Beetje zoals eerst in de X-it-box, maar dan op z'n FOK!s.quote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat eerste zou ik niet verwachten idd. Lijkt me een lijstje vragen laten beantwoorden door Wendy, Henkjan, Henk en Marianne, en dat erna op het forum zetten het meest haalbare.
>>> SHOquote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Grutjes toch, Babette. 't Gaat niet helemaal lekker, wel?
Bijvoorbeeld. Maar dan intelligentere vragenquote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje zoals eerst in de X-it-box, maar dan op z'n FOK!s.
quote:Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk nu eens niet naar Dorine Jovanna, maar luister alleen.
En ik vind 't gewoon kut en bagger klinken.
Maar dan niet van die suffe keuzes.quote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje zoals eerst in de X-it-box, maar dan op z'n FOK!s.
Het zelfde kun je zeggen over d'r wangimplantaten.quote:Op zondag 3 december 2006 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Damn die travo
Als je dan toch omgebouwd wilt worden pak dan op zijn minst twee gelijkwaardige tieten en niet van die plumppuddingen waarvan de een groter is dan de andere
Ik heb eerst achter even een balletje opgegooid.quote:
Dat wordt dus een eitje voor Melanie.quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Lynx666 het volgende:
Dr zit bar weinig talent in die 26+ groepDat valt vooral op bij het overzicht
Ik zat al te kijken, wat bedoelt ze nouquote:Op zondag 3 december 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
Waarschijnlijk had iemand dat al door maar ik ben net thuis en heb dus een aantal topic gemist.
mja er zit wel wat tussen, maar 't is niet veel...quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb er ook niks mee... net als bij Idols vindk de mensen van 30+ toch te oud om een echte idool of ster te kunnen worden..... is gewoon een gevoel, ze spreken mij niet aanquote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Lynx666 het volgende:
Gelukkig maarquote:Op zondag 3 december 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Gaat ie door haar baby-geluidjes heen praten.
Om het te worden wel, inderdaad, vind ik ook. De meeste 30+ idolen van nu (Robbie Williams, Madonna, U2 etc.) zijn idool geworden toen ze nog in de twintig waren. Maar hoe verklaar je dan dat deze mensen ook steeds nieuwe fans krijgen, die nog in de luiers zaten toen ze begonnen met hun carrière?quote:Op zondag 3 december 2006 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee... net als bij Idols vindk de mensen van 30+ toch te oud om een echte idool of ster te kunnen worden..... is gewoon een gevoel, ze spreken mij niet aan
... zegt de (enige??) Floortje-fanquote:Op zondag 3 december 2006 22:32 schreef Lynx666 het volgende:
Gelukkig maar
think againquote:Op zondag 3 december 2006 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
... zegt de (enige??) Floortje-fan
omdat je uiteindelijk fan wordt van iemands muziek, niet zozeer van de persoon erachter....quote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef Cee het volgende:
Maar hoe verklaar je dan dat deze mensen ook steeds nieuwe fans krijgen, die nog in de luiers zaten toen ze begonnen met hun carrière?
Ja daar heb je wel een punt, misschien is dat toch het aapjes-gedrag, dat de drempel om er fan van te worden lager is omdat ze al bekend waren...quote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Om het te worden wel, inderdaad, vind ik ook. De meeste 30+ idolen van nu (Robbie Williams, Madonna, U2 etc.) zijn idool geworden toen ze nog in de twintig waren. Maar hoe verklaar je dan dat deze mensen ook steeds nieuwe fans krijgen, die nog in de luiers zaten toen ze begonnen met hun carrière?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |