Ja leek er erg veel op, ik dacht ook dat dat peking was maar was anders.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:22 schreef Adelante het volgende:
Dacht van de week even een trailer te zien op net5, maar dat was een ander programma met ongeveer hetzelfde concept volgens mij Hartstocht???
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Iteejer en Yvonne doen ook mee
[afbeelding]
Da's waar. Ik vond de vergelijking ook wel treffend eigenlijkquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Te Vette Peking Express... vanavond gaan we weer genieten
Heb de BN'er reeks gemist door desinteresse maar deze ga ik weer helemaal volgen
Of toch nietquote:De nichtjes Anja en Nancy, twee guitige gansjes, die „alle vooroordelen over domme blondjes waar hebben gemaakt”. Zo lezen ze kaart omgekeerd en liften aan de verkeerde kant van de weg.
quote:Zo is daar de hitsige Pascalle, die is gekoppeld aan de 23 jaar oudere Belg Paul, waar Pascalle „niet dóód naast gevonden wil worden”
Die vind ik nu al leukquote:De nichtjes Anja en Nancy, twee guitige gansjes, die „alle vooroordelen over domme blondjes waar hebben gemaakt”. Zo lezen ze kaart omgekeerd en liften aan de verkeerde kant van de weg.
Die lijken me dan weer wel saaiquote:De Belgische broertjes Hannes (20) en Jesse (22) doen geen stap buiten elkaar, maar waren „toch liever met een lekker wijf op stap gegaan”.
Altijd leuk, een "odd couple"quote:De homofobe accountmanager Ralph (27) die een span moet vormen met kapper Servio (23), die pal na de start zijn been knakt.
Ik ben benieuwd!!!quote:En zo zijn er nog vier vriendelijke, lieve, gekke koppels die genoeg reden zijn om voor zondag Peking Express in de agenda te zetten.
Ik hoop dat ze dat laatste idd doen, en dat het niet twee van die 'vriendinnen' zijnquote:Egbert en Josefien zijn goede vrienden die hun ultieme droom navolgen en meteen komaf willen maken met alle vooroordelen over homo’s en Missen.
Veel homo's deze editiequote:Op zondag 25 februari 2007 15:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat laatste idd doen, en dat het niet twee van die 'vriendinnen' zijn.
Ik vergeet de namen altijd heel snel, wie waren dat?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Als er maar niet zo'n Inge & Lien koppel bij zit..
Die ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:18 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik vergeet de namen altijd heel snel, wie waren dat?
Toch niet die lesbo's he?! Die háátte ik!![]()
![]()
!!!
die waren juist super! echt iedereen en vooral zichzelf opnaaien om maar de eerste te zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 15:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die ja.
Die waren echt godsgruwelijk irritant.
[afbeelding]
Ja dat was de categorie: geen bloed meer onder de nagelsquote:Op zondag 25 februari 2007 15:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die ja.
Die waren echt godsgruwelijk irritant.
[afbeelding]
Ik dacht het ook gelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Gezondaar het volgende:
Vanavond alweer?!![]()
Zouden Paul en Pascalle de nieuwe Reinier en Clarinka zijn?![]()
ja joh, vertel ook meteen wie de eerste aflevering wintquote:Op zondag 25 februari 2007 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Servio breekt zijn beenDan lijkt het me niet dat die ver gaan komen
Ja dat vertel ik niet, dat staat gewoon hierboven hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 16:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja joh, vertel ook meteen wie de eerste aflevering wint
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat vertel ik niet, dat staat gewoon hierboven hoor
Ik heb hemquote:Op zondag 25 februari 2007 17:53 schreef Coam het volgende:
Ik heb er zin in!
Oh, weet er iemand waar ik de Peking Express 1 dvd kan kopen? Wil die zo graag zien!
Reinierquote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Gezondaar het volgende:
Vanavond alweer?!![]()
Zouden Paul en Pascalle de nieuwe Reinier en Clarinka zijn?![]()
ohw, daar had ik dus overheen gelezenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat vertel ik niet, dat staat gewoon hierboven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |