quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Die achterste is arrogant.
Hoe denken jullie dát nou weer te zien?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:10 schreef Lienekien het volgende:
Ze heeft geen tieten.
Anders stond ze wel vooraan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:05 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe denken jullie dát nou weer te zien?
Maar gewoon net doen alsof ze er niet zijn. Dat doe ik ook met al die stemmen die ik hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ze horen allemaal bij elkaar, hè? Al die mensen die zo even komen binnenwandelen en rare dingen zeggen.
Dan liet ze zich wel lustig in de boezemspleet gluren.quote:
Ja? Genieten vrouwen met tieten daar stiekem tóch wel van?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Dan liet ze zich wel lustig in de boezemspleet gluren.
't Zijn die stemmen, hè? Laat ze je niet te pakken krijgen, Lien!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Dan liet ze zich wel lustig in de boezemspleet gluren.
Als zij tieten had gehad, dan was zij wel zo'n type geweest.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ja? Genieten vrouwen met tieten daar stiekem tóch wel van?
Ik wil wel dingen roepen als 'Vooroordeel!' en 'Schande!', maar eigenlijk denk ik gewoon dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
Als zij tieten had gehad, dan was zij wel zo'n type geweest.
Ik meen er toch niks van.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wil wel dingen roepen als 'Vooroordeel!' en 'Schande!', maar eigenlijk denk ik gewoon dat je gelijk hebt.
Ik wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik meen er toch niks van.
Jij denkt dat het niet waar is?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
Vooroordeel! Schande!
In mij of in dat meisje?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld.
Die vraag is slechts uitstel van het onvermijdelijke, broer.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef broer het volgende:
Ja, als ik jullie standpunt zo hoor, begin ik langzamerhand ook teleurgesteld in jullie te raken.
Welk standpunt is dat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef broer het volgende:
Ja, als ik jullie standpunt zo hoor, begin ik langzamerhand ook teleurgesteld in jullie te raken.
Dat klinkt alweer wat minder teleurgesteld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
voor beschaafde mensen
Dat vrouwen met tieten zich niet lustig in de boezemspleet laten gluren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:47 schreef Lienekien het volgende:
Welk standpunt is dat?
Maar dat betekent wel dat wij wat betreft het predikaat 'beschaafd' twijfelachtig zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt alweer wat minder teleurgesteld.
Niet per definitie, nee. En dat jij gaarne de illusie koestert dat dat wel het gevel is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:49 schreef broer het volgende:
[..]
Dat vrouwen met tieten zich niet lustig in de boezemspleet laten gluren.
Nee, dat betekent het alleen als je de rest van de quote er ook bij neemt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:49 schreef Lienekien het volgende:
Maar dat betekent wel dat wij wat betreft het predikaat 'beschaafd' twijfelachtig zijn.
De gevel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:50 schreef Lienekien het volgende:
Niet per definitie, nee. En dat jij gaarne de illusie koestert dat dat wel het gevel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |