Ja, ik bedoel ook dat ik niet de enige benquote:Op zondag 3 december 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat?! jij hebt toch zeker 'n Floortje-link in je sig.(
)
kloptquote:Op zondag 3 december 2006 22:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook dat ik niet de enige ben
mja die heb ik ook niet meer gezienquote:Op zondag 3 december 2006 22:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met het groepje waar die 'andere' Boris in zat?
quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef SpecialGuest het volgende:
Ze staan niet eens op de site. Misschien hebben ze zuch voortijdig teruggetrokken ofzo.
Dat is waar. Kan ook een foutje zijn van de internetredactie natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef BVO het volgende:
[..]Ik zag die bolle voorbijflitsen toen Marianne zich presenteerde.
beetje onlogisch, op Roef en Marianne na is 't nog niet bepaald spraakmakend....quote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef Lynx666 het volgende:
X-Factor zit ook al in de top 10 meest spraakmakende tvprogrammas van 2006.. op nummer 3
Ja, het enige wat ze zowat lieten zien net was Roef en Marian.quote:Op zondag 3 december 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje onlogisch, op Roef en Marianne na is 't nog niet bepaald spraakmakend....
(en waar blijft verdomme WIDM met Frederique??)
eigen zender he....quote:Op zondag 3 december 2006 23:12 schreef Lynx666 het volgende:
Ja, het enige wat ze zowat lieten zien net was Roef en Marian.![]()
... en de ander iets met Balkenendequote:En idd, WIDM moet ook in de lijst.. nog 2 plekken te vullen, waarvan 1 Lingo is.
bij de oudere groep zitten echt niet alleen maar 50-plussers ofzo.quote:Op zondag 3 december 2006 23:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik ben blij dat er geen Jim-lookalikes en van die 15 jarige jochies die niet kunnen zingen bij zitten. Of dames. Die zijn er allemaal moi uit
Ik hoop dat iemand van de oudere groep wint maar dat zal vast niet gebeuren aangezien al die 15 jarige breezahsletjes toch alleen maar op goed uitziende mensen stemmen.
But we'll see misschien hebben ze een smaak ontwikkeld.
Ik denk dat de wat oudere kandidaten uit die categorie weinig kans maken, want ik verwacht niet dat daar veel op wordt gestemd. Ik denk dat jongere kandidaten zoals Melanie, Nathalie en Ruben veel beter liggen bij het stemmende publiek.quote:Op maandag 4 december 2006 00:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
bij de oudere groep zitten echt niet alleen maar 50-plussers ofzo.maar ik denk idd niet dat iemand als dorine het lang volhoudt in de liveshows, al hoop ik wel dat ze bij de beste 6 zit volgende week. maar mijn favoriet in deze catagorie blijft Melanie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |