quote:De danscoach
Tim Noble geeft zijn mening over de Jonge Solisten.
Sharon:
“Ah, The Queen of the jungle. Zij is geweldig om mee te werken. Zij is, op dit moment, degene die er het meest boven uitsteekt. Ze kan bewegen, ze heeft een fantastische stem en ze is een goede actrice. Zij brengt echt het nummer. Zij werkt ook ontzettend hard en gooit zich volledig in de repetitie.
H-J doet inderdaad BELACHELIJK overdreven! Maar Sharon is welll goed:Dquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef superhero87 het volgende:
Het performance en uitstraling was echt geweldig. Maar de zang! kom op, luister ff goed, er zaten meerdere valse noten in it, dat je het niet Top kon noemen. En dan Henk-jan nog erbij met z'n 'Ze is zoo getalenteerd, het is gewoon niet normaal, NIET NORMAAL! kom op, overdrijven is ook een vak.
Klopt helemaal. Toch vind ik dat ze relatief goed zingt. Wie weet wat zangles nog kan doen met haar stemquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef superhero87 het volgende:
Het performance en uitstraling was echt geweldig. Maar de zang! kom op, luister ff goed, er zaten meerdere valse noten in it, dat je het niet Top kon noemen. En dan Henk-jan nog erbij met z'n 'Ze is zoo getalenteerd, het is gewoon niet normaal, NIET NORMAAL! kom op, overdrijven is ook een vak.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef Woelli het volgende:
The Queen of the jungle? ik weet niet of dat nou een leuk compliment is