Hmm, ik heb daar nog geen mail over ontvangen dus voorlopig ga ik er vanuit dat ik em heb!?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:36 schreef DaMook het volgende:
Ik heb daar eergisteren besteld en bij mij was ie ook klaar voor verzending, vandaag kreeg ik een mailtje dat de 1e levering uitverkocht was en ik moest wachten, hoop voor je dat je er een krijgt , maar ga er niet vanuit
.
Ook een hoop niet!quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Een hoop mensen gaan blij worden aankomende vrijdag. Maar een hoop ook niet vrees ik.
Heel simpel: Wii60. Je speelt de multiplatform games op de 360 en de rest op de wii.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou weet ik dat graphics niet het belangrijkste zijn, maar als ik screens van CoD3 op alle next gen's naast elkaar leg, is de Wii toch wel erg triest. Ik vind het nog steeds wel een interessante console, maar toch...
Ik ga voor de Nintendo exclusives.... Zelda, Mario, Metroid en meer van dat soort games.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou weet ik dat graphics niet het belangrijkste zijn, maar als ik screens van CoD3 op alle next gen's naast elkaar leg, is de Wii toch wel erg triest. Ik vind het nog steeds wel een interessante console, maar toch...
Ik ook, maar ook voor alle gimmick spellen, daarom kocht ik ook een DSquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga voor de Nintendo exclusives.... Zelda, Mario, Metroid en meer van dat soort games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |