Ik maar dan moet je wel je e-mailadres geven.quote:Op maandag 4 december 2006 20:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie kan mij een uitnodiging sturen ?
Als vrouwen vragen waar ik naar op zoek ben dan antwoord ik volledig naar waarheid dat ik op het moment een beetje aan het sletten ben. Grappig genoeg krijg ik daar alleen maar positieve reacties op.quote:Op maandag 4 december 2006 12:09 schreef Aventura het volgende:
Hm, ik vind het eerlijk gezegd maar een vervelend idee dat mensen met zo'n agenda op een neutrale datingsite zitten. Ik zou not amused zijn als tijdens een date zou blijken dat een vent me als eenmalig neukertje zou willen hebben.
Als ik date is mijn intentie nooit om meteen te neuken. Niet dat ik het uitsluit, maar het is nooit doel nummer 1. Ik hoop dus wel dat jullie fervente sexdaters jullie intenties meteen duidelijk maken aan de meiden
Mag ik je toevoegen op msn voor een serieus gesprek?quote:Op maandag 4 december 2006 20:15 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Je wil niet weten door hoeveel fokkers ik aan msn toegevoegd wordt voor een sexdate...En je wil al helemaal niet weten hoeveel er daarvan bezet zijn!!!
![]()
Leugens!!!quote:Op maandag 4 december 2006 20:48 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mag ik je toevoegen op msn voor een serieus gesprek?![]()
Ja maar dat is oke, want dan ben je gewoon meteen eerlijk en dus ook geen misverstanden mogelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Ik maar dan moet je wel je e-mailadres geven.
En nog uit de vorige topic:
[..]
Als vrouwen vragen waar ik naar op zoek ben dan antwoord ik volledig naar waarheid dat ik op het moment een beetje aan het sletten ben. Grappig genoeg krijg ik daar alleen maar positieve reacties op.
En daarom lukt het die types ook nooit, vrouwen prikken er meteen doorheenquote:Op maandag 4 december 2006 21:22 schreef Shakermaker het volgende:
Die klungelige sneakerds zijn altijd wel grappig om naar te kijken als je een avondje aan de bar staat. De ogen van dat soort gastjes worden met de minuut groter en desperater![]()
Wat jij wilquote:Op maandag 4 december 2006 20:48 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mag ik je toevoegen op msn voor een serieus gesprek?![]()
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk.. weer een ander soort contactadvertentie.quote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Ik maar dan moet je wel je e-mailadres geven.
oh shit. dan krijg je een nieuwe. ik dacht dat je een kerel was.quote:Op maandag 4 december 2006 22:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Mijn username bij gmail.com![]()
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk.. weer een ander soort contactadvertentie.
Vrouw btw en niet op zoek btw. Ik zeg het er maar bij
Ja, maar het is wel een goed idee, heheheh.quote:Op maandag 4 december 2006 22:35 schreef Aventura het volgende:
Hey!! Dat doen jullie maar op dating.fok.nl!
Oh nee, wacht...:P
Wat is daar de uitdaging van?quote:Op maandag 4 december 2006 22:41 schreef Aventura het volgende:Ik geloof stellig dat er fokkers zijn die deze lijst afscannen en op basis daarvan contacten aanleggen
Hmm maar toch chatten met mannen op Paiq ? ... hoop wel dat je daar aangeeft dat je bezet bent.. heb echt een hekel aan meiden die daar alleen zitten voor de gein, en zeggen dat ze single zijn maar eigenlijk gewoon een vriend hebben en het puur voor de lol doen.quote:
Het lijkt me leuker om een Fokster te regelen die het nog niet met een andere Fokker heeft gedaan.quote:Op maandag 4 december 2006 22:55 schreef Aventura het volgende:
Om te kijken wie er wel voor in is? Vermoed ik dan.
Ze hebben er ook vrouwen hoorquote:Op maandag 4 december 2006 22:51 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Hmm maar toch chatten met mannen op Paiq ? ... hoop wel dat je daar aangeeft dat je bezet bent.. heb echt een hekel aan meiden die daar alleen zitten voor de gein, en zeggen dat ze single zijn maar eigenlijk gewoon een vriend hebben en het puur voor de lol doen.
Waarom sta jij dan nog niet in mijn 'lijst'?quote:Op maandag 4 december 2006 22:41 schreef Aventura het volgende:
Ach je wilt niet weten hoeveel er afgedate wordt op fok. Hele huwelijken en baby's zijn daar getuige vanOm maar niet te spreken over 'de neuklijst'.
Ik geloof stellig dat er fokkers zijn die deze lijst afscannen en op basis daarvan contacten aanleggen
Nou want als je gewoon gaat afspreken, dan kun je misschien het probleem krijgen dat een van de twee hoopt op iets meer. En dat zou ik lullig vinden. Ikzelf zou het ook niet leuk vinden als ik een date zou hebben met een meid die ik echt leuk vind, en dat ze eerst zeer serieus en geinteresseerd overkomt, en dat we dan sex hebben op onze eerste date, en dat ze daarna zegt, hey jammer joh, ik was alleen geinteresseerd in sex. En dat terwijl ik misschien op meer hoopte dan alleen een sexdate.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:35 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom je een date, zeer zeker als je elkaar nog nooit hebt gezien, het predikaat 'sexdate' wil geven.
Kijk het gewoon lekker aan, loopt het lekker en soepel dan is mijn ervaring dat het vaak toch wel tot sex komt. Zoiets hoef je toch niet als het ware vooraf 'vast te leggen'? Juist dat zal volgens mij een averechtse werking hebben.
Daar zit wat in, heb het zelf nooit op die manier bekeken. Ik zie altijd wel hoe dingen lopen zonder afspraken van te voren. Gelukkig nog nooit andere verwachtingen van de andere partij gehad. Aaaah well ieder doet zoiets op zijn eigen manier. Ik probeer er altijd een zo leuk mogelijke avond van te maken en dan komt het allemaal dik in orde!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:34 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Nou want als je gewoon gaat afspreken, dan kun je misschien het probleem krijgen dat een van de twee hoopt op iets meer. En dat zou ik lullig vinden. Ikzelf zou het ook niet leuk vinden als ik een date zou hebben met een meid die ik echt leuk vind, en dat ze eerst zeer serieus en geinteresseerd overkomt, en dat we dan sex hebben op onze eerste date, en dat ze daarna zegt, hey jammer joh, ik was alleen geinteresseerd in sex. En dat terwijl ik misschien op meer hoopte dan alleen een sexdate.
Er zijn veel meiden ook die bijvoorbeeld alleen op zoek zijn naar een vaste relatie, en als ik dat dus niet wil, maar wel sex wil hebben, wat dan ? Ik ga niet iemand voorliegen dat ik ook geinteresseerd ben in een relatie, en dan diegene alleen gebruiken voor de sex.
Dus vandaar dat je beter vantevoren kan zeggen dat je niet op zoek bent naar een relatie.. maar wel gewoon leuk wilt daten (sex hoef je daarbij niet te noemen natuurlijk, dat komt vanzelf wel als beiden daar zin in hebben).
tsja, iedereen wil met jou wel 's swingenquote:Op maandag 4 december 2006 20:15 schreef Coolcat het volgende:
[..]
En je wil al helemaal niet weten hoeveel er daarvan bezet zijn!!!![]()
nou zo ver heb ik het nog niet laten komen...quote:Op maandag 4 december 2006 22:41 schreef Aventura het volgende:
Ach je wilt niet weten hoeveel er afgedate wordt op fok. Hele huwelijken en baby's zijn daar getuige vanOm maar niet te spreken over 'de neuklijst'.
Ik geloof stellig dat er fokkers zijn die deze lijst afscannen en op basis daarvan contacten aanleggen
Nee, helaas niet mogelijk. Het blijft steeds een verrassing en de willekeur van paiq.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Sammert het volgende:
Het is nog wel even wennen dat PaiQ kan je op een of andere manier daar ook gewoon profielen kijken
PM me maarquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:24 schreef Kopstoot het volgende:
Nog invites over voor paiq toevallig?
Lijkt me wel grappig om eens te kijken..
Dat vind ik juist 1 van de voordelen van PaiQ...anders wordt het weer een doorsnee dating-sitequote:Op dinsdag 5 december 2006 15:08 schreef JangoFett het volgende:
[..]
Nee, helaas niet mogelijk. Het blijft steeds een verrassing en de willekeur van paiq.
been there done thatquote:
toepasselijke usernamquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:05 schreef Fokkie het volgende:
[..]
Dat vind ik juist 1 van de voordelen van PaiQ...anders wordt het weer een doorsnee dating-site
Het houdt je scherp en origineel...je kan bijvoorbeeld in een profiel een tekst neerzetten waar je vijf dagen over na hebt gedacht maar in een direct gesprek nog geen volzin kunnen produceren. Bij PaiQ gaat dit dus niet op
Betere site!
Sorryquote:Op woensdag 6 december 2006 00:17 schreef Fokkie het volgende:
[..]
Geloof het of niet, Fok is mijn achternaam
gebruik de search ff en zoek de oude Datingsites topicquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:40 schreef Ivo1987 het volgende:
Dit vind ik echt een erg boeiend topic! Ik lees al een aantal weken mee op FOK, en dacht laat ik me registreren... hehe
Is het misschien een idee om in de start-post van dit topic alle dating sites op te sommen waar iemand succes mee gehad heeft?
Wellicht dat dit een aardig overzicht schept....
Beest! Details!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 08:24 schreef yoghurtje het volgende:
Zo heb je een paar weken geen succes met daten.. en zo heb je er 2 op 1 dag.
Drink wel even een grote milkshake tussendoorquote:Op woensdag 6 december 2006 08:24 schreef yoghurtje het volgende:
Zo heb je een paar weken geen succes met daten.. en zo heb je er 2 op 1 dag.
Ik wil er nog niet alteveel over vertellen.. dat doe ik wel na de dates hehe... maar heb aanstaande zaterdag 2 dates.. eentje van 28, in Den Haag.. en savonds eentje van 21 hier in Amsterdam. Heb bij die van 28 bij haar thuis afgesproken... en bij de ander in een cafe.. Word wel krap aan.. dus moet van de ene naar de andere... tussendoor nog even naar huis om te eten en te douchen hehe.quote:
2 x...quote:Op woensdag 6 december 2006 09:37 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken wat zaterdag mij gaat opleveren...
Eerst maar eens zien hoe zaterdag gaat aflopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |