quote:Here's the day you hoped would never come
Don’t feed me violence, just run with me
Through rows of speeding cars
The paper cuts, the cheating lovers
The coffee’s never strong enough
I know you think it’s more than just bad luck
There, there, baby
It’s just text book stuff
It’s in the ABC of growing up
Now, now, darlin’
Oh don’t lose your head
'Cause none of us were angels
And you know I'll love you, yeh
Sleeping pills, no sleeping dogs lie never
Far enough away
Glistening in the cold sweat of guilt
I’ve watched you slowly winding down for years
You can’t keep on like this
Now is as bad of time as any
There, there, baby
Now, now, darlin’
Oh don’t kill yourself
It’s okay by me
It’s okay by me
It’s okay by me
It was a long time ago
It’s okay by me
It’s okay by me
It’s okay by me
It was a - long - time - ago
There, there, baby
Now, now, darlin’
Oh don’t lose your head
There, there, baby
Now, now, darlin’
Oh don’t kill yourself
Heb je het al eerder verkloot dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Er komt ook nog bij dat die lerares toch al niet zo'n hoge dunk van me op heeft.
Kutzooi. Als ik lenig genoeg was zou ik mezelf schoppen.
Ik heb ook wel ooit Frans onderwijs "genoten" in Eindhovenquote:
Ah, zie je wel! Het is toch geregeld! Nou goed studeren enzo en wat er voor nodig is, en vet scorenquote:Maar ondertussen is het geregeld. Donderdag, tussen twee testen door heeft ze nog een gaatje weten te creeëren. Ik ben benieuwd.
Ik weet niet precies hoe oud je was toen je nog frans had, hoe lang het geleden is, maar volgens mij geeft zij nog niet zo heel erg lang les (al is ze toch wel een jaar of 50 dus kán het natuurlijk wel).quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel ooit Frans onderwijs "genoten" in EindhovenDaarom vroeg ik het
Dat zou toch al snel een jaartje of 15 geleden zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe oud je was toen je nog frans had, hoe lang het geleden is, maar volgens mij geeft zij nog niet zo heel erg lang les (al is ze toch wel een jaar of 50 dus kán het natuurlijk wel).
en klinkt als de uitroep van een ezel?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee.
Ze heeft eerst filosofie gestudeerd.
Voornaam begint met de L. en heeft drie letters.
1 letter verschilquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, het kan wel kLinkEn Als de uitroep van een ezel ;').
Subtiel toch de voornaam noemen
Oh je maakt me gek van nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, het kan wel kLinkEn Als de uitroep van een ezel ;').
Subtiel toch de voornaam noemen
Ik ben heel slecht met Frans.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:18 schreef maedel het volgende:
[..]
1 letter verschil
Ik ken trouwens verder geen mensen die zo heten.![]()
Ben je goed in Frans?
Ik was er altijd zóóóó slecht in...
Dat eerste volgens mij, maar verder dan "ik ben erg ...." kom ik niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je suis très mauvais of was het toch mouvais ?
Waarom heb je het dan? Of kan je het nog niet laten vallen? Of werkt dat tegenwoordig al helemaal niet meer zo?quote:
Aaaarrrrgggh, dan zorg je toch dat je niet net Frans overhoudt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen andere keuzevakken meer (die heb ik al allemaal laten vallen), en je moet er in 1 examen doen.
Oh, aardrijkskunde, dat vond ik altijd een eitje. Heb ik ook examen in gedaan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Economie of Aardrijkskunde as niet veel beter. En in het begin ging het nog wel.
Je hebt naar beste weten gehandeld. Dat dat niet klopt, is je amper te verwijten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nuo, ík ben niet op de overhoring op komen dagen, en ík heb data door elkaar gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |