Waarom is dat een redenering van Jan Lul? Beargumenteren is tot nu toe niet je sterkste kant gebleken... Een paar euro per maand staat nou niet echt in verhouding tot wat je kwijt zou zijn als je het in de winkel zou aanschaffen. Lijkt me nogal een drogreden dus.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Omdat je al die licenties of films te duur vind ga je ze maar downloaden of uit gemak. Maar omdat je zo blij bent met downloaden dat je gaat betalen voor een payserver om nog sneller en beter te downloaden, is natuurlijk een redenering van Jan lul
btw.. mn Eweka accountje wil niet connecten: unable to connect newsreader60 blablabla. Op de site van Eweka kan ik niets vinden iig.
Ik geef je groot gelijk, zelf download ik ook als een idioot. Een payservertje is wel heerlijk moet ik zeggen. Al verbaas ik mij eerlijk gezegd dat er gewoon bedrijven zijn die die diensten aanbieden en dat er een markt voor is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:24 schreef gday het volgende:
[..]
Waarom is dat een redenering van Jan Lul? Beargumenteren is tot nu toe niet je sterkste kant gebleken... Een paar euro per maand staat nou niet echt in verhouding tot wat je kwijt zou zijn als je het in de winkel zou aanschaffen. Lijkt me nogal een drogreden dus.
De reden dat ik er graag een centje voor overheb, is dat ik niet als een gefrustreerde dagelijks hoef te checken wat er op de newsserver van mijn provider te vinden is aangezien dat binnen 2,5 dag weer verdwenen is, laat staan dat ik het soms überhaupt niet kan downloaden omdat niet alle nieuwsgroepen aangeboden worden. Ik heb nu een retentie van pakweg 60 dagen en ben daar dik tevreden mee. Bovendien heb ik met m'n payservers, als ik met m'n notebook op het netwerk van de universiteit zit, een hele DVD gedownload binnen pakweg 8 minuten.
Dat je voor zulke dingen geen cent overhebt zegt niet dat anderen dat ook niet moeten doen. Dat zegt alleen dat je op dit gebied een stereotype Nederlander bent.
Nicccccce!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:24 schreef gday het volgende:
[..]
Bovendien heb ik met m'n payservers, als ik met m'n notebook op het netwerk van de universiteit zit, een hele DVD gedownload binnen pakweg 8 minuten.
Fillserver gebruiken met pay-by-downloadquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:02 schreef Caesu het volgende:
dat easynews.nl is wel lekker snel.
maar veel incomplete had ik gister. was nog maar 2 dagen geleden gepost.
gelukkig redde ik het met de PARs.
ik gebruik newsleecher. daar kan ik dat niet instellen of wel?quote:Op zondag 17 december 2006 01:10 schreef gday het volgende:
[..]
Fillserver gebruiken met pay-by-download
Jawel, bij newsleecher kun je meerdere servers instellen. Als je dan bijvoorbeeld een payserver hebt waarbij je een account kunt afsluiten met een 'downloadtegoed' (pay-by-download; ik gebruik hiervoor astraweb) en je stelt hem in newsleecher in met een lagere prioriteit (dus een hoger prioriteitscijfer) downloadt newsleecher in principe alle articles van de server met de hoogste prioriteit en als hij een article niet kan vinden op die server zoekt hij het op een server met een lagere prioriteit.quote:Op zondag 17 december 2006 01:25 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik gebruik newsleecher. daar kan ik dat niet instellen of wel?
of moet ik daar priority hoger instellen voor de fillserver.
en als je nou eens 150 gb per maand download, (voor 5 euro/maand)quote:Op zondag 17 december 2006 01:25 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik gebruik newsleecher. daar kan ik dat niet instellen of wel?
of moet ik daar priority hoger instellen voor de fillserver.
net wel even Dit Was Het Nieuws in een paar minuutjes binnengehaald bij easynews.nl.
was een uur geleden gepost.
geen PARs nodig gehad.
Wat voor retentie heeft die dan? (Geen zin om dit topic te doorzoeken.quote:Op zondag 17 december 2006 14:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het ligt dan denk ik aan de retentie van easynews.nl
ongeveer 5 dagenquote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef gday het volgende:
[..]
Wat voor retentie heeft die dan? (Geen zin om dit topic te doorzoeken.)
ze zijn op 12 of 13 december weer begonnen met lege servers.quote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef gday het volgende:
[..]
Wat voor retentie heeft die dan? (Geen zin om dit topic te doorzoeken.)
Headers worden allang niet meer gebruikt. Ga naar www.binsearch.info en maak daar een nzb aan met wat je wilt hebbenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:32 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Ben nogal nieuw mbt nieuwsgroepen. Gisteren heb ik mijzelf bij Eweka geregistreerd.
Ik kijk op newzbin.com wat er de laatste dagen allemaal op de verschillende nieuwsgroepen is geplaatst. Als ik dan met mijn newsreader (grabit) de betreffende nieuwsgroep uitlees, zie ik de geplaatste newsitems van vorige week helemaal niet meer staan.
Ik las op eweka dat er een retentie van 30 dagen is. Heb ik dan verkeerd begrepen wat retentie is? Of heb ik iets verkeerds gedaan met Grabit??
bvd voor de reacties,
m@x
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:38 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Headers worden allang niet meer gebruikt.
ja ik ook, en iedereen wil zo graag supersearch voor newsleecher, maar ik heb t echt niet nodig. Gewoon FTD'tjequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al snap ik het doel van headers ook niet echt. kGebruik altijd NZBtjes.
Voor dat doel moet je teruggaan naar hoe usenet oorspronkelijk gebruikt werd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al snap ik het doel van headers ook niet echt. kGebruik altijd NZBtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |