quote:U kunt de taalopties voor uw Office-installatie instellen met behulp van het hulpprogramma Microsoft Office 2003-taalinstellingen.
1. Ga op een van de volgende manieren te werk:
* Als u Microsoft Windows XP gebruikt, klikt u op Start, wijst u Alle programma's aan, wijst u Microsoft Office aan en wijst u vervolgens Microsoft Office-hulpprogramma's aan.
* Als u Microsoft Windows 2000 gebruikt, klikt u op Start, wijst u Programma's aan, wijst u Microsoft Office aan en wijst u vervolgens Microsoft Office-hulpprogramma's aan.
2. Klik op Microsoft Office 2003-taalinstellingen.
3. Selecteer op het tabblad Ingeschakelde talen in de lijst Beschikbare talen de talen die u wilt gebruiken voor het bewerken van bestanden en klik vervolgens op Toevoegen.
4. Selecteer de taal voor uw Office-installatie in de lijst Kies de taal waarmee het standaardgedrag in Microsoft Office-toepassingen wordt bepaald.
Opmerking Deze instelling is optioneel. Als de taal van uw Office-installatie Engels, Frans, Duits, Noors of Servisch is, kunt u de bruikbaarheid van hulpprogramma's als de spellingcontrole verhogen door de lokale variant van de taal te selecteren.
Omdat je die maar op 1 taal kunt instellenquote:Op maandag 4 december 2006 19:44 schreef PeuRac het volgende:
Dat werkt wel bij Word, maar Outlook pakt het dan niet op![]()
![]()
Dan moet je wel Word als e-mail editor gebruiken:quote:Op maandag 4 december 2006 19:44 schreef PeuRac het volgende:
Dat werkt wel bij Word, maar Outlook pakt het dan niet op![]()
![]()
En je kunt nog de taal instellen die je voor de spellingscontrole wilt gebruiken. Tab "Spelling" bij Opties.quote:Word in- of uitschakelen als standaard e-maileditor voor alle nieuwe berichten
Klik in het hoofdvenster van Microsoft Outlook op het menu Extra, klik vervolgens op Opties en klik daarna op de tab E-mailindeling.
Schakel het selectievakje Microsoft Word gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten in of uit.
Hmm, volgens t systeem hoeft dat niet, maar ik zal t eens proberenquote:Op maandag 4 december 2006 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
Reboot?
Hielp nietquote:Op maandag 4 december 2006 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, volgens t systeem hoeft dat niet, maar ik zal t eens proberen
Configuratiescherm > Lettertypen > Bestand > Nieuw Lettertype installeren.quote:Op maandag 4 december 2006 19:54 schreef PeuRac het volgende:
Nog een vraagje, ik heb een TTF bestandje met een nieuw lettertype, hoe installeer ik dat? Want als ik t gewoon open, krijg ik al die letters te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |