En het is nog echt waar ookquote:
Sorry Arma.quote:Op maandag 4 december 2006 15:20 schreef Armageddon het volgende:
Deze moet dicht. die van mij ies veel leuker
Koel... Waar???quote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Jerruh het volgende:
ik moet donderdag trouwens voor het eerst draaien!!.
Ik vind deze beterquote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef n00cL30n het volgende:
En Arma... jouw titel is ook wel heel gaaf
quote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef n00cL30n het volgende:
Rip, zijn dat jouw echte wimpers, of zijn die press on?
(verkapte mooie- wimpers- post)
in De Rechter! eerste keer in een club, dus wordt wel ff scary, maar ik heb er gewoon erg veel zin in!!! lekker muziek maken! en kijken of we onze nieuwe productie er ook in kunnen doen!quote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel... Waar???
En Arma... jouw titel is ook wel heel gaaf, de foto is trouwens ook mooi/liev!
Dan hierbij een compliment!quote:
Heel gaaf! Succes alvast!quote:Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in De Rechter! eerste keer in een club, dus wordt wel ff scary, maar ik heb er gewoon erg veel zin in!!! lekker muziek maken! en kijken of we onze nieuwe productie er ook in kunnen doen!.
we gaan m nog flink aanpassen, maar het eheft wel iets aanstekelijksquote:Op maandag 4 december 2006 15:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heel gaaf! Succes alvast!
Produktie is ook geworden zoals jullie/jij voor ogen had/hadden?
Ik ben benieuwd, jammer dat ik donderdag niet kan!quote:Op maandag 4 december 2006 15:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we gaan m nog flink aanpassen, maar het eheft wel iets aanstekelijks
Is het mogelijk dat je een tape/md/mp3 speler mee laat lopen?quote:Op maandag 4 december 2006 15:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we gaan m nog flink aanpassen, maar het eheft wel iets aanstekelijks
ik zal eens proberenquote:Op maandag 4 december 2006 15:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat je een tape/md/mp3 speler mee laat lopen?
Ben wel erg benieuwd namelijk!
Gaaf! Dan heb ik weer een leuke set, van een bekende, op mijn W810i.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |