quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond het erg saai eerlijk gezegd.. Wel goed, maar saai dus.
Ja!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:54 schreef sharonfactor het volgende:
mag niet in een ander topic, maar wel hier: welk nummer vinden jullie dat Sharon moet zingen?
Mijn mening: Help me make it through the night van Gladys Knight![]()
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Sharon:
1. 'Blue moon' van Ella Fitzgerald
2. 'I will always love you' van Whitney Houston
3. 'At last' van Etta James
Eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond het erg saai eerlijk gezegd.. Wel goed, maar saai dus.
quote:Sharon
Tijdens de eerste Liveshow kreeg Sharon kritiek van Henk op haar stem. Henk zei dat hij haar een goede zangeres vindt, maar zei ook niet gecharmeerd te zijn van haar stemgeluid. Nu is het aan Sharon om het publiek ervan te overtuigen dat ze toch echt prima mee kan doen op dit niveau.
Lof
De Jonge Solist Sharon zingt het lied ‘You were my friend’ met zoveel bezieling dat ze op dat vlak het origineel van Chi Coltrane benadert. Nadat juryleden Henkjan en Marianne hun waardering voor het optreden en voor Sharon hebben geuit, nuanceert Henk de prestatie van de zangeres een beetje: “Ik vind Chi Coltrane zo’n vreselijke zangeres. Verder vind ik dat je niet zo moet persen als je zingt. Dat is beter voor je stem en beter voor het nummer. Maar ik vond het een geweldige performance!”
Ze had lippenstift op d'r tandenquote:Op zondag 7 januari 2007 11:53 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vond haar er zo wel schattig uitzien.
[afbeelding]
Ik vond het verschikkelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 11:53 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vond haar er zo wel schattig uitzien.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |