Naam:
Christian
Leeftijd:
25
Opleiding:
Bijna afgestudeerd aan de PABO
Sterrenbeeld:
Stier
Verliefd/verloofd/getrouwd/gescheiden:
Verliefd
Woonsituatie:Door financiële redenen en eindstage nog thuis bij mijn ouders
Kinderen?29 in mijn klas!
![]()
(groep 6/7)
Favoriet boek:X-factor, een must voor sterren (vooral als Henkjan het jurylid is van mijn categorie haha)
Favoriete film:Gladiator
Favoriete cd:James Morrison - Undiscovered
Favoriete artiesten:Kane
Favoriet vakantieland:Mexico lijkt me wel wat
Favoriet eten:Patat speciaal met een frikadel speciaal
Hobby’s:Optreden, zingen en veel meemaken in het leven
Goede eigenschappen:Eerlijk, lief, gezellig, positief ingesteld en nog 100 eigenschappen! Haha
Slechte eigenschappen:Soms wat verlegen en kom vaak te laat
Levensmotto en/of lijfspreuk:Geniet zolang het nog kan en volg je dromen
Waarom doe je mee aan X FACTOR?Omdat ik al heel lang droom van een carrière in de muziek, X FACTOR geeft me deze kans
Wat is jouw X Factor?Ik ben authentiek en verder moeten jullie maar beoordelen!
Je meest opvallende gebeurtenis tijdens X FACTOR:Met de auditie naast de Teenage Queen zitten, die al die jonge jongens wel zag zitten en ook cijfers ging geven. Tijdens De Confrontatie samen met Ollie, Henkjan in zijn zwembroek tegen te komen, haha.
Wat vind je van je coach?Henkjan kijkt verder dan uiterlijk en een goede stem en weet heel goed wat iemand succesvol maakt. Dus ik zou het een grote eer vinden als hij mij de X Factor vindt hebben
Zijn er leuke contacten ontstaan met medekandidaten?Vanaf het begin kon ik het gelijk goed vinden met Richy en Ollie. Maar ik kon het met bijna alle kandidaten goed vinden! Je krijgt al heel snel een band doordat je dezelfde ambitie hebt
Wist je dat…...Christian zijn vriendinnetje via het internet heeft leren kennen?
...Christian stage loopt in groep 6/7 van een basisschool?
...Christian op zijn derde al met zelfgemaakte microfoons in de weer was?
...Henkjan Christian te gek vindt, hoewel hij al bij de Audities niet echt onder de indruk was van zijn stem?
...Het favoriete boek van Christian ‘X FACTOR, een must voor sterren’ van Henkjan Smits is?
...Christian het liefst een patat speciaal met een frikadel speciaal eet?
Gezongen:Auditie: You give me something - James MorrisonDe Confrontatie: You give me something - James MorrisonDe Ultieme Test: Lenny Kravitz - It Ain't Over Till It's Over