abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44141535
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:15 schreef torn_Machina het volgende:
Dat jullie die Ipho ook direct geloven.
Dat zeg ik niet Maar het is niet onmogelijk
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_44141569
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet Maar het is niet onmogelijk
Als hij het woensdag zou zeggen zou ik hem wel geloven. 4 dagen eerder is gewoon iets teveel.
pi_44141664
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:18 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Als hij het woensdag zou zeggen zou ik hem wel geloven. 4 dagen eerder is gewoon iets teveel.
Mja, op zich wel een punt. Alhoewel, gezien de verkeersmogelijkheden in Nederland zou ik 't niet eens zo gek vinden als er vroeg begonnen wordt met afleveren.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44141669
Inpho doelt op de Media Markt in Zwolle denk ik. Ben ik net nog langs geweest NIets dus (niet in de schappen iig). Ik verwacht dinsdag maar waarschijnlijk woensdag de eersten met Wii's. Ik heb BTW Call of duty al .
Nu alleen nog wachten
#winning
pi_44141697
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:18 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Veel mensen hebben hier toch bij de Bartsmit besteld of ergens anders besteld + aanbetaling oid, dus ook al komt ie eerder in de winkel te liggen heb je toch geen klap aan.
  maandag 4 december 2006 @ 19:25:26 #131
58560 Oksel
Gezellig.
pi_44141809
Het wordt een drama voor een hoop fans onder ons vrees ik. En dat door het gekut van de meeste winkels.

Nintendo moet ivv zelf een pre-order systeem opzetten, inc. aanbetaling, en dat je zelf kan kiezen bij welke winkel je hem op wilt halen. Dan kan Nintendo precies naar elke winkel sturen wat ze nodig hebben..
pi_44141831
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:22 schreef McGilles het volgende:

[..]

Veel mensen hebben hier toch bij de Bartsmit besteld of ergens anders besteld + aanbetaling oid, dus ook al komt ie eerder in de winkel te liggen heb je toch geen klap aan.
Ik weet ook nog niet zeker of ik er vrijdag een krijg, ligt er aan of mijn Intertoys er meer dan 4 krijgt. Zo niet, dan krijg ik de Wii maar 5 dagen later.
En voor de rest boeit het mij echt niet of winkels hem nu al in de verkoop hebben of vrijdag.
pi_44141924
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:21 schreef Tware het volgende:
Inpho doelt op de Media Markt in Zwolle denk ik. Ben ik net nog langs geweest NIets dus (niet in de schappen iig). Ik verwacht dinsdag maar waarschijnlijk woensdag de eersten met Wii's. Ik heb BTW Call of duty al .
Nu alleen nog wachten
Als sie in Hattem woont lijkt het me logisch dat tie de media markt in zwolle bedoelt, en als hij daar niet ligt dat hielt tie ons voor de gek
pi_44141962
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:28 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Als sie in Hattem woont lijkt het me logisch dat tie de media markt in zwolle bedoelt, en als hij daar niet ligt dat hielt tie ons voor de gek
Nou zeg, dat zag ik echt niet aankomen
pi_44142061
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:29 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Nou zeg, dat zag ik echt niet aankomen

NOU IPHO WE HEBBEN JE DOOR, KOM MAAR WEER OP FOK
pi_44142342
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef Oksel het volgende:
Nintendo moet ivv zelf een pre-order systeem opzetten, inc. aanbetaling, en dat je zelf kan kiezen bij welke winkel je hem op wilt halen. Dan kan Nintendo precies naar elke winkel sturen wat ze nodig hebben..
Een logistiek drama en de klanten van Nintendo zijn daar niet blij mee.

Wat wel zou kunnen is dat de retailers bestellen bij Nintendo, Nintendo deelt de consoles uit (dus in November beslissen ze bv wie hoeveel consoles krijgt) en die worden dan gematched met de mensen die de console gepreorderd hebben. Je kunt je al een jaar van te voren inschrijven op de preorder en dan geef je de winkels aan waar je het ding op zou willen halen gesorteerd op regio en op keten.

Maar goed of de grote ketens daarmee blij zijn dat blijft ook weer de vraag.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44142355
Ik verwacht wel matpartijtjes bij sommige winkels Zeker als er meer fans voor staan dan er Wii s zijn
#winning
pi_44142506
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef Tware het volgende:
Ik verwacht wel matpartijtjes bij sommige winkels Zeker als er meer fans voor staan dan er Wii s zijn
Zou lachen worden!

Ik ben er niet zo bang voor, 110kg pure kracht bij mij
pi_44142577
ROFL! je mag de WII van nintendo niet bij het oud vuil zetten

pi_44142674
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:47 schreef TYNOz het volgende:
ROFL! je mag de WII van nintendo niet bij het oud vuil zetten

[afbeelding]
Hij staat zo mooi op die doos Een beetje mooi te zijn enzo
  maandag 4 december 2006 @ 19:50:58 #141
3185 Adelante
To let it go now
pi_44142685
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:45 schreef McGilles het volgende:

[..]

Zou lachen worden!

Ik ben er niet zo bang voor, 110kg pure kracht bij mij
je neemt je paard mee?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 4 december 2006 @ 19:59:23 #142
58560 Oksel
Gezellig.
pi_44142943
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef FJD het volgende:

[..]

Een logistiek drama en de klanten van Nintendo zijn daar niet blij mee.

Wat wel zou kunnen is dat de retailers bestellen bij Nintendo, Nintendo deelt de consoles uit (dus in November beslissen ze bv wie hoeveel consoles krijgt) en die worden dan gematched met de mensen die de console gepreorderd hebben. Je kunt je al een jaar van te voren inschrijven op de preorder en dan geef je de winkels aan waar je het ding op zou willen halen gesorteerd op regio en op keten.

Maar goed of de grote ketens daarmee blij zijn dat blijft ook weer de vraag.
Geen logistiek drama, maar een grotere afzet en zekerheid van afzet. Zo voorkom je dat er op plaats A nog 100 staan en op plaats B er 100 te kort zijn.
  maandag 4 december 2006 @ 20:04:26 #143
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44143139
Mediamarkt heeft helemaal nog geen Wii's
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44143173
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:59 schreef Oksel het volgende:
Geen logistiek drama, maar een grotere afzet en zekerheid van afzet. Zo voorkom je dat er op plaats A nog 100 staan en op plaats B er 100 te kort zijn.
Wel een logistiek drama want dat betekent dat tot eind november nog zendingen kunnen wijzigen omdat er opeens mensen bij bestellen. Daarnaast gaat elke winkel op het laatste moment z'n order in leggen om zo min mogelijk klanten nee te verkopen waardoor Nintendo pas heel laat weet wat ze waarheen moeten verschepen.

Die afzet zal Nintendo een zorg zijn, hun afzet is namelijk de verkoop aan de retailers. Daarnaast maakt het hun weinig uit of op plaats A er 100 tekort zijn en plaats B 100 teveel. Het tekort wordt een paar dagen later opgevuld, het teveel wordt binnen een paar dagen uitverkocht en Nintendo maakt daar niets extras verlies op. Het verlies op het teveel/teweinig zou namelijk zitten in rentekosten (omdat hun geld in het apparaat zit kunnen ze er geen rente over trekken) maar aangezien de retailers hun moeten betalen hebben ze daar geen last van. Kortom, dat kan Nintendo geen zak schelen en dus zoeken de retailers maar uit hoeveel ze er denken nodig te hebben en Nintendo gaat dan kijken hoeveel ze kunnen vervullen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 4 december 2006 @ 20:06:36 #145
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_44143211
PS2 + games verkocht en voor het geld extra controller besteld (+ Wii play)
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_44143241
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:06 schreef ChOas het volgende:
PS2 + games verkocht en voor het geld extra controller besteld (+ Wii play)
Heb je dan zo weinig voor je PS2 gekregen.
  maandag 4 december 2006 @ 20:09:23 #147
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_44143299
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:07 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Heb je dan zo weinig voor je PS2 gekregen.
Neuh, maar ik deelde 'm met een vriend en we doen 50-50
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_44143342
Haha ik ga morgen gehucht en streek af om alvast dingen voor de wii te kopen .. als ik de games al vast heb is dat oke!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44143379
Nintendo komt met vreemde veiligheidsgids

Verboden Wii als plantenbak te gebruiken.
pi_44143395
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha ik ga morgen gehucht en streek af om alvast dingen voor de wii te kopen .. als ik de games al vast heb is dat oke!
Ben je ook mooi op tijd mee. Ik krijg vrijdag mijn games en accessoires tenminste wel binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')