Ja die Boss bakken schijnen heel goed te zijn idd, maarja daar betaal je dan ook heel wat 100en euro's voorquote:Op maandag 4 december 2006 14:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
als je de wat duurdere hebt lukt dat volgens mij prima met zo'n multi-effect hoor. Ben er zelf alleen nog niet aan toe geloof ik
Om er een beetje mee te klooien is het natuurlijk wel leuk jaquote:Op maandag 4 december 2006 14:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das waar.
eigenlijk heb ik meer dan een distortion en een delay pedaaltje niet nodig
maar wel leuk om met andere effecten te klooien soms.
hij ziet er iig wel tof uitquote:Op maandag 4 december 2006 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Om er een beetje mee te klooien is het natuurlijk wel leuk ja
zoom G2 kopen ?![]()
[afbeelding]
voor losse pedalen ook hoor. Ik heb er 11 op mijn pedalboard ofzo. Ik wil helemaal niet weten wat ik daar uiteindelijk in totaal voor heb betaald....kwam vast wel in de buurt van een GT6 of GT8 dan...quote:Op maandag 4 december 2006 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die Boss bakken schijnen heel goed te zijn idd, maarja daar betaal je dan ook heel wat 100en euro's voor![]()
Mooi ding ookquote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij ziet er iig wel tof uit
Kostie??quote:Op maandag 4 december 2006 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Om er een beetje mee te klooien is het natuurlijk wel leuk ja
zoom G2 kopen ?![]()
[afbeelding]
Ja dat is het hem juist, het doet altijd zoveel pijn om in 1 keer zo veel geld uit te gevenquote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
voor losse pedalen ook hoor. Ik heb er 11 op mijn pedalboard ofzo. Ik wil helemaal niet weten wat ik daar uiteindelijk in totaal voor heb betaald....kwam vast wel in de buurt van een GT6 of GT8 dan...
Met het verschil dat dit natuurlijk wel uitgaven over een langere periode zijn.
Nieuw 100E voor betaaldquote:Op maandag 4 december 2006 14:37 schreef mirelia het volgende:
[..]
Kostie??
Ik heb al een Vamp2 en dat is ook leuk speelgoed
Wat wil je er voro gevenquote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef mirelia het volgende:
Ja en wat wil jij er voor hebben?
moet je kijken op marktplaats enzo wat de straatprijs isquote:Op maandag 4 december 2006 14:41 schreef mirelia het volgende:
Ja en wat wil jij er voor hebben?
Zeker die vroege Zooms (ik heb nog een 2020 staan) hadden een belabberde distortion. Alhoewel voor industrial nog wel te gebruiken als bitcrusher op extreme standen natuurlijkquote:Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef Cynic het volgende:
mijn eerste effectenpedaaltje was een Zoom505 (de eerste versie). Wat een rampzalig ding was dat. Maar heb er toch veel plezier van gehad. Hij staat hier nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |