jammer wel !quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nietes, je ziet alleen mijn witte hemdje
done...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zal even secretaresse spelen:
Meedoen?
Je kunt meedoen door je eigen foto's naar het volgende mailadres te versturen: peri.fok@gmail.com onder vermelding van: Mr & Miss Fok!
We willen drie foto’s van je hebben. (Niet meer, niet minder!).
# Een foto van je gezicht.
# Een foto waar je helemaal opstaat.
# Een maffe foto. (Gekke bek of een foto waar je dronken opstaat ofzo.)
De einddatum voor het insturen van foto's is 11 december tot 20:00 uur. De foto’s die ná 20:00 uur binnenkomen, doen niet mee met de verkiezing.
De ingezonden aanmeldingen zal ik in dit topic plaatsen.
Nog even een keer goed kijken dan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:38 schreef Ripley het volgende:
Nietes, je ziet alleen mijn witte hemdje
Geen sleutelbeenderen, sorryquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Weer een goed moment om een topic binnen te vallen, merk ik.
En tóch kan ik je navel zien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog even een keer goed kijken dan.
Nah er is natuurlijk niks mis mee , maar ik ga toch meer voor de sauna look rip.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is het meest S &G waar ik me aan waag
Wat kijk je ondeugendquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou vooruit. Omdat het dinsdag is.
[afbeelding]
Toverkunsten van Re
Die foto's kunnen uiteraard ook gePMt worden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:45 schreef Joene het volgende:
Nah er is natuurlijk niks mis mee , maar ik ga toch meer voor de sauna look rip.![]()
Gelijk heb je. Eens op internet, altijd op internet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is het meest S &G waar ik me aan waag
*mental note - nieuwe sauna zoekenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Nah er is natuurlijk niks mis mee , maar ik ga toch meer voor de sauna look rip.![]()
Je bent in noord-holland en flevoland sowieso niet veilig rip.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
*mental note - nieuwe sauna zoeken*
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bent in noord-holland en flevoland sowieso niet veilig rip.![]()
Oh en friesland en groningen ook niet bedenk ik net
Voor dit soort foto's zijn niet veel toverkunsten nodig hoor Rip.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou vooruit. Omdat het dinsdag is.
[afbeelding]
Toverkunsten van Re
Gedver.. Het lijkt wel een gebit zonder end man!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat kijk je ondeugend
Ik zit nu overigens weer met een noodvulling
Nu zijn de wortelkanalen gevuld, de rest komt de 18e weer aan bod. Best komisch dat boren zonder verdoving en toch niets voelen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
*mental note - nieuwe sauna zoeken*
Zal wel op je stemmen als je ertussen staat J!quote:
Ja want we zijn elkaar al zovaak tegengekomen in haarlemquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de sportschoolsauna dan
De sauna nabij het station in Haarlem?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef Joene het volgende:
Ja want we zijn elkaar al zovaak tegengekomen in haarlem![]()
Ow god, kom jij daar ook alquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De sauna nabij het station in Haarlem?
ik voorzie een leuke dag in de saunaquote:
Ik ken de eigenaresse. Nou ja, ik ken vooral haar broer goed. Een squashmaat van me. Eens in de zoveel tijd gaan we met ons team naar die sauna.quote:
hahahahahaquote:
Daar kunnen we wel iets op verzinnen hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:24 schreef Ripley het volgende:
Gut wat jammer dat ik jullie daar nooit ben tegengekomen![]()
Volgens mij meen je dat heul niet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:24 schreef Ripley het volgende:
Gut wat jammer dat ik jullie daar nooit ben tegengekomen![]()
Sorryquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat heul niet!!
Ach ja, het valt wel mee. Het is maar één kies, maar wel een heul vervelende. Ik denk ook nog maar even niet aan april, dan kom ik op de lijst voor m'n verstandskiezen. Alle vier in één keerquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
Gedver.. Het lijkt wel een gebit zonder end man!
Veel sterkte dan maar weer!
Aan je profiel te zien ben je stokoud, nog ouder dan Sinterklaas.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:49 schreef Chandler het volgende:
Ben ik nou ook een oldbie?voel me anders nog aardig jong
OMG... dan moet ik me blijkbaar opnieuw registrerenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Aan je profiel te zien ben je stokoud, nog ouder dan Sinterklaas.
Ja snap het zelf ook al niet meerquote:
Het is woensdagmorgen Rip.quote:
Goed teken, Rip.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |