ik heb mn pre order al staan voor vrijdag hoorquote:Op maandag 4 december 2006 20:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ben je ook mooi op tijd mee.Ik krijg vrijdag mijn games en accessoires tenminste wel binnen.
![]()
Klopt, Nintendo zei zelf dat ze winkels niet kunnen tegenhouden.quote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Roy heeft hier voor naar Nintendo gemailt
Ik zou d'r doenquote:
quote:
Zeg ik ook altijd tegen d'r...quote:
Nee, want niemand geloofde je.quote:Op maandag 4 december 2006 22:06 schreef Ipho het volgende:
Ik had jullie gefopt...
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 17:27 schreef s0ul het volgende:
MM krijgt dus een dikke boete
Snel 1tje grijpen , en laatje niet voor de gek houden!
quote:Op maandag 4 december 2006 17:39 schreef fr3d het volgende:
ik wacht op bericht van inpho
Incl. Zelda neem ik aan.quote:Op maandag 4 december 2006 22:27 schreef sitting_elfling het volgende:
woooeeh ik heb mn pa overgehaaldHij wil nu ook een wii
Ik wou voormezelf alleen cod3/tony hawk .. maar nu haal ik er direct een hele rits games bij
![]()
Aahh!! Rakkers! Mij beetje foppenquote:Op maandag 4 december 2006 22:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die foppen jou allemaal door jou te laten denken dat ze dachten dat jij het echt bedoelde.![]()
Ja inderdaad! Maar als ik een Wii koop, en als dat binnenkort is dan koop ik een Wii zonder spel! Want dan vervangt die alleen me gamecube.quote:Op maandag 4 december 2006 22:29 schreef -Dries- het volgende:
Owja, mensen die een wii kopen zonder Zelda zijn gek.
STERF!quote:Op maandag 4 december 2006 22:33 schreef spanks het volgende:
Zelda is voor pussy's en non-believers!!!
Zelda is voor gamers met smaak.quote:Op maandag 4 december 2006 22:33 schreef spanks het volgende:
You sir.. just made me do wii wii.quote:Op maandag 4 december 2006 22:33 schreef spanks het volgende:
quote:
call me crazy then...quote:Op maandag 4 december 2006 22:29 schreef -Dries- het volgende:
Owja, mensen die een wii kopen zonder Zelda zijn gek.
Drom, je kan beter konijntjes neerknallen in Raving rabbits!quote:Op maandag 4 december 2006 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit zelfs over Zelda te denken
Al haat ik al die zeikpuzzels
Ja die neem ik sowieso alquote:Op maandag 4 december 2006 22:38 schreef spanks het volgende:
[..]
Drom, je kan beter konijntjes neerknallen in Raving rabbits!![]()
Ach ja en het sterft van de Zelda spelertjes,ik vind wel een walkthroug danquote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef FJD het volgende:
Ik waag me toch aan Zelda. Ik heb tijd genoeg
tis net Battlefield 2.. alleen dan zonder multiplayer, tanks, wagens, vliegtuige, heli's of plastic wapens...quote:Op maandag 4 december 2006 22:42 schreef FJD het volgende:
Ik waag me toch aan Zelda. Ik heb tijd genoeg
Zonder bugs, zonder server crashes, zonder CTDs, zonder patches van 600mbquote:Op maandag 4 december 2006 22:45 schreef BMH het volgende:
tis net Battlefield 2.. alleen dan zonder multiplayer, tanks, wagens, vliegtuige, heli's of plastic wapens...
En WEL in breedbeeldquote:Op maandag 4 december 2006 22:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Zonder bugs, zonder server crashes, zonder CTDs, zonder patches van 600mb
Ja?quote:Op maandag 4 december 2006 22:59 schreef depax het volgende:
even wat screens aangezien niemand nog gedaan heeft.
vriend van me ( die zaterdag bij mij komt wiien ) heeft cod 3 ook wat pics van telefoon camera komt later. Dit zijn dus nl wii box/cd shots.
front:
http://i12.tinypic.com/477y1xg.jpg
cd:
http://i13.tinypic.com/2li8vvs.jpg
back:
http://i12.tinypic.com/2vc6kqd.jpg
zoals ik zei morge waarschijnlijk beter shots camera was leeg.
1tje om in de gaten te houden...quote:Op maandag 4 december 2006 22:40 schreef speknek het volgende:
[afbeelding],
[afbeelding],
[afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |