Je gaat toch niet werkelijk in discussie met 'mannen' die lopen te janken over voetbal?quote:Op maandag 4 december 2006 17:26 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik zit in een voetbalteam waar niemand zo 'pauper' is dat hij 'enigste' zegt waar hij 'enige' bedoelt.
Ik zal niet ontkennen dat ik in de competitie in Rotterdam veel tuig ben tegengekomen, maar ja, grote stad he? Heb je nu eenmaal veel tuig rondlopen, en sommigen zitten bij een voetbalvereniging ja.
Wat nu de directe relatie met voetbal is weet ik eigenlijk niet, was handbal de betaalbare massa-sport geweest had die sport zo nu en dan het nieuws gehaald met een vechtpartijtje.
quote:’Dennis heeft problemen met agressie’
Door RICHARD ALBLAS
RIDDERKERK - ,,Mijn broer heeft een probleem met zijn agressie,’’ zegt John, de broer van de voortvluchtige Dennis B.
,,Dat is voor ons een bekend gegeven. Vaak zegt hij: nu heb ik het onder controle, maar dat is niet zo. Ik heb al vaker gezegd dat hij daar hulp voor moet zoeken. Maar ik zat er al een tijdje op te wachten dat zoiets zou gebeuren. Het heeft ook niets met voetballen te maken.
Het had ook tijdens het winkelen of in het verkeer kunnen gebeuren. Misschien had ik, achteraf gezien, hem niet meer moeten laten voetballen. Om hem tegen zichzelf in bescherming te nemen en ook anderen te beschermen. Dat reken ik ook mezelf aan. We zijn hier zó bang voor geweest.’’
John reageert naar aanleiding van de verschrikkelijke gebeurtenis op het voetbalveld van Zinkwegse Boys afgelopen zaterdag. Voor het oog van toeschouwers en spelers mishandelde zijn broer Dennis B., die voetbalt in het eerste elftal van SV Bolnes, een speler van de tegenstander uit Oud-Beijerland. Het slachtoffer ligt met zware verwondingen in het ziekenhuis. Dennis B. vluchtte na het incident en is sindsdien spoorloos.
,,Laat ik heel duidelijk zijn,’’ zegt John. ,,Wij wensen Jeffrey en zijn familie veel sterkte. Wat er is gebeurd, is verschrikkelijk. Deze gebeurtenis kent alleen maar verliezers. Onze familie is net zo zeer slachtoffer geworden van zijn actie als de familie van Jeffrey.’’
John en zijn familie maken zich grote zorgen over hun Dennis. ,,Hij heeft een grote vriendenkring en die is zaterdag nog naar hem op zoek geweest. Maar hij is vooralsnog onvindbaar.’’
Over de reden van de vlucht van zijn broer, is John heel duidelijk: ,,Hij heeft nog een voorwaardelijke celstraf , daarom is hij nu gevlucht.’’
John hoopt dat zijn broer snel wordt gevonden. ,,Dit is heel zwaar voor onze familie. We kunnen hem niet bereiken en dat hebben we natúúrlijk geprobeerd. Maar hij heeft zijn mobiele telefoon weggegooid.’’
John laat verder weten dat zijn broer gestraft dient te worden. ,,Dat je geprovoceerd wordt, is natuurlijk ook niet goed te praten. Maar dat is de reactie van Dennis ook niet.’’
ik denk dat zo'n figuur nog wel te redden is met psychische hulp.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:39 schreef Almere-Dude het volgende:
Misschien heeft die mongool wel zelfmoord gepleegd, dan hebben we tenminste 1 winnaar.
De samenleving.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:39 schreef Almere-Dude het volgende:
Misschien heeft die mongool wel zelfmoord gepleegd, dan hebben we tenminste 1 winnaar.
De samenleving.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:39 schreef Almere-Dude het volgende:
De samenleving.
Beetje knuffelen en pamperenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:47 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ik denk dat zo'n figuur nog wel te redden is met psychische hulp.
quote:John laat verder weten dat zijn broer gestraft dient te worden. ,,Dat je geprovoceerd wordt, is natuurlijk ook niet goed te praten. Maar dat is de reactie van Dennis ook niet.’’
Kopje thee erbij.quote:
Ben ik helemaal met je eens. Die gozer die wat zei zou vast ook geen lieverdje geweest zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Kopje thee erbij.
Een kopstoot kan ik iemand nog wel vergeven, dat kan gebeuren in een flits.
Maar dan nog vol uithalen op iemand zijn hoofd terwijl diegene op de grond ligt.
Echt ziek gewoon, maar ik verwacht van het Nederlands rechtsysteem niet meer dan een paar jaar.
Als zoiets gebeurt overheerst eerder verbazing en shock dan dat de tegenpartij massaal zou besluiten terug te vechten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:34 schreef JohnDope het volgende:
Maar ik dacht dat ook dat voetbal een teamsport is, wanneer je teammaat een kopper krijgt dan moet de rest van het team een 'signaal' krijgen..... wanneer de teammaat ligt en een trap op zijn harses krijgt, moet de rest van het team duiken op die schopper dunkt mij?
Ik begrijp niet dat het geen groot freefightgala is geworden?
Dat had heel gemakkelijk kunnen gebeuren maar in eerste instantie was iedereen verbijsterd over wat er gebeurde. En vrijwel daarna was er grote zorg om Jeffrey want iemand met een deuk in zijn hoofd zien liggen ziet er niet echt prettig uit. Het was even complete chaos maar dat was om de spelers te kalmeren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Die gozer die wat zei zou vast ook geen lieverdje geweest zijn.
Maar ik dacht dat ook dat voetbal een teamsport is, wanneer je teammaat een kopper krijgt dan moet de rest van het team een 'signaal' krijgen..... wanneer de teammaat ligt en een trap op zijn harses krijgt, moet de rest van het team duiken op die schopper dunkt mij?
Ik begrijp niet dat het geen groot freefightgala is geworden?
Da's natuurlijk een ont-zet-ten-de provocatie. Ik mag hopen dat ze dat familielid ook wegstoppen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:51 schreef easy-going het volgende:
En de aanleiding gaat eigenlijk helemaal nergens over: Er gebeurde iets een stuk verderop in het veld, Jeffrey attendeerde de scheidsrechter erop dat hij daar op moest letten en dat beviel meneer B. blijkbaar niet. Die kwam op Jeffrey af en de gevolgen zijn bekend.
Maakt het uit wat de aanleiding is, als iemand je moeder een kankerhoer dan mag je hem doodschopen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:29 schreef JohnDope het volgende:
als de aanleiding dit echt is geweest, dan denk ik dat dit lange tbs gaat worden....
laat mijn moeder er even buiten aub.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:55 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Maakt het uit wat de aanleiding is, als iemand je moeder een kankerhoer dan mag je hem doodschopen?
Zou niet weten waarom niet. Laten we het eerst even overlaten aan het wetboek van strafrecht en eventueel iemand die die jongen z'n kop kan nakijken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat die dader nooit meer bij een voetbalclub moet mogen voetballen.
Hij had nog een voorwaardelijke celstraf te goed, zo'n lieverdje zal het dus niet zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Laten we het eerst even overlaten aan het wetboek van strafrecht en eventueel iemand die die jongen z'n kop kan nakijken.
Weet jij veel wie het is en wat er in dat hoofd rondgaat? Misschien is het wel een hele lieve, zachtaardige jongen die niet met stress om kan gaan waarbij nu de bom barstte. In dat geval zal ie zelf ook goed geschrokken zijn.
Maar misschien ook niet... de tijd zal het leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |