Ja dus? Heb ze zelf geen wekker dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar Nena gaat eruit om de taak van Sylvia over te nemen.
Het verzorgen van de paarden![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:16 schreef Sonique het volgende:
Stroomstoring.
De lichten buiten zijn allemaal uit, inclusief de sauna (waar bart en Nena nu in het pikke donker zitten)quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alles doet het toch ?Brian zit gewoon te internetten.....Hij belt zo iemand terug....
Zal wel niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja dus? Heb ze zelf geen wekker dan?
Maar ik heb het over Nena, Ilona gebruik haar wekker om wakker te worden zodat zij dan weer Nena kan wakker maken. Niet dat Nena de wekker van Ilona leent ofzo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zal wel niet.
Volgens mij wordt Natasia elke ochtend wakker gemaakt door de redactie, maar dat weet ik niet zeker.
Dus een tekort aan wekkers.
cap?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:46 schreef Nostalgist het volgende:
Humor : Nena een split second onder de douche.... Foutje van de regie zeker....
It's me , Not Scan....quote:
alleen als ze zelf gaat, als het op stemmen aankomt zie ik eerder ilona vertrekken,... wat een jankwijf is het toch, ik vind haar nu irritanter dan evilquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:58 schreef Nostalgist het volgende:
.NL gaat volgende week aan Eveline vragen wanneer ze weggaat.
Hij geeft ook aan, dat er geen spelletjes meer mogen worden gedaan op de computer.
Zou Eveline de volgende zijn.. ?
Van wie niet?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:58 schreef Nostalgist het volgende:
Hij geeft ook aan, dat er geen spelletjes meer mogen worden gedaan op de computer.
Komt nog een briefje aan voor haar...quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
It's me , Not Scan....![]()
Ilona verveelt zich. Eveline wil ook niet een spelletje Risk meespelen.
Ilona wil even wat nakijken in het spelregelboek....
Ilona geeft nu aan dat ze wordt neergezet als iemand die een mes in iemands rug heeft gestoken.
Ik hoorde audioboy iets kort zeggen, toen Brian poker aan het spelen was. Toen ging het spel weg en ging Brian zijn ex-date bellen.quote:
Oh ? is dat de manier van communiceren ? Ik vermoedde dat dat bij testimonials gebeurde ....quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Komt nog een briefje aan voor haar...
Wat ik al zei, Bart en NL zijn van plan om een fakebrief op te sturen naar haar van Stephan... Waarin Stephan heel erg teleurgesteld is...quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh ? is dat de manier van communiceren ? Ik vermoedde dat dat bij testimonials gebeurde ....
ik hoop dat stephan dat dan ook in zn brief heeft gezet, ze had namelijk meerdere keren gezegt dat ie zich niet druk hoefte te makenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Komt nog een briefje aan voor haar...
ze hebben wel vaker plannen gehad met valse brieven, maar tis nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat ik al zei, Bart en NL zijn van plan om een fakebrief op te sturen naar haar van Stephan... Waarin Stephan heel erg teleurgesteld is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |