Het was eigenlijk meteen raak en qua prijs valt het nog wel mee.quote:Op zondag 3 december 2006 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, toch wel netjes, zo snel iets vinden in DH wat ook nog betaalbaar is
Ja maar die heb ik dus niet! Ik ben Turks, ik roep semi-lollige dingen als 'kijken kijken niet kopen' en 'ish mooi ish mooi'. Daar houden mijn onderhandelingsvaardigheden zo'n beetje op.quote:Op zondag 3 december 2006 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is ook niet zo zeer een kwestie van economie maar van onderhandelingsvaardigheden.![]()
mininum?quote:Op zondag 3 december 2006 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat die rolverdeling maar meteen duidelijk is... Overigens is het excuus van het mininumbedrag bij deze ook opgelost!![]()
"For you, my friend, a very special price"quote:Op zondag 3 december 2006 11:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik dus niet! Ik ben Turks, ik roep semi-lollige dingen als 'kijken kijken niet kopen' en 'ish mooi ish mooi'. Daar houden mijn onderhandelingsvaardigheden zo'n beetje op.
Ook voor mij is het zondag...quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 11:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik dus niet! Ik ben Turks, ik roep semi-lollige dingen als 'kijken kijken niet kopen' en 'ish mooi ish mooi'. Daar houden mijn onderhandelingsvaardigheden zo'n beetje op.
Kwestie van geluk gehad zo te horen? Via een huurders-site gevonden of advertentie in een krant?quote:Op zondag 3 december 2006 11:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk meteen raak en qua prijs valt het nog wel mee.
Waarom denk je dat er maar liefst vijftig! euro op haar geboden is. En dat is uiteraard nog maar het begin! Wie maakt me los?quote:
Wij zijn de engerds lieverd!quote:Op zondag 3 december 2006 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Als er engerds gaan bieden gaan jullie er wel boven zitten hoor!
Je hebt een date in gedachten bij een locatie met een boven- en benedenverdieping en je wil ons inhuren als chaperonne? Laat mij je onze tarieven toesturenquote:Op zondag 3 december 2006 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Als er engerds gaan bieden gaan jullie er wel boven zitten hoor!
Via internet, maar niet via een bemiddelingsbureau, dus dat scheelt weer flink in de kosten.quote:Op zondag 3 december 2006 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kwestie van geluk gehad zo te horen? Via een huurders-site gevonden of advertentie in een krant?
Niks hoor....quote:
De garagebox wel, ik ben nog in onderhandeling met de cameracrew.quote:Op zondag 3 december 2006 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks hoor....![]()
@Litpho: is die garagebox en die video 8 camera al geregeld?
Ah, dat gaat wel goedkomen dan!quote:Op zondag 3 december 2006 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
De garagebox wel, ik ben nog in onderhandeling met de cameracrew.
Tegenwoordig zijn die gelukkig ook niet meer van dat harde plastic gemaaktquote:Op zondag 3 december 2006 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet hierbij wel melden dat ik niet groter dan de anderhalve literflessen ga. Inserttechnisch gezien.
quote:Op zondag 3 december 2006 12:36 schreef Litpho het volgende:
Als ik trouwens zeg dat ik inserttechnisch niet aan iets anders zat te denken dan B&J's en/of een meerdere drankjes naar keuze, heb ik ben met bovenstaande anderhalveliterpost zeker weer een dirty mind?.
Mijn beeldend vermogen, wat doe je!?quote:Op zondag 3 december 2006 12:36 schreef Litpho het volgende:
Als ik trouwens zeg dat ik inserttechnisch niet aan iets anders zat te denken dan B&J's en/of een meerdere drankjes naar keuze, heb ik ben met bovenstaande anderhalveliterpost zeker weer een dirty mind?.
Dat zeggen de meeste vrouwen, maar later blijkt 't juist niet zo te zijnquote:Op zondag 3 december 2006 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Geeft niet, ik schijn ook een dirty mind te hebben. Terwijl ik haske preuts ben.
Heb je even?quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
en q wie heeft jou allemaal in levende lijve mogen aanschouwen?
Ik geloof dat er inmiddels zo'n 400 mensen op de lijst staan.quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef Memento-Mori het volgende:
en q wie heeft jou allemaal in levende lijve mogen aanschouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |