Hij had Richy al. Die imo. ook een stuk meer heeft dan Christian.quote:Op zondag 17 december 2006 07:37 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Van het mannelijk geslacht zijn, is in dit soort shows een groot voordeel. Dat weet Henk-Jan heel erg goed, commerciėle expert als hij is. En wat de mannen betreft had hij het niet voor het uitkiezen.
Dat neemt niet weg dat ik 100.000 x liever Maruja door had willen zien gaan.
Tenminse een man die daar open voor is.quote:Op zondag 17 december 2006 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
...en een huilie!
kom op nou zeg... huilen om niks...quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tenminse een man die daar open voor is.
Zijn genoeg jongens die niet gaan huilen omdat ze dat dom vinden, terwijl ze diep in hun hart aan het huilen zijn. Dat zijn pas softies!
Okee, de reden was idd zijn eigen schuld.quote:Op zondag 17 december 2006 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op nou zeg... huilen om niks...![]()
Maar hij werd helemaal hysterischquote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tenminse een man die daar open voor is.
Zijn genoeg jongens die niet gaan huilen omdat ze dat dom vinden, terwijl ze diep in hun hart aan het huilen zijn. Dat zijn pas softies!
Vond ik nog wel mee vallenquote:Op zondag 17 december 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hij werd helemaal hysterisch!
quote:Op zondag 17 december 2006 13:38 schreef Frasier het volgende:
Dat mannen af en toe hun emoties tonen is helemaal niks mis mee maar jank dan a.u.b niet als een vrouw.
Hoe moeten mannen huilen dan volgens jou? Een paar traantjes laten met tussendoor veel borstgeklop en oerkreten of watquote:Op zondag 17 december 2006 13:38 schreef Frasier het volgende:
Dat mannen af en toe hun emoties tonen is helemaal niks mis mee maar jank dan a.u.b niet als een vrouw.
Vond ik ook nog wel mee vallenquote:Op zondag 17 december 2006 13:38 schreef Frasier het volgende:
Met wat rode ogen en traantjes. Niet zo lopen bleren.quote:Op zondag 17 december 2006 13:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe moeten mannen huilen dan volgens jou? Een paar traantjes laten met tussendoor veel borstgeklop en oerkreten of wat
Over dit soort macho's had ik het dusquote:Op zondag 17 december 2006 14:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met wat rode ogen en traantjes. Niet zo lopen bleren.
Dan moet je maar eens een afspraak maken bij je huisarts, want naar mijn idee is je gehoorzintuig een beetje defectquote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef PeRi het volgende:
Ik vond zn optreden wel sterk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |