Dat geld alleen voor hun Newsserver.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:29 schreef Omkron het volgende:
Ik wil even wat mensen waarschuwen.. neem geen casema als je op usenet wil aangezien ze een download limiet hebben (MIDI, MULTI, MAXI - 10gb 50gb 200gb - 1draad van van 50kb, 2draadjes van 50 kb, 3 draadjes van 50kb)
U bent gewaarschuwd.
voor dat zo ver is heb je 1TB voor 100 euroquote:Op maandag 8 januari 2007 19:10 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja dat weet ik natuurlijk ook wel.
maar 't kan nog van pas komen als we zo HD DVD's en Blu-ray schijven gaan downloaden.
ik raad je wel aan om alle opties even zorgvuldig door te lopen, standaard instellingen zijn bud.quote:
Nou op FTD zie ik wel eens HD films staan hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef vdvorst het volgende:
[..]
voor dat zo ver is heb je 1TB voor 100 euro
klopt, niet zo veel, maar wel,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:12 schreef ikJur het volgende:
[..]
Nou op FTD zie ik wel eens HD films staan hoor
Gewoon periodieke betaling instellen bij je bankquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:33 schreef vdvorst het volgende:
mij bevalt het ook super goedalleen je moet niet vergeten te betalen haha
Neuh, dat is niet nodig. Ik plan het meestal zo dat ik net voordat m'n account verloopt alles binnenheb wat ik wil, dan kan ik één à twee weken zonder, haal ik daarna wel weer inquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gewoon periodieke betaling instellen bij je bank
Ja ach voor die drie tientjes... ik deel me abo met een vriend van mequote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet nodig. Ik plan het meestal zo dat ik net voordat m'n account verloopt alles binnenheb wat ik wil, dan kan ik één à twee weken zonder, haal ik daarna wel weer in. Scheelt bij elkaar toch een maand of 2/3 op een jaar.
Roel?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach voor die drie tientjes... ik deel me abo met een vriend van me
een vriend regelt dat, maar hij is het volgens mij nog niet vergetenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gewoon periodieke betaling instellen bij je bank
ik doe dat wel via roel, ken je hem dan ?quote:
Roel B.? Nee volgens mij heeft hij geen broerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik doe dat wel via roel, ken je hem dan ?
quote:Dit is dan deel 3 over usenet!
Heb je vragen over iets wat maar met usenet te maken heeft, stel ze dan hier!
Hier alvast wat info:
Hoe kan ik een post zoeken?
Dit kun je doen door op sites zoals:
www.yabse.com
www.binsearch.info etc. alle bestanden bij elkaar te zoeken,
maar het kan ook via programma's
Deze is een heel bekende:
FTD (klik om te downloaden)
Deze is makkelijk is gebruik, en overzichtelijk.
Hier is natuurlijk niet alles te vinden, maar aangezien dit in het Nederlands is is het zeer eenvoudig.
Downloaden:
Dit is heel goed te doen via Grabit!
Dit programma is eenvoudig in gebruik, en niet al te uitgebreidt.
Ook zijn er programma's zoals ALT.BINZ die bestanden
automatisch repareren en uitpakken, zodat je dit niet allemaal zelf hoeft te doen!
Succes
De vorige delen:
Deel 1: Usenet payserver?
Deel 2: Usenet #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |