quote:Christian
“Dorine is wel heel populair, maar ik denk dat de mensen op een gegeven moment wel doorhebben dat zij niet echt een performer is.”
Whehe, ik ben het met hem eensquote:
Is het dus toch een fokker jongensquote:Op zondag 24 december 2006 15:34 schreef Svensational het volgende:
Wist je dat…
...Christian zijn vriendinnetje via het internet heeft leren kennen?
Volgens mij is het een soort Serge.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:13 schreef BCtjuh het volgende:
Hij mag anders nog gaan hopen dat hij zo populair word.
Volgens mij heb ik vorig jaar iets gemist.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Serge.
maar later vinden ze hem toch wel leuk
Ja Serge was in begin toch niet populairquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vorig jaar iets gemist.
Nou ja, wij kotsten op hem, maar hij was toch redelijk populair. Terwijl hij daarvoor eigenlijk niet opvielquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vorig jaar iets gemist.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, wij kotsten op hem, maar hij was toch redelijk populair. Terwijl hij daarvoor eigenlijk niet opviel.
Jij typt snellerquote:
Zeker niet, maar hij is denk ik net wat te alternatief voor het grote publiek.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:39 schreef BVO het volgende:
Hij zong niet slecht.
Henk Jan wordt met de week minder geloofwaardig.quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Natalie het volgende:
Vond het helemaal niets. Het verbaast me nog steeds dat HJ vorige week zo weg van 'm was eigenlijk... Het klonk niet lekker. Hij keek het halve nummer of ie pijn had. Nee, niet mijn ding. Vond hem éé van de mindere vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |