abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44068832
Korte dagen, weinig licht, laagstaande zon en nagenoeg bevroren vingers. Het valt in Reykjavik niet mee te fotograferen in november. Onderstaande vond ik wel toonbaar;

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Resiverslag: IJsland

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2006 22:59:10 ]
pi_44068960
zitten mooie lijn en herhalingsdingen in, maar je negatieven (lijkt mij) zijn niet echt schoon. #2 zou ik er uit kicken, mooie serie dan
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
[Simon de la Court Photography]
pi_44069033
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:00 schreef ChatChewbacca het volgende:
zitten mooie lijn en herhalingsdingen in, maar je negatieven (lijkt mij) zijn niet echt schoon. #2 zou ik er uit kicken, mooie serie dan
Klopt. Normaal vraag ik de fotoboer altijd om de foto's ook op CD te zetten, maar dat ben ik deze keer vergeten. Dus ik moest ze scannen. De glasplaat van de scanner is echter niet meer goed schoon te krijgen of beschadigd.
pi_44069686
Mooie foto's hoor
Dus...
pi_44079845
Tnx.
pi_44100777
'testcase' is imho te bescheiden. Vooral 1, 5, 8 en 10 vind ik sterk, goed gezien, en de omstandigheden die je beschrijft storen niet in de foto. Bij 2 en 6 vind ik het schelle licht afbreuk doen aan de foto, maar dat heb je natuurlijk niet echt in de hand, hooguit zou je het wat kunnen nabewerken. Bij 3 vind ik de vertekening in het perspectief storend.

Maar al met al zeker een serie die het bekijken waard is hoor.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_44228175
Ik zie niet dat het Reykjavik is....... Mis de totalen in je reeks
up in the morning, out on the job
i work like the devil for my pay
i know that lucky old sun, has nothing to do
but to roll around heaven all day.
pi_44228524
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:07 schreef creative_monkey het volgende:
Ik zie niet dat het Reykjavik is....... Mis de totalen in je reeks
Die zijn fotografisch een stuk minder boeiend. Dat weet k_man ook, dus die laat ie lekker in zn vakantie-albumpje zitten, waar de overzichtjes thuis horen. Overigens zijn 3, 6 en 7 onmiskenbaar hoor.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_44229481
Wat VV zegt dus.
  donderdag 7 december 2006 @ 19:04:40 #10
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_44231312
Mooie strakke platen, behalve 2, die vind ik wat rommelig. 1 vind ik heel erg leuk, maar ik heb dan ook een zwak voor doorkijkjes. Met de analoge versie wordt het misschien lastig, maar de digitale zou ik wel een beetje rechter zetten.
Verder spreken 5 en 6 mij heel erg aan.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')