Ja joh... hij heeft net een vriendinnetje... Om hem hoef je je geen zorgen te maken. Om mij deste meerquote:Op zondag 3 december 2006 01:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zeg Sjeen, denk je dat het verstandig is als D_A hetzelfde met mij gaat doen als hij met jou zou willen doen?
Dat bod staat alquote:Op zondag 3 december 2006 01:47 schreef moemoe het volgende:
We releasen de mods pas bij 100 euro, doorbieden mensen.
Ze heeft het zelfs gequotequote:Op zondag 3 december 2006 01:49 schreef Lucille het volgende:
Wist Sjeen dat trouwens al?
quote:
Tussenstand:quote:Op zondag 3 december 2006 01:50 schreef moemoe het volgende:
Misschien kan een blauw-mens de tussenstand updaten?![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | SJEEN : 100 Lucille CHOWI : 75 Chinless DIZER : 75 ElisaB NOSH : 72 FamFarmerFan IR BABOON : 71 Sitethief ALICEY : 70 SiteThief UIO_AMS : 67 alicey DARK ANGELUS : 65 Chinless FIVE HORIZONS : 60 ElisaB BIOGARDE : 55 Reya MESSENGA : 50 FamFarmerFan UIO_AMS (RAOK) : 50 Reya TOTAAL : 1810 |
Heel veel plezier op vakantiequote:Op zondag 3 december 2006 01:52 schreef Lucille het volgende:
BTW, ik ga zo offline en ben de komende 2 dagen niet thuis. Wat dus inhoudt dat ik pas volgend jaar weer terug ben, want dinsdag ga ik op vakantie. Dus als mensen zich afvragen waarom ik hier niet meer post .....
Welterusten iedereen, moet morgen weer vroeg op.
Fijne vakantie en prettige feestdagen alvastquote:Op zondag 3 december 2006 01:52 schreef Lucille het volgende:
BTW, ik ga zo offline en ben de komende 2 dagen niet thuis. Wat dus inhoudt dat ik pas volgend jaar weer terug ben, want dinsdag ga ik op vakantie. Dus als mensen zich afvragen waarom ik hier niet meer post .....
Welterusten iedereen, moet morgen weer vroeg op.
Dank je wel. Ik zou zeggen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 01:54 schreef Lucille het volgende:
De tussenstand klopt niet, mijn bod staat er niet bij, als je de link volgt die moemoe gepost heeft staat mijn bod er wel bij.
Jij ookquote:Op zondag 3 december 2006 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Fijne vakantie en prettige feestdagen alvast![]()
.
Duh, er stond toch echt nog het oude bod van 85 euro bij Sjeen.quote:
Ik ga je missen...quote:Op zondag 3 december 2006 01:55 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik zou zeggen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
Je bent vandaag al de tweede die dat zeiquote:
Ik was nog aan het editten... en preview en invoeren zit dicht bij elkaarquote:Op zondag 3 december 2006 01:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Duh, er stond toch echt nog het oude bod van 85 euro bij Sjeen.![]()
Het is je vergevenquote:Op zondag 3 december 2006 01:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik was nog aan het editten... en preview en invoeren zit dicht bij elkaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |