haha ok bedankt voor de tip! jij bent de expert hequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Ga anders eens even bij TMF chat proberen ofzo..Daar trappen ze wel veel sneller in zulke snelle acties..
Haha, zo'n linkmiegel is het dus nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:06 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als je net afgewezen was....![]()
Ik heb laatst nog een leuke dame (via fok!) een invite gestuurd! Niet alleen maar mannen dus......wel bijna alleen maar mannen die postenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef yoghurtje het volgende:
En waarom zijn er alleen mannen eigenlijk (op coolcat na dan) die een invite willen op paiq ? Heb nog geen een vrouw gehoord eigenlijk... zeker geen interesse als ze horen dat hier alleen maar jongens zitten die sex willen scoren.![]()
Cool !quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:53 schreef Godshand het volgende:
ik heb het ff in me sig gezet als promo
Ach wat ben je toch aaaaaaardig...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef Freshthinking het volgende:
Oh mijn god zeg. Ik zat net een beetje op paiq te kijken. Toen diende zich een speeddate aan. Zegt dat kind op een gegeven moment dat ze daar op zoek is naar een vaste relatie. En oh ja, ze had ook geen vrienden. Op het einde werd de foto goed zichtbaar. Hahaha, wat een trol zeg. Toen zei ik dat ik wel snapte waarom het niet zo wilde vlotten met de vrienden en relatie. Verliet ze gelijk de chat![]()
Jeweettoggquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:23 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ach wat ben je toch aaaaaaardig...
http://wiki.fok.nl/index.php/Paiq_invitesquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:03 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik zou ook graag een invite willen, vanavond niets te doen en lijkt me interessant!
peter.vandenbrink [at] gmail.com
![]()
Ik heb het daar neergekwakt... Hoop dat iemand er snel op reageert...quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Paiq_invites
Haha daar heb ik ook een speeddate mee gehad geloof ik.. had ze bruin kort haar en woonde ze op een boerderij ? gelijk verwijderd...quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef Freshthinking het volgende:
Oh mijn god zeg. Ik zat net een beetje op paiq te kijken. Toen diende zich een speeddate aan. Zegt dat kind op een gegeven moment dat ze daar op zoek is naar een vaste relatie. En oh ja, ze had ook geen vrienden. Op het einde werd de foto goed zichtbaar. Hahaha, wat een trol zeg. Toen zei ik dat ik wel snapte waarom het niet zo wilde vlotten met de vrienden en relatie. Verliet ze gelijk de chat![]()
Ze kwam uit een dorp vlakbij Tiel.. Zou maar zo kunnen hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:35 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Haha daar heb ik ook een speeddate mee gehad geloof ik.. had ze bruin kort haar en woonde ze op een boerderij ? gelijk verwijderd...
Ik ga zo naar mijn date..![]()
Whehe, die heb ik ook gespeeddate....mén wat een big.....ze hield ook erg van cavia's enzo en ze wilde graag dierenverzorgster worden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ze kwam uit een dorp vlakbij Tiel.. Zou maar zo kunnen hoor.
Succes en houd ons op de hoogte!![]()
Ah wat lullig. Heb gewoon medelijden met haar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef Freshthinking het volgende:
Je had toch ook minder lomp kunnen zijn. Iedereen heeft gevoel hoor, ook de 'trollen'zoals jij het omschrijft. Je hebt ws. geen idee hoe erg je zo iemand kwetst?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef Freshthinking het volgende:
Tuurlijk heb ik dat wel. Maar ik beschouw dat Paiq niet als serieus, eerder als geinquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je had toch ook minder lomp kunnen zijn. Iedereen heeft gevoel hoor, ook de 'trollen'zoals jij het omschrijft. Je hebt ws. geen idee hoe erg je zo iemand kwetst?
True, maar soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen. Net als bij Idols.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik dat wel. Maar ik beschouw dat Paiq niet als serieus, eerder als gein![]()
Oh ja, dat is wel een goede vergelijking. Ik ga het beschouwen als Idolsquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
True, maar soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen. Net als bij Idols.
Mensen die het niet al te serieus nemen verpesten het wel een beetje vind ik. Maar als er een leuke meid op zit met wie je chat dan ben je zeker wel opeens serieus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik dat wel. Maar ik beschouw dat Paiq niet als serieus, eerder als gein![]()
Joh, maar nou heb je nog steeds niet verteld over die andere date.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:35 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Mensen die het niet al te serieus nemen verpesten het wel een beetje vind ik. Maar als er een leuke meid op zit met wie je chat dan ben je zeker wel opeens serieus.
Maar eh, date van gisteren was erg leuk... en ik post geen details want er komen nog meerdere dates met haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |