Haha mee eeensquote:Op donderdag 21 december 2006 00:47 schreef Christine het volgende:
Op zich is het best een goed idee als we het weer over Sharon gaan hebben hier, ipv over enge mannetjes.
quote:Wist je dat …
...Sharon samen met Richy op de Lion King School zat?
...Sharon naast zingen graag schildert en schrijft?
Sharon er tijdens De Confrontatie voor zorgde dat zowel Henkjan Smits als enkele andere kandidaten moesten huilen?
...Sharon dit voor mekaar kreeg door ‘I will always love you’ te zingen?
...Sharon van zichzelf vindt dat ze wel eens klaagt?
Wat dat niet zoon school voor audities. Die kinderen die meededen moesten veel leren en audities doen waardoor ze een school hebben gemaakt.quote:Op zondag 24 december 2006 01:05 schreef Marble het volgende:
Wat exactly is de Lion King school, home schooling voor kinderen uit het ensemble van de Lion King musical of zo?
GMTAquote:Op zondag 24 december 2006 01:05 schreef Marble het volgende:
Dus Richy en Sharon zijn elkaars Simba en Nala.
De school vanuit die musical, om hen klaar te stomen om daarin te spelen.quote:Op zondag 24 december 2006 01:05 schreef Marble het volgende:
Wat exactly is de Lion King school, home schooling voor kinderen uit het ensemble van de Lion King musical of zo?
Stasja zat daar ook op toch? Maar ik dacht dat die Lion King School alleen bedoeld was voor kleine Simbaatjes en Nala'tjes, en daar zijn ze allemaal toch veel te oud voor om die te kunnen spelen?quote:Op zondag 24 december 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
[..]
De school vanuit die musical, om hen klaar te stomen om daarin te spelen.
Zo ziet ze er een stuk leuker uitquote:Op donderdag 28 december 2006 18:35 schreef sbientje het volgende:
ik vind het ook een leuke foto, wel grappig dat haar! dat andere was zo plat en oogde erg vettig
Verschillende kapsels zou wel leuk zijn past denk ik ook wel bij haar.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dit haar wel leuk jah... ik denk dat ze ook veel soorten haar gaat laten zien de komende liveshows....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |