abonnement Unibet Coolblue
pi_44234773
Goed bezig zeg!
Hoop echt dat ie met 't Trio wint. Gewoon omdat 't trio erg gaaf is! Verdiende nominaties zou ik zo zeggen!

En ja Numbie, je had 't goed
JM(1)= John Mayer
JM2= Jason Mraz
JM3= Jesse Metcalfe of John Mayer Trio afhankelijk van de context
JM4= James Morrison

En waarom staat de acteur niet achteraan? Najaa, omdat DH hier eerder op tv was dan dat ik JM4's demo's had gehoord. Anders was JM4 vast JM3 geworden
pi_44235246
Ik denk idd dat je JM3 in dit topic grotendeels het beste kunt opvatten in de Trio context idd...

En ben echt vet blij voor die Trio nominatie, heb alleen een beetje het gevoel dat ze het album perse wilde nomineren en dus maar in die categorie hebben gegooid. Het is nou niet bepaald een rock album vind ik, over het geheel gezien. WDYTIW, GLIOTW, Try, en WCM ok, maar de rest: Daughters? AKOG? SM? niet echt rocknummers imo.
pi_44236036
Nee, dat inderdaad niet. Johnnyboy is gewoon nog al geliefd bij de Grammy mensjes

AKOG blijft nog wel 1 van mijn favo trio nr's.
pi_44236095
quote:
Op donderdag 7 december 2006 19:57 schreef Numbie het volgende:
Oh My Freakin God! 5 Grammy Nominaties gewoon!!


Hoe vet
I'm an assassin and I had a job to do
pi_44236933
Te vet!!

In ander nieuws; het hecho en Conneticutt tshirt staat in de shop...
pi_44236995
John! Ik ben geen megafan (nog stééds niet), maar wel liefhebber van Try! en Inside Wants Out. Maar volgens mij zeg ik dat in elk topicdeel
pi_44237164
Haha, ja dat klopt, maar toch elke keer zijn we weer dankbaar voor je bijdrage. Mag ik nog eenmaal vragen waarom je de rest (RFS, HT, Cont.) blijkbaar minder vind?
pi_44237345
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:17 schreef Numbie het volgende:
Haha, ja dat klopt, maar toch elke keer zijn we weer dankbaar voor je bijdrage. Mag ik nog eenmaal vragen waarom je de rest (RFS, HT, Cont.) blijkbaar minder vind?
RFS en HT vind ik toch wat poppy, wat meer beats/electronica erin, heb ik het idee. En Continuum heb pas 1x gehoord. Op zich wel fijne plaat, maar net iets té relaxed ofzo, zodat je erbij in slaap valt . Maar zeker Continuum zal ik nog wel eens op gaan zetten binnenkort.

Heb aantal video's van JMT op mn PC, en die vind ik toch écht briljant. Ook met Buddy Guy (?) bij Soundstage. Beetje de bluese-kant, dat klinkt écht geweldig.
pi_44237722
Die bluesy kant van hem is idd bij vlagen briljant. Op een nummers als Covered In Rain komt dat al zo mooi naar voren; het hele nummer bestaat uit twee akkoorden die elkaar afwisselen, maar hij weet er veelal ruim 8 min. een schitterend nummer van te maken. Zo knap.

Snap dat je RFS en HT te poppy kunt vinden; vind zelf ook niet alle nummers op die platen even briljant. Ik bedoel, Not Myself, tsja, dat is zo'n twijfelgeval. Net als New Deep van HT. Beide wel lekkere nummers, maar het mist net die diepte die Gravity en Neon bvb. wel hebben... Ik zou zeker Continuum nog een tweede kans geven; dit is zijn meest bluesy plaat tot nog toe...
pi_44238054
Ik vind New Deep juist wel cool, maar ik kon nooit vat krijgen op Come Back To Bed, dat was altijd mijn skip nummer

Mee eens dat Continuum zijn meest bluesy plaat is, alleen issie wel erg softig en misschien een beetje gladjes in vergelijking tot sommige dingen op Try! Ik maak meestal t liefst een playlist van Try!, Continuum en Continuum nr's in de liveversie, dat vind ik een John Mayer mix op zijn best
pi_44238842
In vergelijking tot TRY! zeker gladjes ja. Maar vind het eigenlijk beetje met twee maten meten. De productie van Continuum in vergelijking tot HT klinkt helemaal niet zo superslick. Eerder gewoon vergelijkbaar. De muziek daarentegen is wel compleet anders, en eerder vergelijkbaar idd met TRY!, maar das dan ook live... Maar goed, het is laat en dan ga ik ratelen...

Good Love Is On The Way blijft however het beste nummer van TRY! Wat mij betreft had hij alleen al voor dat nummer een Grammy verdient... ratel ratel
pi_44241538
Leuk interviewtje met Ryan Seacrest waarin John commentaar geeft op zijn noms; leuk wat hij over de Trio nom zegt

http://z100.com/cc-common/mainheadlines3.html?feed=104650&article=1549311
pi_44247485
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:55 schreef Gosjke het volgende:
Ik vind New Deep juist wel cool, maar ik kon nooit vat krijgen op Come Back To Bed, dat was altijd mijn skip nummer

Mee eens dat Continuum zijn meest bluesy plaat is, alleen issie wel erg softig en misschien een beetje gladjes in vergelijking tot sommige dingen op Try! Ik maak meestal t liefst een playlist van Try!, Continuum en Continuum nr's in de liveversie, dat vind ik een John Mayer mix op zijn best
Come back to bed vond ik nou juist 1 van de beste nummers!
Koning.
pi_44252109
quote:
Op donderdag 7 december 2006 22:31 schreef Gosjke het volgende:
Nee, dat inderdaad niet. Johnnyboy is gewoon nog al geliefd bij de Grammy mensjes

AKOG blijft nog wel 1 van mijn favo trio nr's.
Ook die van mij ja. Past ook het beste bij het trio denk ik, luister het verschil maar eens tussen de TRY! versie en de akoestische (demo) versie van John himself.
quote:
Come back to bed vond ik nou juist 1 van de beste nummers!
Vond ik ook ja, City Love was mijn skipnummer.
pi_44260040
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:03 schreef nemesis4 het volgende:
Vond ik ook ja, City Love was mijn skipnummer.
Valt mij op dat ik bij RFS steeds meer nummers ga skippen. Ze zijn wel goed, maar ik ben nu een ander niveau gewend . Van HT is City love idd de mindere, Daughters draai ik ook niet veel. Van Continuum is Bold als love een nummer wat ik vaak oversla.

Laatste dagen draai ik HT trouwens weer best veel.
pi_44260848
City Love de mindere? City Love, is de Covered In Rain van AGT, is de Come Back To Bed van HT, is de Gravity van Continuum!! Dat is juist het nummer op RFS waarin Johns bluesy invloeden het beste tot hun recht komen. I CL

Ik draai de laatste dagen ook veel shows uit 04, met Hummingbird en Trust Myself en zo..
pi_44265186
quote:
LADIES AND GENTLEMEN, I AM PARTYING.

Okay! Here's the part where I say it: It is stunning to me that I was nominated for five Grammy(tm) awards. To see the diversity in the projects I'm involved in represented in the nominations is even greater. I can't believe the TRIO was nominated. That is my baby. Big international hug to Steve and Pino. And of course, to see Continuum be recognized is overwhelming.

Also, let me say thank you to all my fans who have shared such happiness with me over the last 24 hours. I'm really moved by how invested you all are in my career. That's what has struck me the most; that you have a personal and in some cases very emotional stake in my life, and I'm honored that you care as much as you do. I've never been more aware of what we mean to each other than right now.

But that's not exactly why I'm writing this to you now...

People, I am going out tonight. Out in ways I never did during the making of the record(s), and in ways I certainly can't when I'm on tour. I don't like partying without a really good reason. That "we're alive!" thing doesn't really work as an excuse. I hope to be alive for a long time - I'm not going to celebrate every night. But tonight is certainly different.

Tonight I will be traveling with my damageman, Elliott M. Turnbull. A damageman, for those who don't know, is a fellow, normally of British descent, who carries wads of cash and peels off bills to pay for things I broke or soiled. It's like a PR rep except Elliot works at the source, where the bad press begins. One tuck of a Grant into the bar manager's shirt and a light slap on the cheek, and it's like the whole thing never happened. Alot.

In case Elliott cannot work as fast as I can, I would like to give you a heads up as to what you may read about or see in the coming days.

Please do not become alarmed if I:

--publicly challenge Phil Collins to a fistfight. (This is a family tradition - more on this later)

--break my own expensive camera and then sue myself for every dollar I have

--freestyle rap (most of my rhymes reference all things being "fierce")

--ruminate amongst strangers as to who would win a fight between Jimmy Carter and former Mets catcher Gary Carter

--get busy in a Burger King bathroom

--become separated from my friends and begin partying with a new crowd of gents who seem nice enough, take a ride in their van to a house in Van Nuys, where I will try my hand at gay-for-pay superstardom under the name "Jonny Lobo", filming over 300 features throughout the course of a night, becoming the hottest newcomer on the scene earning 12 AVN nominations and winning seven, before eventually bottoming out with a string of sub-par performances, a brief stint in rehab and then hopping a cab ride home before sun-up. I will tell my friends I was napping in a bush.

I may also make appearances at the following Hollywood hot-spots:

Hyde
Area
Area 51
Tush
Manchu Wok
Discovery Zone
Ralph's
Sweet Dreamz
The Rag Bucket
J.P. Frenulum's

I'm going to get started with my new song "Tonight (throw down til it comes back up)" featuring Akon. I didn't ask him to guest on it, he's just going door-to-door now. Gotta run. I can hear him getting louder...

Don't say I didn't warn you. It's gonna get stupid. and yes, I have a driver. It's made out of titanium and I'll be swinging it at everything I see.

Toasting one to you.
And the award for best fans goes to....

POSTED BY JOHN MAYER AT 11:10 AM FROM LOS ANGELES, CA


pi_44270803
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:48 schreef Numbie het volgende:

[..]



I'm an assassin and I had a job to do
pi_44271723
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:25 schreef Numbie het volgende:
City Love de mindere? City Love, is de Covered In Rain van AGT, is de Come Back To Bed van HT, is de Gravity van Continuum!! Dat is juist het nummer op RFS waarin Johns bluesy invloeden het beste tot hun recht komen. I CL
Vind jij ja Ik vind City Love (zeker live) geweldig. Covered in Rain ook. Come Back to Bed juist helemaal niet, terwijl ik bluesy trio John wel de leukste John vind. Maar er moet er wel een beetje pit in zitten. Ik kan niet zo tegen cliché-zwijmel John (was ook nooit het YBIAW type, heb dat nr misschien 10 keer gehoord dat was wel weer genoeg). En dat terwijl ik I Don't Trust Myself of Slow Dancing wel geniaal vind. Ik hou gewoon niet van dat al te slappe slijmerige ofzo
pi_44313699
Ja maar, CL is toch totaal niet vergelijkbaar met YBIAW? Ik bedoel, moet er niet aan denken dat ik al mijn (25 of zo) versies achter elkaar moet beluisteren... *gruwel*

Zag gisteravond'm voorbij komen op VH1; hij legde in een interview-achtig iets de gedachte achter de video van WOTWTC uit...
pi_44314454
quote:
Maandag in December Muziekmaand Karaoke- avond
21 november 2006

De maandagen in December Muziekmaand staan in het teken van het thema karaoke. De zender heeft maar liefst vijf meezingers geprogrammeerd. De films Blues Brothers 1 en 2 Grease deel 1,2 en bovendien de première van deel 3 in karaoke-versie.


De hele decembermaand heeft verschillende thema’s, zoals urban, karaoke, rock, diva’s en hiphop. December Muziekmaand - Karaoke start maandag 4 december om 21.30 uur met de film Blues Brothers bij Veronica.

De hele maand december heeft elke dag van de week een ander thema. Naast Karaoke op maandag, is het thema Rock op de dinsdag, Diva’s op woensdag, Hip Hop op donderdag en Urban op zondag. Op de vrijdagen en zaterdagen staan verschillende Veronica in Concert’s gepland, zoals Christina Aguilera, Faithles, George Micheal, John Mayer en Scissor Sisters.
AGT??
pi_44314660
Cool Wanneer?
Ook Faithless en Scissor Sisters lijkt me wel leuk eens te zien.
pi_44314692
Scissor Sisters zijn er al op geweest dacht ik net gezien te hebben... Ben druk aan het zoeken Wordt sowieso dus een vrijdag of zaterdag.
pi_44314775
Jammer, die had ik wel willen zien.
Er werd toch verwacht dat in december zijn concert ook aangekondigd zou worden?
pi_44314972
Sow ey.. John ook al op Veronica?

Toch wel erg relaxt, denk dak 'm ook gewoon ga kijken, alsof ik 'm nog nooit heb gezien!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')