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:26 schreef Oksel het volgende:
Is er een bron of artikel over het feit dat er geen verkoopverbod is? Of een e-mail die iemand even kan quoten? Dan print ik die uit.. voor de zekerheid. Strax zie ik hem morgen staan, met Zelda erbij, en krijg ik hem niet mee..
Die principes zou ik bewaren voor een andere keerquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus. Dan is het een kutwinkel en zou ik hem gewoon niet kopen daar. Als ze zo slecht geinformeerd zijn![]()
Ik heb net de FRS gebeld en een of andere malloot zei dat ze niet eerder verkocht mochten wordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Roy poste die een paar topics geleden.
[edit: Nedgame melde mij net dat ze de zooi morgen binnenkrijgen en meteen gaan versturen! Dus donderdag kun je de zooi binnen hebben.
Post hem ff hier zodat we hem uit kunnen printen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb net de FRS gebeld en een of andere malloot zei dat ze niet eerder verkocht mochten worden
Ik ga dus langs met dat mailtje!
Januari 2008.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:39 schreef Jesse- het volgende:
En wanneer gaan de Wii's normaal bevoorraad in de winkels liggen zodat niet pre order mensen er ook eentje aan kunnen schaffen?
Over een half jaar ofzo, denk ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:39 schreef Jesse- het volgende:
En wanneer gaan de Wii's normaal bevoorraad in de winkels liggen zodat niet pre order mensen er ook eentje aan kunnen schaffen?
quote:Ik ben net weer even langs de store geweest. Call of Duty 3 ligt inderdaad al in de schappen. Ook de Wii demopod staat inmiddels in de winkel. Alhoewel, demopod Lachen Het is een lege Wii met kabels + TV waar een video op afgespeeld wordt. Dus geen Wiimote of wat dan ook. Volgens de winkeleigenaar was het omdat Nintendo juridisch aan het uitzoeken is, wiens schuld het is als er mensen gewond raken door het zwaaien met de Wiimote Tong Degene die zwaait, de winkelier of Nintendo. Mocht er ooit een speelbare pod komen is dat op zijn vroegst in februari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |