Uhu.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik voorspel dat DeGuzman de pispaal wordt van Bertje en dat Hofs en/of Buijs meer gaan spelen dan de DeGuzman
Ja, vertel eens??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Al vergeten wat er met Bono, Leo en Robin gebeurde?
Iedere club kan wedstrijden verliezen, zelfs een topclub. Ik zal het je sterker vertellen, in een wedstrijd zijn er geen 2 ploegen die kunnen winnen (3 punten pakken), per saldo heeft er dus altijd iemand 'de verkeerde opstelling' gemaakt en verloren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verliezen/verkeerde opstellingen maken en ja
Klote aankopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Een coach is verantwoordelijk voor de prestaties op het veld. Niet voor de organisatie, financiën, etc., daarbuiten. Als Van Marwijk de boel naar de kloten hielp, had het bestuur/directie eerder moeten ingrijpen
Noem jij de prestaties van Van Marwijk op het veld (resultaten in positieve en negatieve zin) eens voor mij op??
Een heel goed seizoen met Fortuna o.a. finale Amstelcup en uitoverwinningen tegen Ajax en PSV (plus doorbraak van een aantal talenten waaronder van Bommel)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fortuna naar de kloten
Feyenoord naar de kloten
BVB naar de kloten
Topcoach die Bert
Zoveel coaches is het niet gegund om europees een prijs te pakken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
4 jaar Feyenoord, een prijs
3 jaar BVB geen prijs
2 jaar Fortuna een finale en een faillisement
Foppe is ook overschatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef J.Herrer het volgende:
Oh ja en Foppe de Haan 20 jaar Heerenveen en geen enkele prijsWat een flopcoach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |