abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:11:45 #151
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_44165486
Morgen ga ik de winkels bellen Meestal krijgen ze hun zooi rond 14:00 binnen..

SPANNUUUND
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:11:55 #152
58560 Oksel
Gezellig.
pi_44165490
Ik bedoel, ík heb vandaag 4 Wii games aangeraakt!
pi_44165590
nm
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_44165602
ik raak liever "DE" Wii aan hehe.. ik heb nog 0,0 aangeraakt van de wii verdomme..
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_44165618
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef depax het volgende:

[..]

hey, met de wii ben ik weer even een kind laat me
ik show mijn bestelling daarnaast niet ik wil gewoon vragen of ik reviews kan schrijven.
Als het je stoort dan is dat jouw probleem en geld deert me ook niet.
Opscheppen doe ik ook niet ik ben gewoon hyped/blij dat ik hem eindelijk krijg ondanks de problemen bij gameshop en gezeik naar een nieuwe te zoeken ik was er niet van uitgegaan dat ik hem nog zou krijgen namelijk na die mail op de 8ste.
Daarnaast heb ik zoveel besteld om met vrienden te kunnen doen en omdat op moment thuis wat moeilijk gaat en dit dus een goede afleiding is
Als 23 oud is voor een Wii moet ik dood zijn al
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_44165628
De dixons krijgt het 's ochtends sbinnen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_44165640
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef Oksel het volgende:
Ik heb hier een spindel met 100 lege DVDs aangeraakt.

Zelfde principe, ik heb ze staan en ik heb er in deze vorm geen zak aan
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44165711
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:16 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik heb hier een spindel met 100 lege DVDs aangeraakt.

Zelfde principe, ik heb ze staan en ik heb er in deze vorm geen zak aan
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:19:20 #159
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44165737
quote:
Sorry, maar er zijn zoveel meer dingen die leuker zijn om aan te raken ( en dan doel ik niet op wii's)
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_44165765
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:19 schreef depax het volgende:

[..]

Sorry, maar er zijn zoveel meer dingen die leuker zijn om aan te raken ( en dan doel ik niet op wii's)
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_44165850
quote:

[..]

scherp
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_44165858
Ik zeg dus geen TVP in dit topic want voor je het weet is ie weer dicht!
pi_44165899
Precies
pi_44165944
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:22 schreef mini-lellan het volgende:
Ik zeg dus geen TVP in dit topic want voor je het weet is ie weer dicht!
Verkapte TVP post

Ik kan niet wachten tot ik al die verhalen vrijdag hier ga horen van mensen die geen WII hebben.
Ik heb er vrijdag ook geen, maar verheug me er ook niet op.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_44166039
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Red Steel valt niet tegen, tenminste dat zeggen de mensen die hem wat langer spelen. Het spel heeft een grote leercurve, omdat het gewoon allemaal erg nieuw is. Oke er zullen wat mindere dingen aan het spel zijn, maar het is zeker geen 5 waard oid.
Heb je um zelf al lang gespeeld dan?
Zo niet dan ben ik eerder geneigd om reviewers te geloven die al wat langer ermee hebben kunnen stoeien.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:33:32 #166
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_44166162
tvp
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_44166169
Morgen even de stad in dus
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:35:44 #168
132842 Legendkiller
The one and only
pi_44166232
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:08 schreef Knoflook het volgende:
Ikverwacht dat ik volgende week word gebeld.. 6e bij BS,Maar die kut online orders gaan voor.
Ik ga GEK worden als ik jullie allemaal bezig zie en ik ben nog wiiloos.
Sterker nog, bij Bart Smit worden enkel online pre-orders uitgeleverd, de rest van de consoles gaan naar de E-Plaza.
Welcome to the future
pi_44166321
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef Legendkiller het volgende:

[..]

Sterker nog, bij Bart Smit worden enkel online pre-orders uitgeleverd, de rest van de consoles gaan naar de E-Plaza.

Wat hij zegt, volgende week.
Houd van een lijntje.
pi_44166329
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:33 schreef Hansch het volgende:
Morgen even de stad in dus
Lijkt me een beetje vroeg.
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:39:59 #171
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44166381
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:16 schreef RaymanNL het volgende:
De dixons krijgt het 's ochtends sbinnen
En dan ga ik meteen binnen lopen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44166493
ik geloof er geen hol van dat ze morgen al verkopen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:46:23 #173
58560 Oksel
Gezellig.
pi_44166550
quote:

[..]

Mijn vriendin heeft pech de week na 8 december..
pi_44166591
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:46 schreef Oksel het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft pech de week na 8 december..
Dus ze mag niet met je wii spelen?
pi_44166610
ze mogen pas vanaf donderdag 9:00 verkopen
pi_44166624
quote:
Lexie, heb je nou wel of niet zo'n muts voor me?
Die is al verkocht .
pi_44166631
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:47 schreef Brici het volgende:
ze mogen pas vanaf donderdag 9:00 verkopen
Alles mag Er is geen verbod op verkopen.

Staat zeg maar pas 234523342 keer in `t topic.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:50:48 #178
34586 kepler
No bounce, no play
pi_44166699
quote:
Lexie, heb je nou wel of niet zo'n muts voor me?
ik heb er nog wel eentje liggen
The line is a dot to you!
pi_44166711
|Ik was vandaag bij de intertoys ik vraag vanaf wanner mogen jullie verkopen hij zegt pas vanaf donderdag 9:00 anders krijen we een boete Duzzzzz
pi_44166747
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef Brici het volgende:
|Ik was vandaag bij de intertoys ik vraag vanaf wanner mogen jullie verkopen hij zegt pas vanaf donderdag 9:00 anders krijen we een boete Duzzzzz
Dat is een slecht geinformeerde winkel. Niets meer, niets minder. Dan moet je Roy`s email meenemen en zeggen dat je er wel een krijgt

Ach. We nemen gewoon allemaal roy`s email mee en gaan zeuren
www.indiegamer.nl
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:52:36 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44166750
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:50 schreef kepler het volgende:

[..]

ik heb er nog wel eentje liggen
Kep ik wil em
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_44166790
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:51 schreef Brici het volgende:
Donderdag 09:00 Intertoys dus of doen die aan preorders
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:55:11 #183
34586 kepler
No bounce, no play
pi_44166828
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:52 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Kep ik wil em
hoogste bod wint
pi_44166896
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:55 schreef kepler het volgende:
[..]
hoogste bod wint
Alle boden komen onder me behalve als we weer op de volgende pagina komen. Dus voorlopig win ik dan
www.indiegamer.nl
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:00:25 #185
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_44167012
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:55 schreef kepler het volgende:

[..]

hoogste bod wint
¤ 1.000.000 !!!11!!11!1einz!
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_44167032
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 16:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Donderdag 09:00 Intertoys dus of doen die aan preorders
Ze hebben preorders ja!
DAMN DAMN OMG OVERMORGEN KAN IK DUS GAAN!
pi_44167089
Voordeel van Intertoys is wel dat het in de meeste vreemde kleine dorpen/steden zit en hier in de buurt zit best een redelijke concentratie. Ga morgenmiddag eens even een rondje bellen
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:06:40 #188
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44167217
net me mail gelezen thuis.
bleh
twee games komen dus blijkbaar later uit.
quote:
Helaas heeft de leverancier het spel Super Monkey Ball niet op tijd
afgeleverd. Wij zijn dus genoodzaakt deze na te sturen. De overige artikelen
van uw bestelling gaat wel vandaag de deur uit, en kunt u binnen 2 werkdagen
thuis verwachten.
Helaas heeft de leverancier het spel Need for Speed Carbon niet op tijd
afgeleverd. Wij zijn dus genoodzaakt deze na te sturen. De overige artikelen
van uw bestelling gaat wel vandaag de deur uit, en kunt u binnen 2 werkdagen
thuis verwachten.
monkey ball keek ik nu net zo naar uit bleh

kan wel me points card bestellen
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=141898
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:07:19 #189
34586 kepler
No bounce, no play
pi_44167247
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:00 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

¤ 1.000.000 !!!11!!11!1einz!
ik wacht even op een hoger bod, maar ik denk dat je hem wel hebt voor die prijs
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:11:27 #190
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44167370
mail van gameshop vandaag:
Beste (trouwe) klant,

Naar aanleiding van het enorme aantal reacties op ons besluit van afgelopen dinsdag om geen Nintendo Wii, spellen en de bijbehorende accessoires in ons assortiment op te nemen, willen wij graag via deze weg uitleg geven waarom wij tot dit besluit zijn gekomen. Dit omdat wij er helaas niet de mogelijkheid hebben om al onze klanten er persoonlijk van op de hoogte te brengen. Hieronder volgt de uitleg waardoor wij tot deze beslissing genoodzaakt waren.

Wij hebben tot vorige week erg uitgekeken naar de lancering van de Wii. Wij zijn 2 weken geleden bij de introductie van de Wii in Hilversum voor de winkeliers en de pers geweest. Wouter heeft daar een lang gesprek gehad met dhr. Bertus de Jong (Directeur Nintendo Benelux B.V.). Dhr. de Jong vertelde Wouter (eigenaar Gameshop) nog, dat Nintendo het vreemd vond dat er in Nederland nog zoveel zelfstandige Gamewinkels waren (ongeveer 40 verkooppunten). In het buitenland wordt alles verkocht via de grote ketens. Dit is precies waar het ons om gaat. Wij verkopen vanaf 1982 videogames (wij zijn zelfs begonnen met de Nintendo LCD games, genaamd "Game and Watch"). Vanaf dat moment hebben wij Nintendo gesteund en andersom.

Er zijn 3 punten m.b.t. Nintendo waar wij ons de laatste jaren tegen verzetten:

1. Slechte productlevering aan games-speciaalzaken

Nintendo Benelux BV. is een zelfstandig opererend bedrijf, wat zijn bestellingen doorgeeft aan Nintendo Duitsland. Deze orders worden soms maanden van te voren opgegeven. Er wordt ons ook maanden voor de lancering van een computer of spel gevraagd naar onze orders. Deze orders geven wij vervolgens door. Wij hadden tot ongeveer 6 maanden geleden een kleine 200 stuks van de Nintendo Wii in 3 van onze filialen gereserveerd voor onze trouwe Nintendo fans. En aangezien wij het geluk hebben wel duizenden trouwe Nintendo, Sony, XBox en PC klanten hebben, kunnen wij onze klanten die een spel of een spelcomputer bij ons willen reserveren, niet weigeren. Nintendo riep tenslotte tot een maand geleden dat er absoluut geen tekorten zouden zijn bij de lancering van de Wii. Het zou immers de grootste lancering worden aller tijden! Met op dat moment ongeveer 200 gereserveerde Wii consoles, hebben wij een order opgegeven van 600 stuks. Wij hebben er bij onze bestelling rekening mee gehouden, dat er bij lancering van de Wii niet die aantallen op dag 1 uitgeleverd zouden worden en hebben dit ook aan onze klanten medegedeeld. Bij onze orders houden wij rekening met de op dat moment gereserveerde aantallen. Voor de mensen die ons naïef vinden om zo'n groot aantal reserveringen aan te nemen willen wij kwijt: Tot nu toe hebben wij van games van andere fabrikanten nog nooit minder ontvangen als wij besteld hebben. Dit gebeurt bij Nintendo ALTIJD, omdat zij hier in Nederland nooit hun nek durven uit te steken. Het zou bijvoorbeeld betekenen dat wij voor de klanten die het spel World of Warcraft Burning Crusade willen hebben, dat wij die klanten moeten mededelen dat zij het spel niet kunnen reserveren en maar moeten wachten tot de releasedate (hiervan hebben wij er ongeveer 500 stuks voor klanten gereserveerd). Hierdoor zijn wij in staat om grote aantallen te verkopen.

Twee weken geleden kregen wij van één van onze belangrijkste leveranciers te horen dat wij 36 Wii consoles geleverd zouden krijgen. Het waren er weliswaar geen 600 stuks of 401 tot op dat moment gereserveerde consoles, maar wij hadden er vrede mee.

Voor de mensen die denken dat het niet reëel is om er zoveel te verwachten, het volgende:

Het is niet onze wens om er 600 of 400 te ontvangen. Wij en onze klant die hem gereserveerd heeft als nr. 300, weten heel goed dat de kans klein is dat hij hem bij de eerste levering krijgt. Er zit wel een verschil tussen 600 stuks bestellen en 10 ontvangen of 50 bestellen en 20 ontvangen.

Afgelopen dinsdagochtend kregen wij van dezelfde leverancier te horen, dat het er niet meer 36 stuks waren maar 10 stuks voor 3 winkels. En aangezien wij al aan een klant gemeld hadden (dit is één van de grootste Nintendofans die hem had gereserveerd als Nintendo Revolution) dat hij bij de eerste 36 klanten behoorde en deze er van uit kon gaan dat hij op zijn Wii kon rekenen en wij hem vervolgens een dag later moesten opbellen met de trieste mededeling dat hij op de 15e plek stond op onze reserveringslijst en hij er net buiten viel. Deze klant wacht al bijna 2 jaar op zijn Nintendo Wii (Revolution).

Waar wij een probleem mee hebben is de werkwijze van Nintendo Benelux B.V.. Deze verzamelt zijn orders maanden van te voren en geeft deze door aan Nintendo Duitsland, zonder extra aantallen te bestellen. Zij zouden ook eens een keer hun nek uit kunnen steken en extra aantallen kunnen bestellen, zoals wij ook vaak doen.

Zij krijgen vaak precies datgene binnen wat zij bestellen (in Duitsland en andere Europese landen zijn geen tekorten aan Wii consoles).

Tegen de tijd dat de artikelen bij Nintendo Benelux binnen komen is inmiddels de prijs van het artikel bekend en de vraag neemt op dat moment toe. Op het laatste moment proberen collega winkeliers en grote ketens hun orders te verhogen, alleen Nintendo Benelux kan dit niet meer doen voor de eerste levering bij Nintendo Duitsland. Hierdoor gaat Nintendo ongeveer 1 week voor de lancering de aantallen verdelen. Met als gevolg dat er aantallen van kleine winkels (die soms meer verkopen als 50 winkels van een grote keten) weggehaald worden en deze gegeven worden aan een grote keten. Ook de leveranciers die voor Nintendo hun artikelen verkopen worden gekort. Voor Nintendo geldt dus niet: wie het eerst komt, die het eerste maalt. Dit gebeurt al jaren. Nintendo vergeet alleen, dat hun meest trouwe klanten die in de loop der jaren achter hun product hebben gestaan, op deze manier de dupe zijn. Op deze manier heeft iemand die besluit op 8 december 2006 een Wii console te gaan kopen, meer kans van slagen, dan iemand die er al 2 jaar reikhalzend naar heeft uitgekeken. Het zou voor Nintendo niet zo'n slecht idee zijn om met pre-order kits te gaan werken, zoals Sony en Microsoft dat al jaren doen. Hierdoor bedien je je eigen trouwe fans als eerste en dan de massa en nu gebeurt het andersom.

2. Het oneerlijke (inkoop) prijsbeleid

Ook het (oneerlijke) prijsbeleid van Nintendo t.o.v. de kleine winkelier klopt niet. Alle collega winkeliers die niet aangesloten zijn bij een grote keten, kampen met hetzelfde probleem. Nintendo stemt zijn prijsbeleid af op de grote ketens en vergeet hierdoor de zelfstandige winkelier. Omdat de speciaalzaken hun krachten niet hebben gebundeld, wordt hier niets aan gedaan.

Nu wij toch zo open zijn, mag u ook alles weten ook! Eén van de redenen waarom wij gestopt zijn met de verkoop van de Gamecube spelcomputers is, dat wij de GameCube moesten verkopen voor ¤ 99.95 en wij er ¤ 99.27 inkoop moesten betalen. Een Nintendo DS Lite kost in de winkel ¤ 149,95. Wij hebben hierop een winstmarge van ¤ 4.00. U begrijpt dat wanneer de Nintendo DS Lite verkocht wordt voor ¤ 139.95 door een concurrerende winkelketen en wij met de prijs mee moeten, wij per verkocht exemplaar ¤ 6.00 op toe moeten leggen.

Op een Nintendo Wii spelcomputer van ¤ 249.00 zouden wij ¤ 1.67 verdienen. Een collega-winkelier, welke aangesloten is bij een grote keten, verdient er ruim ¤ 22.00 op. Er wordt altijd geroepen "van de spellen en accessoires moet je het hebben", maar ook hier is het een kwestie van procenten. Nu hoeft u absoluut geen medelijden met ons te hebben, want het lukt ons al ruim 24 jaar om een gezonde bedrijfsvoering uit te oefenen.

3. Gebrekkige productondersteuning

Neem als voorbeeld het online gaming op de Gamecube. Nintendo stond van de daken te schreeuwen: "Wij zijn de allereerste partij die online gaan gamen". Zij hebben geen één spel uitgebracht wat hiervoor geschikt was. Er is slechts één spel uitgebracht door het bedrijf Sega, te weten Phantasy Star Online. Wij zitten met 50 GameCube Online Adapters á ¤ 49.95 waar wij helemaal niets mee kunnen (wij zijn trouwens ook benieuwd hoeveel klanten er op de GameCube online gamen.) Dit is voor ons ook een reden geweest om de Gameboy Micro niet in de collectie op te nemen.

Wij vonden het nodig om u toch te voorzien van deze extra informatie en hopen op uw begrip voor de door ons genomen beslissing. Het is absoluut niet onze bedoeling om Nintendo Benelux BV. onder druk te zetten, maar het zou niet eens zo slecht zijn voor Nintendo om in de spiegel te kijken en zich af te vragen met wat voor beleid zij bezig zijn uit te voeren. Het doet ons veel verdriet om onze en Nintendo's trouwste klanten door te moeten sturen naar de massaketens (er is voor deze ketens maar één manier waarop zij klanten kunnen trekken, en dat is de prijs).

Wij zijn van mening dat wanneer Nintendo vindt dat zij de speciaalzaken niet nodig heeft, wij in een situatie komen, dat wij niet anders kunnen als deze beslissing te nemen.

Tot slot.

Wij willen tenslotte Nintendo veel succes toewensen met de lancering van de Wii en alvast de gelukkige Wii bezitters veel speelplezier toewensen!

Op onze website www.gameshop.nl kunt u reageren op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

Alle medewerkers van de Gameshop

info@gameshop.nl
www.gameshop.nl

-Weimarstraat 61
2562GR Denhaag
Tel:070-3623196

-Schoolstraat 31
2511 AW Denhaag
Tel:070-3656523

-Loosduinse Hoofdstraat 256
2552 AM Denhaag
Tel:070-3978030

__________ NOD32 1902 (20061205) Informatie __________

Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
http://www.nod32.nl
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:13:36 #191
150363 Wii-Style
pi_44167437
Jezus wat een fanboys bij gameshop. Dat is toch niet te geloven.
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:13:43 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_44167440
quote:
Wij zijn de allereerste partij die online gaan gamen

wanneer hebben ze dat gezegd?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_44167509
Zo dan, dat zijn forse woorden
pi_44167540
Damn wat onprofessioneel van gameshop.nl om zo te reageren.
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:17:36 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_44167549
Het zijn gewoon een stel huilies. Echt waar Een beetje zoals Lik Sang over Sony.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:18:13 #196
150363 Wii-Style
pi_44167570
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:16 schreef FJD het volgende:
Zo dan, dat zijn forse woorden
Echt professioneel zijn ze niet. Zo iets van:

"Kijk wat Nintendo ons heeft aangedaan Alleen door Nintendo worden we zo slecht behandeld"

Vervolgens her en der wat kleine, onjuiste feiten rond strooien en het is mooi geweest.

Welke idiote retailer gaat er nou 50 van die adapters kopen van tevoren als de vraag zo klein is.
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:18:37 #197
34586 kepler
No bounce, no play
pi_44167580
ik krijg een beetje Calimero gevoel

Zij zijn groot en ik ben klein! Het is niet eeeerlijk
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:19:11 #198
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_44167592
daarom ik vond dat hij een plaats hier verdiende.
misschien zelfs wel OP waard
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:19:24 #199
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_44167602
http://www.mediamarkt.nl/1/producten_trends/games/wii/index.php3

Link van een mediamarkt mailtje. Leuk gedaan zo!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 5 december 2006 @ 17:19:55 #200
58560 Oksel
Gezellig.
pi_44167619
Het is een slecht beleid van Nintendo, dat is zeker. En ik begrijp het ook niet.. Je gaat toch van te voren peilen hoeveel je er verwacht te kunnen verkopen, en daar ga je op produceren? En als je denkt dat de vraag groter is dan het aanbod laat je dat toch een half jaar van te voren weten aan de verkooppunten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')