Hopelijk niet weer zoveel als vorig jaarquote:Op zondag 3 december 2006 16:47 schreef BVO het volgende:
Het eerste polltopic!
[POLL] Favoriet tot dusver?
Laat mij me ook eens lekker uitlevenquote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer zoveel als vorig jaar.
Neuh zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op zondag 3 december 2006 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat mij me ook eens lekker uitleven.
Zolang ik ze niet hier post mocht ik me gang gaan toch?.
Dat was een andere groep mensen die dat deedquote:Op zondag 3 december 2006 16:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh zo bedoelde ik het niet hoor.
Ik vind het alleen zo jammer dat die dingen zo manipulatief als de pest zijn en dat er vorig jaar op een gegeven moment om elke scheet een polltopic geopend werd(En nee, dus niet alleen door nou)
door nou=door jou, dus dat zei ik alquote:Op zondag 3 december 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was een andere groep mensen die dat deed.
Je schiet er niks mee op, maar zo flauw zijn ze waarschijnlijk welquote:Ik vind het alleen wel leuk om een beetje de stemming te peilen, zeker zo in het begin als het nog een beetje onduidelijk is. Ze zijn idd makkelijk te manipuleren, maar we gaan er maar van uit dat niemand zo flauw is, schiet je toch niks mee op.
Wel veel herhalingquote:
Hij wordt alleen maar irritanter.quote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Nog meer Sander, daar zaten we inderdaad op te wachten.
Het zal de laatste keer zijnquote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef SpecialGuest het volgende:
Nog meer Sander, daar zaten we inderdaad op te wachten.
Koop een tv-kaart.quote:Op zondag 3 december 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk weer niet.. Kan mezelf er niet toe brengen om weg te gaan bij de computer en voor de tv te gaan zitten.
Of een laptop met draadloos internet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |