Heb je een virtuele schijf geinstalleerd?quote:Op maandag 4 december 2006 20:21 schreef Devrim_ het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik met mijn rechtermuisknop op een image klik dat ik dan gelijk die image kan laden in Alcohol 120%?
Ik gebruik de laatste versie van Alcohol 120%
[afbeelding]
[afbeelding]
Met alcohol ging het primaquote:Op maandag 4 december 2006 21:05 schreef bbfakir het volgende:
Daemon tool installeren met add-ons. Met Alcohol gaat het niet dacht ik.
Jep,quote:Op maandag 4 december 2006 21:06 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Heb je een virtuele schijf geinstalleerd?
Kan je niet gewoon "openen met" doen en dan Dit programma altijd gebruiken aanvinken?quote:Op maandag 4 december 2006 21:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Met alcohol ging het prima
[..]
Jep,
6 stuks
Wou hem net uploadenquote:Op maandag 4 december 2006 21:21 schreef bbfakir het volgende:
Je bedoeld image invoeren?
[afbeelding]
Juis..dat!quote:Op maandag 4 december 2006 21:21 schreef bbfakir het volgende:
Je bedoeld image invoeren?
[afbeelding]
Je 6 nepschijven verwijderen en er 1 opnieuw doen? waarom heb je er 6 eigenlijk?quote:Op maandag 4 december 2006 21:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Juis..dat!
Dat verschijnt niet bij mij
Mini imagesquote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Je 6 nepschijven verwijderen en er 1 opnieuw doen? waarom heb je er 6 eigenlijk?
Maak er gewoon 1 van en niet te lui zijn om een image in en uit te voerenquote:Op maandag 4 december 2006 21:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mini images
Psx
DVDA's
DVD's die ik nog niet afgekeken heb
Ja en wat als ik Naar DVDA wil luisteren en psx/pc game wil spelen?quote:Op maandag 4 december 2006 21:29 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Maak er gewoon 1 van en niet te lui zijn om een image in en uit te voeren
skijfje branden en in je echte skijfjeslezer doen....quote:Op maandag 4 december 2006 21:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja en wat als ik Naar DVDA wil luisteren en psx/pc game wil spelen?
Ik heb alcohol nog niet helemaal verwijderd..quote:Op maandag 4 december 2006 21:34 schreef Dennisch het volgende:
[..]
skijfje branden en in je echte skijfjeslezer doen....
Ik denk dat je de boel moet formatten om het te kunnen fixen,
Maar Alcohol helemaal verwijderen enzo heb ook geen nut?
mdf,mds,iso,bin etc. niks werkt...quote:Op maandag 4 december 2006 21:35 schreef maartena het volgende:
probeer Alcohol 120% even te de-installeren, dan rebooten, en dan weer opnieuw installen. Ik had dat vroeger ook wel eens, en her-installatie bleek de enige manier om het makkelijk te fixen. De moeilijke manier is zelf in de registry gaan vroeten, maar ik denk dat herinstallatie minder tijd kost.
De Daemontools add-in heeft er ook wel eens last van trouwens dat deze optie uit het rechtermuisklikmenu verdwijnt, maar deze komt met een handige "reregister extensions" registry entry die je vanuit het start menu kunt uitvoeren die het meteen weer recht zet.
Overigens zie ik in je screenshots dat je een MDF wil aanklikken, en die zie ik NIET staan in Alcohol 120% als optie in je screenshot.... mischien moet je de MDF extensie even handmatig toevoegen?
reg mechje er overheen enzoquote:Op maandag 4 december 2006 21:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
mdf,mds,iso,bin etc. niks werkt...
Zometeen maar ff alcohol helemaal opnieuw installen
Ik had trouwens die problemen met het rechterklikmenu vooral met een illegale versie. Slechte crack ofzo mischien....quote:Op maandag 4 december 2006 22:09 schreef Devrim_ het volgende:
Heb ook zooi uit register getyft en opnieuw geinstalled..maar het werkt nog steeds niet
Nou ja zeg..krijg ik opeens zulke dingen naar mijn hoofd geslingerd!quote:Op maandag 4 december 2006 23:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik had trouwens die problemen met het rechterklikmenu vooral met een illegale versie. Slechte crack ofzo mischien....
Hier op mijn werk heb ik de betaalde versie, en daar verlies ik nooit de rechtermuisklikmenuutjes voor Alcohol 120%. Althans, ik heb het nog nooit gemerkt.
Ik ben thuis gewoon Daemontools gaan gebruiken, dat werkt net zo goed.
Ik geef alleen mijn ervaringen met het product. De laatste keer dat ik Alcohol 120% thuis gebruikte verloor ik ook de rechtermuisknop functionaliteit, en was het toevallig ook een illegale versie. Of een en ander met elkaar te maken heeft weet ik niet, maar op mijn werk hebben we een paar betaalde versies van Alcohol 120% en daar speelt het probleem helemaal niet.quote:Op maandag 4 december 2006 23:40 schreef Devrim_ het volgende:
Nou ja zeg..krijg ik opeens zulke dingen naar mijn hoofd geslingerd!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:01 schreef Devrim_ het volgende:
- edit - een uitleg om een crack te gebruiken lijkt me niet erg verstandig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |