Ook handig.quote:Op zondag 3 december 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of een laptop met draadloos internet.!
Jaquote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wacht... hier gaat het over de uitzending van vandaag.
Klopt het dat het zoals altijd flink veel herhaling van de zaterdaguitzending is?
Oh ja, dat was jijquote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat had ik vorig jaar (met hele spiegelconstructie zodat ik niet om hoefde te kijken), alleen die tv is nu naar de slaapkamer van mijn zus verhuisd voor als ze in het weekend thuis is
.
O ja!quote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat had ik vorig jaar (met hele spiegelconstructie zodat ik niet om hoefde te kijken), alleen die tv is nu naar de slaapkamer van mijn zus verhuisd voor als ze in het weekend thuis is
.
Oh ja.quote:Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat had ik vorig jaar (met hele spiegelconstructie zodat ik niet om hoefde te kijken), (...).
Volgende week wel?quote:Op zondag 3 december 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
Ik heb hier nog geen een zaterdagavond live tijdens de uitzending kunnen posten.
Zo doe ik het ook.quote:Op zondag 3 december 2006 21:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Of hang een tv bij je computer..
Hoezoquote:
En volgens mij werkt het voor geen meter.quote:Op zondag 3 december 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij zo'n programmaatje wat door middel van vragen waar je ja of nee op moet antwoorden achter hetgeen wat je in je hoofd hebt komt.
Ah zo, ik weet het nog niet, waarschijnlijk wel tijdens reclames enzo...quote:Op zondag 3 december 2006 21:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gewoon interesse, niets bijzonders hoor..
Begonnen overigens.
Tjeerd van Zanen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Wie zat er nou net naast Henk-Jan, welke Tjeerd
Tjeerd van Zanen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Wie zat er nou net naast Henk-Jan, was dat Tjeerd Oosterhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |