abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44509949
't Geluid is het enige wat niet verkeerd is aan de HMH wat mij betreft

Ik heb liever 2 keer Vredenburg eigenlijk, maar dat ben ik weer... Ik vrees overigens dat je wel gelijk hebt over de HMH. Vrees dat ik in dat geval ook niet ga, net zoals met James Morrison in de HMH...
pi_44510015
quote:
Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Gosjke het volgende:

Ik heb liever 2 keer Vredenburg eigenlijk, maar dat ben ik weer... Ik vrees overigens dat je wel gelijk hebt over de HMH. Vrees dat ik in dat geval ook niet ga, net zoals met James Morrison in de HMH...
Even over Morisson in vergelijking met Mayer. Toen ik Morisson voor het eerst op de radio hoorde met 'You give me something' kreeg ik kippenvel. Jeetje wat een mooi nummer. Maar nu ik hem live heb gezien op TV bij Top of the pops en op internet bij Youtube vind ik hem zo tegenvallen. Heb jij dat niet?

John Mayer vind ik live weer beter dan op CD/radio.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toad op 17-12-2006 16:15:44 ]
pi_44510382
Ik dacht eerst dat ik James ook maar matig ging vinden, maar toen ik m in de Melkweg zag --> nonstop kippenvel. 1 van de beste concerten van 't jaar, dare I say it: misschien wel beter dan John Mayer (mede omdat ik 't idee had dat die te vertieft was om zijn normale kunnen te halen). Zijn stem is zo rauw en zo gaaf live. FIjne band erbij, uitbundig publiek zonder dat 't hysterisch werd, echt een GENIAAL optreden, was helemaal overtuigd daarna.

John Mayer moet, denk ik, qua ervaring, een publiek ter grootte van de HMH goed (beter dan James denk ik) aankunnen. Als je optredens op internet ziet kan ie goed met grote zalen omgaan en ze erin betrekken alsof het een kleine zaal is. Maar toch denk ik dat je niet snel de sfeer van de Melkweg kunt evenaren, iets wat in de Vredenburg misschien nog wel enzigszins haalbaar is.
pi_44513409
John speelt in de VS voor gem. 10.000 man tijdens zijn tours. Dus dan moet de HMH met een max. van 9000 man makkelijk kunnen

En eerlijk gezegd zie ik John nog liever op het North Sea Jazz festival dan op Pinkpop. Met zijn meer bluesy achtergrond komt hij denk ik daar beter tot zijn recht...
pi_44513434
quote:
Op zondag 17 december 2006 16:06 schreef Gosjke het volgende:

Jij gaat echt wel
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Ik heb al eerder gezegd dat ik ook best bezorgd ben over de sfeer, maar ik moet hem gewoon een keer zien. Ga toch redelijk vooraan staan, achterin is het helemaal erg als de sfeer minder goed is.
pi_44513632
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:04 schreef Numbie het volgende:
John speelt in de VS voor gem. 10.000 man tijdens zijn tours. Dus dan moet de HMH met een max. van 9000 man makkelijk kunnen

En eerlijk gezegd zie ik John nog liever op het North Sea Jazz festival dan op Pinkpop. Met zijn meer bluesy achtergrond komt hij denk ik daar beter tot zijn recht...
Ik dacht dat de HMH maar 5500 man was? Of ben ik nou gek?

En geen NSJ aub.. die prijzen Ook meteen zo'n overstroming van wipkippen daar dan

En Jeroen, eerlijk gezegd, als de datum me niet heel goed uitkomt en hij speelt de HMH, denk ik écht dat ik niet ga. Ik ben dan eerder nog geneigd om te kijken of ie iets leukers speelt in de UK of Duitsland.
pi_44514061
Ja, ik vergis me met Ahoy volgens mij... lol

Betaal liever wat meer, dan dat ik door in de modder en regen naar John moet kijken. Eens gedaan, en dus nooit weer was dat...
pi_44514310
Het is niet altijd modder en regen op Pinkpop. Afgelopen jaar geen modder gezien

En daarbij denk ik dat er dit jaar dikke kans is dat de line-up van Pinkpop me meer trekt dan NSJ. Bij NSJ moet je bovendien voor alle beetje bekende acts dik bijbetalen.
pi_44514722
Pinkpop lijkt me wel leuk een keertje mee te maken. Volgende keer dat John komt ga ik er heen, waar maakt me niet uit.
Met de HMH heb ik opzich wel goede ervaringen, maar of dat bij Johns muziek goed tot uiting komt vraag ik me wel af. Maar noem maar een zaal van die grootte die beter is, ik weet er geen een.
pi_44514903
Daarom ben ik voor 2 keer Vredenburg ofzo Kom je in totaal wel aan hetzelfde aantal mensen
pi_44533441
Mjah, kan ik me voorstellen. Liever nog twee keer Paradiso dan
pi_44539648
Ik ben fan
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44542795
Je kunt op de 3FM serious request site bieden op een gesigneerd 3FM shirt.
pi_44543587
Moet, bieden, nu...
pi_44549516
En geboden... Nu nog bidden dat ik'm ook daadwerkelijk krijg, maar ben bang dat mijn armzalige loontje het niet aan kan uiteindelijk...
pi_44552930
The Village Sessions zijn binnen!! Woehoe!! Erg fijne versies van Slow Dancing en Good Love... Zal nog maar eens benadrukken hoe ontzettend zonde het is dat dat nummer niet op Continuum staat. Echt één van zijn beste songs van de afgelopen twee jaar
pi_44553708
Hij staat nu op 40 euro. Valt me eerlijk gezegd nog mee. Ik zou zelf niet heel veel hoger willen gaan, ook omdat ik het shirt heel lelijk vindt.
pi_44553852
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef JeroenV het volgende:
Hij staat nu op 40 euro. Valt me eerlijk gezegd nog mee. Ik zou zelf niet heel veel hoger willen gaan, ook omdat ik het shirt heel lelijk vindt.
Heb alleen op het damesshirt geboden Vind het herenshirt wel een gave kleur...
pi_44553923
Oh is er daar nog verschil in? Ik zag die oranje, wat was dat?
pi_44554312
Er is een rood damesshirtje, en een mosterdgeel herenshirt...
pi_44571778
Meeeeh, meer dan vijftig euro kan ik echt niet bieden... En als ik nu dan ook nog eens Waiting op de radio hoor, baal ik er dubbel zo erg van...

[ Bericht 41% gewijzigd door Numbie op 19-12-2006 16:24:14 ]
pi_44572116
Gesigneerde kleren heb je echt geen zak aan...gesigneerde cd of gitaar...kijk dan heb je iets cools voor aan de muur.
pi_44572538
Een shirt kan met een beetje creativiteit ook nog leuk zijn aan de muur. Maar niet als hij zo lelijk is .
pi_44573591
Zaterdag 23 december, 00.50 uur: Veronica in Concert: John Mayer
Registratie van een concert van John Mayer

Staat alleen niet bij welk concert Zal AGT wel zijn.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_44575080
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:19 schreef Numbie het volgende:
[afbeelding]
Die 's knaaap
Ik luister ook wel 's liedjes van m, sommige vind ik niet zo, maar de meeste zijn .
Ik denk, dat ik denk, dat ik teveel denk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')