foutje...bedanktquote:Op maandag 4 december 2006 12:41 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Lijkt er idd op. Reactie op GS:
[..]
Kopstoot geven, en daarna een penalty. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 4 december 2006 12:46 schreef Chadi het volgende:
hoerehonden van geenstijl weer.. totaal geen besef van wat ze doen als ze maar hits scoren.
Ze hebben de foto al weggehaald. Zijn er kennelijk achter dat ze ernaast zitten. Flinke blunder trouwens.quote:Op maandag 4 december 2006 12:46 schreef Chadi het volgende:
hoerehonden van geenstijl weer.. totaal geen besef van wat ze doen als ze maar hits scoren.
Tja. Een ander.quote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef A_L_N_F het volgende:
maar de fokker is het niet?
wie is het dan wel
Zie je wel... 't zijn ook altijd dezelfde.quote:
Hoe lang is Osama z'n id wel niet bekend..quote:Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef Ticootje het volgende:
Ach dat duurt ook niet lang voordat ze m hebben, zn id is bekent...
Ja...inderdaad...quote:Op maandag 4 december 2006 14:56 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hoe lang is Osama z'n id wel niet bekend..![]()
LoLquote:Op maandag 4 december 2006 15:16 schreef Bombardier het volgende:
Amerika? Zie je wel. Allemaal de schuld van Bush.
Bush
Amerika
(talpa)
Noem me een mietje, maar dat wist ik niet...quote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef JohnDope het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar een kopstoot maak je toch altijd op de neus?
[..]
LoL
Hij heeft oa ook een gebroken neus.quote:Op maandag 4 december 2006 15:38 schreef JohnDope het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar een kopstoot maak je toch altijd op de neus?
[..]
Toch vraag je je af wat een jongen met zo'n ferme kopstoot en kanon in de benen bij VV Schubbekutteveen doet.quote:Op maandag 4 december 2006 16:25 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hij heeft oa ook een gebroken neus.
Het is de trap na die de grootste schade aangericht heeft.
Hier noemen we het een penalty... Ook niet vergezochtquote:Op maandag 4 december 2006 17:17 schreef JohnDope het volgende:
ghehe het kwam er droog uit..... Die amerikanen noemen die traptechniek ook wel "SoccerKicks".
Ik zit in een voetbalteam waar niemand zo 'pauper' is dat hij 'enigste' zegt waar hij 'enige' bedoelt.quote:Op zondag 3 december 2006 19:37 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
het is nu eenmaal zo hoe lager het niveau hoe grote de voetbalfan en hoe asocialer.
voetbal is de enigste sport met zoveel tuig en zoveel vechtpartijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |