ja man! kreeg net de wekelijkse Rechtermail! en dit stond er in:quote:Op donderdag 7 december 2006 14:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
coolness..
maareuh... niet te zenuwachtig?
quote:Donderdag 7 december
Tijd voor nieuw talent in de Rechter. Jerry Frisky maakt vanavond zijn debuut! De vaste Rechterbezoekers kennen Jerre waarschijnlijk als de sympathieke barman uit het cafe! vanavond laat hij hoen dathij meer in petto heeft!
Linke Loetje staat in het cafe en zorgt voor de R&B!!!
Entree: gratis
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja man! kreeg net de wekelijkse Rechtermail! en dit stond er in:
[..]!
En de eerste vinylschijf waar het publiek mee uit hun plaat ging.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef miss_bleu het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mijn dag is weer goed. 20 t/m 27 jan. mag ik met Telfort naar Kenia
Hehe, die laatste v verraadt je.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef miss_bleu het volgende:
*stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* v
Je bent TRV-mod of niet natuurlijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef miss_bleu het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mijn dag is weer goed. 20 t/m 27 jan. mag ik met Telfort naar Kenia
Whoohoo!!!!!!!!!!!!!!! Vet stoer bleuquote:Op donderdag 7 december 2006 15:10 schreef miss_bleu het volgende:
Je mag dat PGR ding wel eens uit je profiel gooienquote:Op donderdag 7 december 2006 18:53 schreef Joene het volgende:
Wowie bleu.
Doe je bestquote:Op donderdag 7 december 2006 18:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je mag dat PGR ding wel eens uit je profiel gooien
Goed te horen man!quote:
Mennnn.. zou wel willen, maar... vriendin moet ook op haar werk komen he?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:31 schreef Joene het volgende:
Nooc, doe als mij zit om 6 uur op je werk dan rijd er geen hond op de fok!kerweg.
Je gaat hier nu in het openbaar toegeven dat je elke dag je schatje weg brengt naar haar werk en een kusje geeft voor de deur enzo ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. zou wel willen, maar... vriendin moet ook op haar werk komen he?
Jups... En ook dat ik haar weer ophaal met het gepaard gaande kusje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Je gaat hier nu in het openbaar toegeven dat je elke dag je schatje weg brengt naar haar werk en een kusje geeft voor de deur enzo ?![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups... En ook dat ik haar weer ophaal met het gepaard gaande kusje.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups... En ook dat ik haar weer ophaal met het gepaard gaande kusje.
Bahquote:
Jaloers?quote:
Jups, maar geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:14 schreef Armageddon het volgende:
WTF? Dat wijf heeft toch poten?
Thanx.quote:
Ach sja.... Het is ook geen verdediging....quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef Joene het volgende:
Je hoeft ook geen verantwoording af te leggen hoor
Maar serieus ik zou het niet willen elke dag ....
LOLz... ze zijn al in ondertrouw.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:29 schreef GI het volgende:
Check dan nog eens of je relatie okay is Joene.
Mijn relatie is prima in orde , ik heb alleen een pesthekel om wie dan ook van en naar iets te brengenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:29 schreef GI het volgende:
Check dan nog eens of je relatie okay is Joene.
I knowquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOLz... ze zijn al in ondertrouw.
Ook niet als het toch op de weg naar je werk ligt en je dus niet om hoeft te rijden?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn relatie is prima in orde , ik heb alleen een pesthekel om wie dan ook van en naar iets te brengen.
een keertje geen probleem , maar dagelijks nee sorry.
quote:
Nou de middag zou ik het minder erg vinden , maar laat me 's ochtends om 5:30 uur ofzo asjeblieft met rustquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ook niet als het toch op de weg naar je werk ligt en je dus niet om hoeft te rijden?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou de middag zou ik het minder erg vinden , maar laat me 's ochtends om 5:30 uur ofzo asjeblieft met rust![]()
LoLz... .Tja... of ik nu naar Evers in de ochtend luister, of dat mijn vriendin hier gezellig overheen zit te kwebbelen.... niet echt veel verschil voor mij... Doe er net zo hard aan mee!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind mezelf al irritant in de vroege ochtend en dan zal je ook nog iemand naast je hebben zitten.
Mijn ex bracht me ook vaak wegquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind mezelf al irritant in de vroege ochtend en dan zal je ook nog iemand naast je hebben zitten.
Hehehehehehe.... Dat is toch geen voorbode he.... Dat ex gebeuren..?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex bracht me ook vaak weg. En ik stond weer een uur eerder op om zijn brood te maken en thee te zetten en zo
LoLz... Meneer wil alleen maar op de Aelsmeardijk patat, kebab, shoarma en kroketjes happen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef Joene het volgende:
Mijn vriendinnetje wil dat allemaal wel doen , maar ik wil dat niet
Mijnheer maakt elke dag zelf 3 bolletjes met beleg . , en haalt om de dag zoiets een snack ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... Meneer wil alleen maar op de Aelsmeardijk patat, kebab, shoarma en kroketjes happen?
Echt neens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijnheer maakt elke dag zelf 3 bolletjes met beleg . , en haalt om de dag zoiets een snack ja.
Next Week , roep een dag een tijd en waar kan ik je vinden .quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Echt neens.
Ik geloof er niets van.
Speaking of which... we moeten nog een keertje gaan lunsjen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |