Snap ik, maar wat ik niet snap is het nut van headers boven NZB bestanden...quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:25 schreef gday het volgende:
[..]
Voor dat doel moet je teruggaan naar hoe usenet oorspronkelijk gebruikt werd.Het is van oorsprong geen download-fenomeen, maar een manier om berichten uit te wisselen.
Wat betreft downloaden: geen nut.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Snap ik, maar wat ik niet snap is het nut van headers boven NZB bestanden...
Hoe wou je anders betalen? Jouw fout dat je geen creditcard hebt. Al heb ik erzelf ook geen eenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:25 schreef thedude0 het volgende:
Kut newsleecher. Ben ik van plan het te kopen, blijkt dat het 30 euro kost (belasting en weet ik veel wat) en ook nog eens 15! euro fucking toeslag van de bank. En zo'n schijt creditcard ga ik ook niet halen. Nou, ik blijf hem lekker illegaal gebruiken, eigen schuld van de makers van het programma.
Met m'n creditcard ging de aanschaf van newsleecher zonder een enkel probleem.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:25 schreef thedude0 het volgende:
Kut newsleecher. Ben ik van plan het te kopen, blijkt dat het 30 euro kost (belasting en weet ik veel wat) en ook nog eens 15! euro fucking toeslag van de bank. En zo'n schijt creditcard ga ik ook niet halen. Nou, ik blijf hem lekker illegaal gebruiken, eigen schuld van de makers van het programma.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:25 schreef thedude0 het volgende:
Je pakt de verkeerde betaaloptie. Wat jij gekozen hebt is waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:35 schreef thedude0 het volgende:
Je kan op allerlei manieren betalen, via de bank, paypal, credit card etc. Enig probleem is dat er zo'n 20 eurie toeslag/belasting bovenopkomt (als je betaalt via de bank) waar ik dus totaal geen zin in hebEn zo'n credit card kan ik nog niet eens halen aangezien ik er te jong voor ben
(niet dat ik er een speciaal voor newsleecher zou halen maar goed)
maar je moet kiezen voor de optie:quote:WIRE TRANSFER with Proforma Invoice (+ EUR 14.40 manual processing fee)*
en dan kom je voor een 1 jaar Newsleecher + Superseach uit op EUR 30.94 (incl. BTW)quote:EFT (Electronic Funds Transfer) with Proforma Invoice (+ EUR 2.40 manual processing fee)*
Vroegah, toen ik nog de Tiscali newsservers gebruikte, was dat veel handiger omdat je gelijk kon zien of de bestanden op jouw server wel compleet stonden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Snap ik, maar wat ik niet snap is het nut van headers boven NZB bestanden...
Maar als ik via de rabobank naar internetbankieren ga en dan naar bankieren buitenland ga dan moet er nog eens 10 euro bij als tarief voor weet ik veel wat en dan nog eens 5 euro omdat het voor een bedrijf in de vs is.quote:Op zondag 24 december 2006 02:10 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Je pakt de verkeerde betaaloptie. Wat jij gekozen hebt is waarschijnlijk
[..]
maar je moet kiezen voor de optie:
[..]
en dan kom je voor een 1 jaar Newsleecher + Superseach uit op EUR 30.94 (incl. BTW)
Je kan beter Tweaknews nemen. Niet dat Eweka slecht is, sterker nog ze zijn mij altijd prima bevallen. Maar voor Tele2 heeft Tweaknews een speciale aanbieding, 4,95 voor 10mbit account (4 draadjes) en 6,95 voor de 20mbit account (8 draadjes). Goedkoper dus en minimaal net zo goed als Eweka. Kortom top dealtjequote:Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef Wouter2006 het volgende:
vandaag met Eweka begonnen en ben er zeer tevreden over tot nu toe, want had eerst de newsserver van me provider tele2 en dat was max 60-80kb/s wat natuurlijk niks is.
Voor een potlood is 2,50 veel. Voor software niet.quote:
PAR2?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef Wouter2006 het volgende:
naar nieuwsgroepen gegaan, maar ik vind toch wel kut dat bij bijna elke release wel een bad file is, echt irritant.
Download ook de par2 bestand mee. Controleer hierna met Quickpar je gedownloade folder.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef Wouter2006 het volgende:
naar nieuwsgroepen gegaan, maar ik vind toch wel kut dat bij bijna elke release wel een bad file is, echt irritant.
http://www.binaries4all.nl/quickpar/quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef Wouter2006 het volgende:
Yep. Ideaal.. vroeger met TweakNews had ik gigantisch veel beschadigde bestanden. Met Eweka ZEER sporadisch en download ik standaard hooguit 10mb aan PAR bestanden... over het algemeen nooit nodig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:25 schreef Wouter2006 het volgende:
ok zal het es proberen, fix die beschadigde rars dan?
Beide. Met kleine letters is het index bestand. De PAR2 met grote letters en met VOL<cijfers> zijn de databestanden waarmee hij bekijkt wat er beschadigd is om het zo uit die data te halen om te repareren... echt ideaal ! Maar vaak wordt er 10% aan PAR2 bestanden gepost, bij een DVD is dit dus vaak 400mb. Maar dan download ik dus maar 10mb en dat is vaak genoeg. Blijkt achteraf dat er meer beschadigd is, dan download ik nog 50mb extra en dan is het meestal echt wel genoeg om te kunnen repareren..... het is even wennen, maar over een week weet je niet beterquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:37 schreef Wouter2006 het volgende:
maar heb je dan alleen die par2 bestand nodig of die PAR2 (hoofdletters) bestanden of allebei?
neem aan die PAR2.
Met SABnzbd hoeft dat niet. Die download precies genoeg pars om te repareren als dat nodig is. Ik wil niets anders meer. Automatisch controleren, repareren, uitpakken en bestanden verwijderen. NZB downloaden en de rest doet SABnzbd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:56 schreef JK het volgende:
[..]
Beide. Met kleine letters is het index bestand. De PAR2 met grote letters en met VOL<cijfers> zijn de databestanden waarmee hij bekijkt wat er beschadigd is om het zo uit die data te halen om te repareren... echt ideaal ! Maar vaak wordt er 10% aan PAR2 bestanden gepost, bij een DVD is dit dus vaak 400mb. Maar dan download ik dus maar 10mb en dat is vaak genoeg. Blijkt achteraf dat er meer beschadigd is, dan download ik nog 50mb extra en dan is het meestal echt wel genoeg om te kunnen repareren..... het is even wennen, maar over een week weet je niet beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |