Drie acts per jurylid, en dan van één jurylid nog een vierde.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef Mvnl het volgende:
Oke... dat postte ik voordat ik door had gelezen... er gaan dus 4 acts door naar de liveshows?
Niet echt veel liveshows dan neem ik aan :s
Das goed mogelijk. Het publiek beslistquote:Op donderdag 7 december 2006 17:49 schreef sbientje het volgende:
is het mogelijk dat we overblijven met 3 acts in de finale uit1 categorie? dat lijkt me namelijk behoorlijk duf
Die kiezen de juryleden zelf.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
tuurlijk bestaat die kans, maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk.
maar het publiek beslist dus wie de wildcard krijgt, maar hoe zit dat eigenlijk met de andere 9?
okay, thnx...quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kiezen de juryleden zelf.
Yup.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
okay, thnx...
dus alleen de wildcard word door het publiek gekozen...en tijdens de lveshows natuurlijk
oh leuk, heb het gevoel dat dit Pure gaat wordenquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup.
Elk jurylid kiest een 4e act voor de wildcard en daaruit mag het publiek de 10e finalist kiezen.
Lijkt me idd een goed idee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:21 schreef BVO het volgende:
Dan moeten we de prono maar met de wildcardronde laten beginnen he.
Ja, dan kunnen we de laatste 3 per categorie al voorspellen. Lijkt mij een goed idee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet al eerder als de laatste 6 bekend zijn per act? Dus na a.s. zaterdag?
Foutje van de site misschien? Dat ze nog niet geplaatst hadden mogen worden?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Op xfactor.nl staat al een heel klein voorproefje op de uitzending:
[afbeelding]
Maar de video's zijn helaas nog niet te openen.
Ik denk het. Het groepje van Boris, genaamd '22', en The New Harvest Singers staat nu wel eindelijk in het overzicht op de site.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Foutje van de site misschien? Dat ze nog niet geplaatst hadden mogen worden?
Ik zie Boris helemaal niet erbij staan op die fotoquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:28 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik denk het. Het groepje van Boris, genaamd '22', en The New Harvest Singers staat nu wel eindelijk in het overzicht op de site.
En toch is het hetzelfde groepje. Of heb ik het nu mis?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik zie Boris helemaal niet erbij staan op die foto.
Die andere twee gasten lijken wel op die jongens die met Boris auditie deden, maar die verlepte dwerg ernaast is niet Boris hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:34 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
En toch is het hetzelfde groepje. Of heb ik het nu mis?
Neehee, knappe Boris uit Idols 2 en Popstarsquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:47 schreef Fir3fly het volgende:
Boris? Toch niet dé Boris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |