Even over Morisson in vergelijking met Mayer. Toen ik Morisson voor het eerst op de radio hoorde met 'You give me something' kreeg ik kippenvel. Jeetje wat een mooi nummer. Maar nu ik hem live heb gezien op TV bij Top of the pops en op internet bij Youtube vind ik hem zo tegenvallen. Heb jij dat niet?quote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Gosjke het volgende:
't Geluid is het enige wat niet verkeerd is aan de HMH wat mij betreft
Ik heb liever 2 keer Vredenburg eigenlijk, maar dat ben ik weer... Ik vrees overigens dat je wel gelijk hebt over de HMH. Vrees dat ik in dat geval ook niet ga, net zoals met James Morrison in de HMH...
Jij gaat echt welquote:Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Gosjke het volgende:
't Geluid is het enige wat niet verkeerd is aan de HMH wat mij betreft
Ik heb liever 2 keer Vredenburg eigenlijk, maar dat ben ik weer... Ik vrees overigens dat je wel gelijk hebt over de HMH. Vrees dat ik in dat geval ook niet ga, net zoals met James Morrison in de HMH...
Ik dacht dat de HMH maar 5500 man was? Of ben ik nou gek?quote:Op zondag 17 december 2006 18:04 schreef Numbie het volgende:
John speelt in de VS voor gem. 10.000 man tijdens zijn tours. Dus dan moet de HMH met een max. van 9000 man makkelijk kunnen
En eerlijk gezegd zie ik John nog liever op het North Sea Jazz festival dan op Pinkpop. Met zijn meer bluesy achtergrond komt hij denk ik daar beter tot zijn recht...
Heb alleen op het damesshirt gebodenquote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef JeroenV het volgende:
Hij staat nu op 40 euro. Valt me eerlijk gezegd nog mee. Ik zou zelf niet heel veel hoger willen gaan, ook omdat ik het shirt heel lelijk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |