cijfers..cijfers...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:00 schreef Panick het volgende:
De Wii heeft op basis van de gemiddelde in reviews de slechtste launch line up EVER.
Dit ondanks het hoge cijfer van Zelda: TP. Kan je nagaan hoe het zonder Zelda had geweest.
Ik moet eerlijk zeggen dat in onaangenaam verrast ben, ik dacht juist dat het een onwijs sterke line up zou zijn.
En dan met name Red Steel valt erg tegen zo te zien...
Nou ja, ik heb nog een paar dagen..
wa?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:12 schreef ChOas het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
Wie weet waar willem wever Wii't?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:16 schreef Strolie75 het volgende:
Wii niet weg is, is gezien!
Dat gemiddelde is naar beneden gehaald door Happy Feet jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:00 schreef Panick het volgende:
De Wii heeft op basis van de gemiddelde in reviews de slechtste launch line up EVER.
Dit ondanks het hoge cijfer van Zelda: TP. Kan je nagaan hoe het zonder Zelda had geweest.
Ik moet eerlijk zeggen dat in onaangenaam verrast ben, ik dacht juist dat het een onwijs sterke line up zou zijn.
En dan met name Red Steel valt erg tegen zo te zien...
Nou ja, ik heb nog een paar dagen..
Ja, zegt verder ook niet zoveel natuurlijk, maar het was op z'n minst opmerkelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat gemiddelde is naar beneden gehaald door Happy Feet jaPauper third party games
Red Steel valt niet tegen, tenminste dat zeggen de mensen die hem wat langer spelen. Het spel heeft een grote leercurve, omdat het gewoon allemaal erg nieuw is. Oke er zullen wat mindere dingen aan het spel zijn, maar het is zeker geen 5 waard oid.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, zegt verder ook niet zoveel natuurlijk, maar het was op z'n minst opmerkelijk.
Vooral nu Red Steel (de reden dat ik um bij de launch wilde) zo tegenvalt denk ik dat ik nog even wacht..
Zal wel 2007 worden.....
Red steel haal ik gewoon. Die komt vrijdag samen met de rest.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, zegt verder ook niet zoveel natuurlijk, maar het was op z'n minst opmerkelijk.
Vooral nu Red Steel (de reden dat ik um bij de launch wilde) zo tegenvalt denk ik dat ik nog even wacht..
Zal wel 2007 worden.....
Ik wacht er ook mee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Zal wel 2007 worden.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |