Sorryquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:41 schreef Claudia_x het volgende:
Lees je wel eens klustopics door, broer? Ik vind het tussenresultaat vaak prachtig: alles leeggehaald, nieuwe vloer, lekkere kleur verf op de muur. Maar dan komen er spullen in. En dan is het ineens weer een smakeloze bende.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 04:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sorry
Mijn meubels zijn ook maar een verzameling gekregen spul
Ach, die man wordt ook een dagje ouder. De gemiddelde Nederlander gaat het liefst al met 48 jaar in de VUT. Respect bitte!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik werd door de Sint de 'lieve zuster' genoemd en ik vond het te arrogant om de alleswetende Sint te corrigeren door te zeggen dat ik de dokter was.
Dat zal een mooi moment zijn. Wanneer ik weer in de Goedheiligman kan geloven. Helaas zal ik er op dat moment ook weinig van merken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:
Het was trouwens wel apart om te zien hoe sommige zeer oude mensen (weer) in Sinterklaas geloven![]()
Gebeurt dat bij jou alleen op 5 december?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:08 schreef LXIV het volgende:
Ook kwam er om 13:30 een schattig negermeisje in string en met een pluim op haar hoed mij even verwennen.
Ja. Op gewone werkdagen zijn het meestal Tiroler-meisjes met vlechtjes.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:43 schreef broer het volgende:
[..]
Gebeurt dat bij jou alleen op 5 december?
Wat een kut-bedrijf zeg!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:48 schreef broer het volgende:
Bij mij moeten ze vrijwillig komen, want mijn baas heeft geen geld om leuke meisjes te bestellen?
En de ervaring leert dat als het vrijwillig moet, dat ze dan niet komen. Zelfs niet op 5 december.
Graag. Wat lief dat je daar uit jezelf aan denkt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:57 schreef wyccie het volgende:
Willen jullie er een flesje bier bij?
Ze heeft geen tieten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Die achterste is arrogant.
What's on a man's mind...quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Overigens lyccie, heb je naar Wereldgasten met David Lynch gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |