Wel meerderen. Allemaal platonisch.quote:
Maandag is de enige dag dat ik alleen mijn bed in duikquote:Op maandag 4 december 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar wel zo respectvol.
Je neemt het begrip 'monogaam zijn' anders op dan ik, schijnbaar.
[..]
Lekker makkelijk is dat.
Ik zou in theorie dus elk weekend iemand anders mogen neuken omdat ik interesse heb. Maar het is toch niets blijkt, dus mag ik maandag weer bij m'n vriendin het bed in duiken.
Toch?
Mja. En het voordeel is, omdat 1 alles weet, kun je rustig doorsletten met anderenquote:Op maandag 4 december 2006 01:57 schreef Nuno_G het volgende:
Dank je dat biedt veel hulp. Trouwens nummer 1 weet heel goed wie hij is. Allen nummer 2 niet en nummer 3 ja dat wordt weer de koffers pakken
Als je het je enkel afvraagt: niet (tenzij het stelselmatig gebeurt). Als je het je afvraagt en kiest voor vreemdgaan: dan wel.quote:Op maandag 4 december 2006 02:00 schreef davidov het volgende:
Respectvol en naief dus. Het is geen perfecte wereld...
Ik geloof best in monogaam, maar ik geloof ook dat er altijd iemand langs kan komen waar je nog meer weg van bent.
Nee ik zeg niet dat je alles en iedereen even moet proeven. Maar als je al een lange relatie hebt. Je ontmoet iemand en je vind haar ook wel leuk.... en van het een komt het ander en je gaat je afvragen wie je liever hebt... dan vraag ik me af of je het dan al moet gaan uitmaken met je vriendin.
Tuurlijk, dat ontken ik ook niet. Dat gebeurt en moet je ook zeker niet ontkennen als het gebeurt.quote:Op maandag 4 december 2006 02:00 schreef davidov het volgende:
Ik geloof best in monogaam, maar ik geloof ook dat er altijd iemand langs kan komen waar je nog meer weg van bent.
Als je iemand anders op plaats #1 zet ipv of samen met je vriendin, ja.quote:Nee ik zeg niet dat je alles en iedereen even moet proeven. Maar als je al een lange relatie hebt. Je ontmoet iemand en je vind haar ook wel leuk.... en van het een komt het ander en je gaat je afvragen wie je liever hebt... dan vraag ik me af of je het dan al moet gaan uitmaken met je vriendin.
Mja maar dan heb je het dus over vreemdgaan, beseffen dat je dat liever hebt en dan moet je het uitmaken ja. Maar het uitmaken voordat je bent vreemdgegaan maar misschien in de toekomst wel het bed zal delen met...tja dat lijkt me voorbarigquote:Op maandag 4 december 2006 02:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je het je enkel afvraagt: niet (tenzij het stelselmatig gebeurt). Als je het je afvraagt en kiest voor vreemdgaan: dan wel.
nee ook nummer 1 heeft aangegeven dat ik niet zo door kan. Ik zei alleen dat hij weet wat en hoe hij is as reactie op de opmerking van je dat nummer 1 en 2 nogal onzeker van zichzelf waren.quote:Op maandag 4 december 2006 01:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja. En het voordeel is, omdat 1 alles weet, kun je rustig doorsletten met anderen
erg ver vrees ikquote:Op maandag 4 december 2006 02:00 schreef davidov het volgende:
Nee ik zeg niet dat je alles en iedereen even moet proeven. Maar als je al een lange relatie hebt. Je ontmoet iemand en je vindt haar ook wel leuk.... en van het een komt het ander en je gaat je afvragen wie je liever hebt... dan vraag ik me af of je het dan al moet gaan uitmaken met je vriendin, terwijl je nog niks met de ander had gedaan.
(weet niet hoever #2 in dit "verkennen" is gegaan)
Kijk daar zit dus een verschil in, ik dacht dat #2 niet verder ging dan wat klooien, en niet practisch al een vriendje hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 02:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ontken ik ook niet. Dat gebeurt en moet je ook zeker niet ontkennen als het gebeurt.
[..]
Als je iemand anders op plaats #1 zet ipv of samen met je vriendin, ja.
Het ding waar ik me vooral aan stoor is dat hij er nu een soort bijna-relatie naast heeft. Tuurlijk kun je willen expirimenteren (in dit geval dan. Als je al zeker bent over je sexualiteit is het een ander verhaal) en daar kan ik inkomen. Maar dat Nuno toch bijna het vriendje van #2 is terwijl hij een vriendin heeft, nee dat vind ik niet kunnen.
Ho Ho Ho ik ben zijn "vriendje" niet of nog niet, je moet wel het hele verhaal lezenquote:Op maandag 4 december 2006 02:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ontken ik ook niet. Dat gebeurt en moet je ook zeker niet ontkennen als het gebeurt.
[..]
Als je iemand anders op plaats #1 zet ipv of samen met je vriendin, ja.
Het ding waar ik me vooral aan stoor is dat hij er nu een soort bijna-relatie naast heeft. Tuurlijk kun je willen expirimenteren (in dit geval dan. Als je al zeker bent over je sexualiteit is het een ander verhaal) en daar kan ik inkomen. Maar dat Nuno toch bijna het vriendje van #2 is terwijl hij een vriendin heeft, nee dat vind ik niet kunnen.
Sexbuddy is al erg genoeg.quote:Op maandag 4 december 2006 02:07 schreef Nuno_G het volgende:
Ho Ho Ho ik ben zijn "vriendje" niet of nog niet, je moet wel het hele verhaal lezen
Dan zitten we toch redelijk op dezelfde lijn.quote:Op maandag 4 december 2006 02:05 schreef davidov het volgende:
[..]
Kijk daar zit dus een verschil in, ik dacht dat #2 niet verder ging dan wat klooien, en niet practisch al een vriendje hebben
Dan is hij al goed op weg naar de titel hufter ja
davidov nam even de omwegquote:Op maandag 4 december 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan zitten we toch redelijk op dezelfde lijn.
Sorry maar een hufter is het niet ! jullie zijn wel erg snel met je oordeel. Probeer jezelf eens te verplaatsen is de situatie van een ander. Hij is erg leuk en lief.quote:Op maandag 4 december 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan zitten we toch redelijk op dezelfde lijn.
Je hebt het over 3 geliefden etc. Ik neem aan dat je het niet had over 3 one night stands als het ging over keuzes maken. ?quote:Op maandag 4 december 2006 02:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ho Ho Ho ik ben zijn "vriendje" niet of nog niet, je moet wel het hele verhaal lezen
Al is een persoon nog zo lief, dan mag hij door zijn acties nog wel een klootzak zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 02:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry maar een hufter is het niet ! jullie zijn wel erg snel met je oordeel. Probeer jezelf eens te verplaatsen is de situatie van een ander. Hij is erg leuk en lief.
Wat vind jij eigenlijk als homo-interessant (is that even a wordquote:Op maandag 4 december 2006 02:10 schreef wonderer het volgende:
Tom of Finland fan gone mad...
Interessante discussie trouwens.
Hij kan hartstikke leuk en lief zijn en TOCH een hufter zijn. Hangt zoals gezegd van je perspectief af. Vreemdgaan wordt over het algemeen hoe dan ook gezien als een hufterige actie.quote:Op maandag 4 december 2006 02:10 schreef Nuno_G het volgende:
Sorry maar een hufter is het niet ! jullie zijn wel erg snel met je oordeel. Probeer jezelf eens te verplaatsen is de situatie van een ander. Hij is erg leuk en lief.
Nee het zijn geen 3 one night stand (alhoewel nummer 3 pas een 2 night stand is). Maar ik heb aan alle 3 geen beloftes gedaan nog. Als ik dat zou doen dan ben ik totaal monogaam. Ik hou helemaal niet van open relaties.quote:Op maandag 4 december 2006 02:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt het over 3 geliefden etc. Ik neem aan dat je het niet had over 3 one night stands als het ging over keuzes maken. ?
Vandaar ook bijna-vriendje. Het is meer dan even experimenteren.quote:Op maandag 4 december 2006 02:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee het zijn geen 3 one night stand (alhoewel nummer 3 pas een 2 night stand is). Maar ik heb aan alle 3 geen beloftes gedaan nog. Als ik dat zou doen dan ben ik totaal monogaam. Ik hou helemaal niet van open relaties.
Ach ik zie het niet zo zeer als vreemd gaan maar meer als ontdekking naar je persoonlijkheid wanneer je eindelijk de vrijheid hebt om dat te doen.quote:Op maandag 4 december 2006 02:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij kan hartstikke leuk en lief zijn en TOCH een hufter zijn. Hangt zoals gezegd van je perspectief af. Vreemdgaan wordt over het algemeen hoe dan ook gezien als een hufterige actie.
Leg dan nog maar eens aan je vriendin uit dat je niet vreemdgaat...quote:
Desondanks ga ik nu wel enorm slapenquote:Interessante discussie trouwens.
Moet ik dan toch voor nummer 2 gaan ?quote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vandaar ook bijna-vriendje. Het is meer dan even experimenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |