Vind ik best veel schelen, ze heeft gewoon d'r badjas nog aan.quote:
LOL... dat was ook niet wat ik bedoelde. Kort daarvoor stond ze te douchen.quote:Op zondag 3 december 2006 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik best veel schelen, ze heeft gewoon d'r badjas nog aan.![]()
Zelfs llona en Sylvia? Die gaven er eerst geen moer om.quote:Op zondag 3 december 2006 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Valt me op trouwens dat de hele villa de preutsheid van Nena inmiddels heeft overgenomen.
Thanx, af en toe moeten we de decoders resetten, die schieten soms uit zichzelf in de verkeerde resolutie.quote:Op zondag 3 december 2006 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik zit alle caps van stream 1 en 3 aan te passen omdat de resolutie niet klopt.
Met zender is ze nog niet duidelijk te verstAAN.quote:Op zondag 3 december 2006 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Nena zit wéér zonder zender te kletsen. 100e keer denk ik.
vanaf dag 1 is het zo, en nooit anders geweestquote:Op zondag 3 december 2006 11:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Thanx, af en toe moeten we de decoders resetten, die schieten soms uit zichzelf in de verkeerde resolutie.We zullen de tip doorspelen aan de techneuten.
`quote:Op zondag 3 december 2006 11:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Thanx, af en toe moeten we de decoders resetten, die schieten soms uit zichzelf in de verkeerde resolutie.We zullen de tip doorspelen aan de techneuten.
ze zou wel komen maar wist niet zeker hoelaat omdat ze het programma van vandaag niet wist. Dus het zal wel later worden omdat ze nu bezoek hebben.quote:Op zondag 3 december 2006 12:54 schreef RTM1988 het volgende:
is lesley al geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |