abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 januari 2002 @ 21:50:27 #1
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_2805654
1e Grand Slam van 2002.
Titelverdediger bij de mannen Andre A. doet niet mee.
Bij de vrouwtjes ook geen Davenport,maar die zal ik toch niet missen.

NL:
Schalken (27)vs Kucera
Sluiter vs C.Rochus (Bel)
Oremans vs Coetzer(15)
Boogert vs Pizzichini

En meer keus hebben we niet,dus met een beetje pech staat er geen Nederlander meer in de singles na de 1e ronde.

http://www.ausopen.org/

don't call to the bullpen
  zondag 13 januari 2002 @ 22:26:33 #2
374 beelzebub
master of disaster
pi_2806231
Dan post ik 'm lekker hier. Bij afwezigheid van Agassi is Hewiit bij de mannen de grote favoriet denk ik, al kan hij onder de druk van het thuispubliek bewijken, zoals Rafter na z'n gewonnen US Opens. Sampras loopt de laatste weken lekker te ballen, en een US Open finale, nadat iedereen 'm had afgeschreven na Wimbledon.

Bij de dames gaat het tussen Capriati, de gezusters Williams en Hingis denk ik. Ik weet niet hoe de Belgische dames Clijsters en Henin ervoorstaan. Hingis heeft afgelopen winter flink wat krachttraining gedaan, en Capriati begint met flink wat kilootjes minder dan vorig jaar.

pi_2806279
Bij de dames gok ik op Serena, dat wordt ook wel weer eens tijd.

Bij de mannen heb ik geen idee, al is Hewitt uiteraard de favoriet.

O+. Ripley. O+.
pi_2806280
Ik gok op Venus Williams bij de dames en Gustavo Kuerten bij de heren.
  zondag 13 januari 2002 @ 22:36:06 #5
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_2806357
quote:
Op zondag 13 januari 2002 21:50 schreef SpankSpankeronie het volgende:
1e Grand Slam van 2002.
Titelverdediger bij de mannen Andre A. doet niet mee.
Bij de vrouwtjes ook geen Davenport,maar die zal ik toch niet missen.

NL:
Schalken (27)vs Kucera
Sluiter vs C.Rochus (Bel)
Oremans vs Coetzer(15)
Boogert vs Pizzichini

En meer keus hebben we niet,dus met een beetje pech staat er geen Nederlander meer in de singles na de 1e ronde.

http://www.ausopen.org/

bij de vrouwen wordt het moeilijk maar de mannen kunnen nog best wel wat hoor.
Schalken kan Kucera (die niet zo goed meer is als vroeger) wel pakken en Sluiter is goed op snelle banen in tegenstelling tot Rochus dus dat moet ook te doen zijn.
Boogert kan ook nog wel winnen en Oremans kan eigenlijk wel gelijk naar huis gaan. die vindt ik zo langzamer hand een beetje af geschreven voor het toptennis.

bij de mannen wordt het weer heerlijk spannend.
persoonlijk denk ik dat Hewitt en goeie kans maakt. maar ja samen met een millioen anderen.
bij de vrouwen hoop ik niet op Capriatie en de Williams zusjes maar ik ben bang dat het vergeefse hoop is.
misschien dat Hingis nog wat kan maar daar is eigenlijk alles al mee gezegd

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 13 januari 2002 @ 22:40:21 #6
374 beelzebub
master of disaster
pi_2806409
PS bij de vrouwen hebben we ook nog Seda Noorlander - Lisa Raymond, 18. Je weet maar nooit.
  maandag 14 januari 2002 @ 04:12:13 #7
374 beelzebub
master of disaster
pi_2808475
Nou dat ging rap, Oremans is met twee keer 6-1 gewipt door Coetzer. Volgens mij kost haar lippenstift aanbrengen meer tijd dan dat ze op de baan heeft gestaan. 1 down, 4 to go.
quote:
Op zondag 13 januari 2002 22:30 schreef Smike het volgende:
Bij de dames gok ik op Serena, dat wordt ook wel weer eens tijd.
Kom maar op met je inleg, ook Serena heeft op 't laatste moment geblesseerd moeten afhaken.

----

quote:
Op zondag 13 januari 2002 22:30 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok op Venus Williams bij de dames en Gustavo Kuerten bij de heren.
Streep die laatste maar door.
De eerste partij op 't Centre Court heeft meteen voor een grote verassing gezorgd. De Franse nobody Julien Boutter heeft Gustavo Kuerten in een 5-setter van ruim 3 uur verslagen: 3-6, 4-6, 7-5, 6-3 en 6-3. Van z'n laatste 6 deelnames(incl. dit jaar) is 'Guga' nooit verder gekomen dan de 2de ronde, een beetje armoedig palmares voor de huidige nr.2 van de wereld.

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 14-01-2002 05:44]

pi_2809068
quote:
Op maandag 14 januari 2002 04:12 schreef beelzebub het volgende:
Kom maar op met je inleg, ook Serena heeft op 't laatste moment geblesseerd moeten afhaken.
Dat voorspellen heb ik van Barney geleerd, dat is duidelijk. .
O+. Ripley. O+.
pi_2809591
Bij de mannen: Mark Philippoussis
Bij de vrouwen: maakt me niet uit als het Hingis maar niet is.
  dinsdag 15 januari 2002 @ 00:34:45 #10
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_2818826
Dankje Beelzebub die naam zocht ik! Boutier is een gevaarlijke outsider denk ik, sloeg werkelijk geweldige ballen goede service en zeer sterk aan t net. Denk dat spelers als hij het niet zo heel erg dat Agassi niet meedoet (laat m AUB niet zo z'n cariere moeten be-eindigen )

Philipousis wil natuurlijk bewijzen dat hij weer helemaal terug is en zal gebrand zijn om de wereld te laten zien dat er meer topaussies als Hewitt tennisen dus zou niet heel raar opkijken als ie m voor het thuispubliek binnensleept idd

En Ivanisevic mag van mij alles winnen sinds wimbledon

Hoop natuurlijk gigantisch dat er eens een Nederlander voorbij ronde 2 komt! Morgen mogen Sluiter en Schalken volgens mij dus KOM OP GOZERS!

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 15 januari 2002 @ 00:39:12 #11
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2818869
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 00:34 schreef Machiel het volgende:

En Ivanisevic mag van mij alles winnen sinds wimbledon

Mee eens! Al ben ik niet zo'n tennisliefhebber.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_2819778
Hewitt naar huis!!!

Oh nee, daar is hij al.

Mag ik wel, kleine etter.
Nou alleen nog Sampras en Henman.

-------Practice Mindfulness-------
pi_2820639
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 00:34 schreef Machiel het volgende:
Hoop natuurlijk gigantisch dat er eens een Nederlander voorbij ronde 2 komt! Morgen mogen Sluiter en Schalken volgens mij dus KOM OP GOZERS!
Helaas, niet eens voorbij ronde 1. .

Alleen Kristie Boogert naar de 2e ronde, het gaat goed met het Nederlandse tennis! (Al moet gezegd worden dat ze het nooit goed doen op de Australian Open).

O+. Ripley. O+.
  dinsdag 15 januari 2002 @ 20:11:03 #14
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_2827236
quote:
Op zondag 13 januari 2002 21:50 schreef SpankSpankeronie het volgende:

NL:
Schalken (27)vs Kucera 1-6 4-6 6-1 1-6
Sluiter vs C.Rochus (Bel) 6-4 3-6 4-6 2-6
Oremans vs Coetzer(15) 1-6 1-6
Noorlander vs Lisa Raymond (18)0-6 1-6
Boogert vs Pizzichini 6-3 6-3

Hopeloos dat NL-tennis
Sjeng is zich zeker nu al aan het sparen voor het najaar.
Oremans kan beter direct de slagerij van der Pa overnemen en als Sluiter de toekomst moet zijn is er geen toekomst.

gelukkig is Kristie er nog,al zal zij zeer waarschijnlijk ook sneuvelen in ronde 2 vs Rita Grande (20)

Waar zijn die goeie tijden gebleven met de Kraaj,Haarhuis,Eltingh en Siemerink?

don't call to the bullpen
pi_2828429
quote:
Op maandag 14 januari 2002 04:12 schreef beelzebub het volgende:
Nou dat ging rap, Oremans is met twee keer 6-1 gewipt door Coetzer. Volgens mij kost haar lippenstift aanbrengen meer tijd dan dat ze op de baan heeft gestaan. 1 down, 4 to go.
[..]

----
[..]

Streep die laatste maar door.
De eerste partij op 't Centre Court heeft meteen voor een grote verassing gezorgd. De Franse nobody Julien Boutter heeft Gustavo Kuerten in een 5-setter van ruim 3 uur verslagen: 3-6, 4-6, 7-5, 6-3 en 6-3. Van z'n laatste 6 deelnames(incl. dit jaar) is 'Guga' nooit verder gekomen dan de 2de ronde, een beetje armoedig palmares voor de huidige nr.2 van de wereld.

Julien Boutter haalde toch voor Frankrijk het winnende punt binnen in de Davis Cup finale van 1996 tegen Zweden? viel hij toen niet in voor Cedric Pioline ofzo? Sindsdien eik niks meer van gehoord. Nu dan weer wel.
pi_2828512
oh ja, dat was Arnoud Boetsch die het winnende punt binnenhaalde en het was Stefan Edberg die toen met een blessure moest afhaken. Het was overigens Edberg zijn afscheid. Naam Boutter lijkt er erg veel op. Vandaar de vergissing.
  zaterdag 19 januari 2002 @ 15:59:01 #17
374 beelzebub
master of disaster
pi_2866731
De partij tussen Sampras en de Franse Daviscupheld Escude is net pas afgelopen na 3 uur en 50 minuten: 7-6(5), 5-7, 6-4, 6-7(6) en 6-3. Escude kan zich voegen bij z'n maatjes Grosjean en Clement of zich voor te bereiden op 't treffen met Nederland.

In de 1/8ste finales een heuse knaller tussen oud-US Open kampioenen en ex-nummer 1's van de wereld: Safin - Sampras.

zaterdag 19 januari 2002 @ 17:38:52 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_2867571
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 22:08 schreef Leatherface het volgende:
oh ja, dat was Arnoud Boetsch die het winnende punt binnenhaalde en het was Stefan Edberg die toen met een blessure moest afhaken. Het was overigens Edberg zijn afscheid. Naam Boutter lijkt er erg veel op. Vandaar de vergissing.
Boutter : Vorig jaar goed gedaan op Roland Garros. ik geloof uit me hoofd 4de ronde. daarnaast nog een paar wedstrijdjes gewonnen op Grand Slams maar nix bijzonders.
is overgens inmiddels ook al naar huis.

Safin - Sampras wordt spannend.
van Safin is nog nix laten zien de hele Australian open omdat niemand hem momenteel in staat acht om ook maar iets te presteren. volgens mij heeft ie het wel erg goed gedaan in de afgelopen rondes dus sluit em niet uit.
ik vind Rios wel weer een gevaarlijke outsider omdat er al zoveel geplaatste spelers uit zijn.
Daarnaast acht ik Sampras in staat om te winnen maar daarnaast is het bar weinig. misschien Henman maar verder....... neej
Ik vind het ook wel erg moeilijk om het te voorspellen op het moment hehe....
wel leuk

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_2883127
Wedstrijd Safin - Sampras

Wedstrijd is nu een kwartiertje oud, 3 games gespeeld.

Safin heeft Sampras al 2 keer gebroken en dat omdat hij een aantal goede beslissingen nam en Sampras nog niet echt schrep staat te volleren (lees: vaker uit dan in).

Als dit zo door gaat dan is Sampras in 3 straight sets weg.

Maar het is en blijft Sampras...

Ik hou jullie op de hoogte.

pi_2883248
Safin serveert voor de eerste set, Stand 5-2
pi_2883267
eerste set met 6-2 naar Safin, met weinig winners (9 tegen 16) en veel unforced errors (18 tegen 12) voor Sampras.
pi_2883364
Sampras lijkt wat beter te gaan spelen, maar maakt nog weinig kans op de service van Safin. Stand tweede set: 2-1 voor Sampras.
pi_2883408
En de eerste break in de tweede set, Safin breekt Sampras, dmv onnavolgbare passings en returns! Stand: 3-2 Safin, Safin serveert.
pi_2883413
En een kleine blessurebehandeling voor Sampras (weer die voetwratten van hem ...
pi_2883431
Overigens, wat denk je ervan, gaat de winnaar van deze wedstrijd ook het toernooi winnen?

Je zou het haast wel verwachten...

O+. Ripley. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')