één van begeleiders heeft jaren in duitsland gewoond. dus ik dacht aan een mooi boek over duitsland ofzo, maar hij is zwaar dyslectischquote:Op maandag 4 december 2006 10:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik ook nietwilde hem een boek geven over Cold Reading, maar hij heeft laatst zelf een boek aangeschaft daarover.
Meestal is het moeite heeft met lezen. Woordblindheid. Dingen niet in een context kunnen zien, problemen met "begrijpend" lezen.quote:Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef blue-102 het volgende:
Dat betekent dat hij niet kan lezen of ?
Hmm.. hebben ze geen cd-boek over duitsland?quote:Op maandag 4 december 2006 10:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
één van begeleiders heeft jaren in duitsland gewoond. dus ik dacht aan een mooi boek over duitsland ofzo, maar hij is zwaar dyslectisch(of hoe je dat ook spelt)
TOEN IK VANOCHTEND KWAM LAG ER EEN DIKKE VETTE CHOCOLADE LETTER OP ME BURO! (VAN DE BAKKER) HAHA!quote:
VET LIEF VAN DIE GOEIE OUDE SINTquote:Op maandag 4 december 2006 10:39 schreef SvenM het volgende:
[..]
TOEN IK VANOCHTEND KWAM LAG ER EEN DIKKE VETTE CHOCOLADE LETTER OP ME BURO! (VAN DE BAKKER) HAHA!
quote:Op maandag 4 december 2006 10:39 schreef SvenM het volgende:
[..]
TOEN IK VANOCHTEND KWAM LAG ER EEN DIKKE VETTE CHOCOLADE LETTER OP ME BURO! (VAN DE BAKKER SINT) HAHA!
hij is geen leraar, hij is 7 maanden mijn begeleider geweest. en voor dit vak hoef je geen ster te zijn in begrijpend lezen, als je maar slap kan lullenquote:Op maandag 4 december 2006 10:36 schreef SvenM het volgende:
Wat een kneus, en dat is een leraaronee dat was Miss Scofield..
dyslectische leraren
Ik hou het bij gevulde koeken. Op mijn vorige stage deed ik 2 grote taarten. Maar dat vind ik deze niet waard.quote:Op maandag 4 december 2006 10:28 schreef Rianne84 het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik mijn begeleiders als afscheidscadeau moet geven
Kåsequote:Op maandag 4 december 2006 10:43 schreef tonks het volgende:
en wat heeft iedereen op brood vandaag??
Een mooi prentenboek van de kinderafdeling.. of is dat weer niet grappig.quote:Op maandag 4 december 2006 10:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hmm.. hebben ze geen cd-boek over duitsland?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004002500091quote:Beschrijving:
Waarom zijn Duitsers in discussies meer conflictgericht en vergaderen Nederlanders door tot ze erbij neervallen? Waarom tutoyeren Duitse collega's elkaar niet? Hoe ernstig is de Duitse Kreislaufstörung? Veel vragen en nog meer antwoorden in deze volledig herziene en sterk uitgebreide uitgave van Onbekende buren.
Chocolade pastaquote:Op maandag 4 december 2006 10:43 schreef tonks het volgende:
en wat heeft iedereen op brood vandaag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |