abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44202991
Ik begin dat paiq wel steeds leuker te vinden, vooral dat onvoorspelbare. 't Is toch steeds weer een kadootje wie je voor je kiezen krijgt.

Ik vind wel jammer dat je compleet aan de grillen van paiq bent overgeleverd, en dat er weinig mogelijkheden zijn om zelf contact te zoeken.
Zo ging ik net ontzettend de mist in met een speeddate. Ik kwam er pas na vier minuten achter dat ik een speeddate had..... Wel verlenging gekregen, maar toen moest ik vrij snel weg vanwege een 'huiselijke noodsituatie'. Ik wil gewoon even een berichtje met 'sorry' kunnen sturen.....
Dus: Debje, Sorry!

Wat ik ook jammer vind is dat nee gelijk definitief nee is. Als je een match verwijdert, is dat gelijk definitief afkappen van alle contact via paiq. Ook als je een speeddate afkapt. Misschien komt er opeens wat tussen waardoor je wegmoet, maar toch later verder wilt kletsen.

En als iemand ene Debje op paiq tegenkomt: zeg even sorry namens een botte boer
pi_44209591
Opzich nu wel wat vaker dat mijn matches online zijn. Dus dat is wel iets beter bij paiq. En ook nog steeds leuke gesprekken met een ervan op msn. Net nog even een speeddate gehad, ging wel aardig t gesprek, zij kwam eindelijk een beetje op gang. Maar toen ze vroeg waarom ik niet in amsterdam woonde en ik vertelde dat ik dat komend jaar ga doen, omdat ik eerst even wil kijken dat ik het helemaal ga redden dit jaar. Vroeg ze of ik dus nog thuis woonde, ja zei ik, en toen ging ze off

Bij lexa/rp, nu wel wat meer kijkers op mijn profiel en ook al een aantal interesse en gewone berichtjes. Maar oa weer dezelfde zwerfster als ik op mijn eerdere profiel kreeg (die dacht van nu zal die opeens wel in mij geïnteresseerd zijn_O-). En een paar die mijn profiel niet goed gelezen hadden (nee ik hoef geen kinderen er gratis bij te hebben , en nog erger rokers ).

Maar nu ook een paar die een of ander engels mailtje hebben gestuurd, en zelf een vaag profiel hebben. Daarvan denk ik dat t een bekende is die een geintje probeerd uit te halen. Dat vind ik best, maar dan moet je er ook wel vooruitkomen he
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_44210104
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef open_huwelijk het volgende:
Ik begin dat paiq wel steeds leuker te vinden, vooral dat onvoorspelbare. 't Is toch steeds weer een kadootje wie je voor je kiezen krijgt.

Ik vind wel jammer dat je compleet aan de grillen van paiq bent overgeleverd, en dat er weinig mogelijkheden zijn om zelf contact te zoeken.
Zo ging ik net ontzettend de mist in met een speeddate. Ik kwam er pas na vier minuten achter dat ik een speeddate had..... Wel verlenging gekregen, maar toen moest ik vrij snel weg vanwege een 'huiselijke noodsituatie'. Ik wil gewoon even een berichtje met 'sorry' kunnen sturen.....
Dus: Debje, Sorry!

Wat ik ook jammer vind is dat nee gelijk definitief nee is. Als je een match verwijdert, is dat gelijk definitief afkappen van alle contact via paiq. Ook als je een speeddate afkapt. Misschien komt er opeens wat tussen waardoor je wegmoet, maar toch later verder wilt kletsen.

je kan toch een oneliner sturen?

doe ik zelf ook...
als je weg moet en je denkt dat ze je mogen laat je je msn of meel achter..

makkelijk zat..

ik begrijp het probleem nie zo...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44211128
Kvind juist het mindere aan paiq dat er veel wat minder serieuze meiden opzitten of die bijna altijd offline zijn. offline chatten is ook niet echt leuk.

Nu ben ik beetje gaan kijken bij wat 'normalere' dating-sites, maar ik vind het nogal lastig om zomaar een mailtje naar iemand te sturen. Hebben jullie nog tips of voorbeelden over hoe te beginnen. thx
pi_44213231
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:54 schreef crazy-bert het volgende:
Kvind juist het mindere aan paiq dat er veel wat minder serieuze meiden opzitten of die bijna altijd offline zijn. offline chatten is ook niet echt leuk.

Nu ben ik beetje gaan kijken bij wat 'normalere' dating-sites, maar ik vind het nogal lastig om zomaar een mailtje naar iemand te sturen. Hebben jullie nog tips of voorbeelden over hoe te beginnen. thx
hun profiel lezen, en als die iets bevatten wat je aanspreekt beginnen met een openingszin die naar het profiel verwijst...

heb ik ooit welles gedaan maar hou niet zo van hele lappen tekst mailen...
pi_44213373
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:02 schreef BttD het volgende:

[..]

OK, maar is het dan niet handiger om een PaiQ invite topic op te zetten ofzo en dat centraal te maken? Dan kunnen mensen die een request doen dat ook doen.

Verder: Net uit bed (jetlag!) nog niks gedaan. Ga zometeen maar weer eens even kijken op PaiQ voor een half uurtje ofzo. De rest van de week zijn er genoeg leuke dingen te doen . Ook ben ik vandaag alweer een stuk positiever/rustiger, dus dat is beter
Nee. Dat is een service van Paiq, niet van Fok. Dit topic gaat over internetdaten in het algemeen, niet over Paiq. Nogmaals, jullie kunnen hier tips en verhalen uitwisselen over internetdaten, daar is het topic voor bedoeld. Requests kunnen achterwege blijven.

Verder wil ik nog even melden dat de rest van je post slowchat is en maar héél weinig te maken heeft met dit topic. Dat is al vaker voorgekomen, zou je daarop willen letten?

Er is een tijd terug een reeks geweest over internetdaten hier, die is na 30 delen gesloten omdat het alleen nog maar bestond uit paiq-invite requests en slowchat. Dat is niet de bedoeling. Als je hier niets te melden hebt, doe het dan niet. Er is al een slowchat in R&P.
pi_44213588
dus samenvatting beste jongens en meisjes:

voor Paiq-invites of huwelijksaanzoeken bij je favo fokker

bestaat er FoBo, PM,IRC en messengers

voor klaagzangen zoals van BttD hebben we KLB...

game on
pi_44213686
adultfriendfinder is trouwens veel leuker dan PaiQ
pi_44214362
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

je kan toch een oneliner sturen?

doe ik zelf ook...
als je weg moet en je denkt dat ze je mogen laat je je msn of meel achter..

makkelijk zat..

ik begrijp het probleem nie zo...
Ik kan toch geen oneliner sturen? Weet niet eens hoe ze eruit ziet....
En dat van msn of meel had ik ook al bedacht..... Achteraf.......
pi_44236009
Heb nu via knuz een aantal contacten opgepikt en op 3 na (van de 8 ofzo) staan ze nog niet in mijn msn.
Dit omdat ik ff rustig wil doen etc. 2 lijken me wel oprecht leuk/aardig maar dat is alleen van mailtjes/berichtjes af te leiden.

Meestal wil ik eerst een tijdje berichten sturen om te zien of iemand me wat lijkt, al is het maar voor een gezellig praatje,nothing more.
Nadeel van mensen toevoegen op msn is dat sommige zo overdreven aardig en "leuk" tegen je gaan doen.

Zit nu met een gozer "opgescheept" die me echt elke keer als ik online kom, me gelijk aanspreekt maar niet echt wat te vertellen heeft. Ik voel die klik niet maar hij schijnbaar wel. Vind hem ook flauwe opmerkingen maken en ze zo grappig bedoelen. Shit.
Hij begint ook beetje vervelend te worden door van die bemoeizuchtige vragen te stellen en zo zachtjes aan controleerd of ik de waarheid wel spreek (door paar dagen later er een verwijzing naar te geven en te vragen enzo). Hij denkt dat wij vrienden zijn ofzo maar zo zie ik dat totaal niet.
Ik probeer hem een beetje te laten doen en niet overal op in te gaan maar als dit nog lang duurt ga ik er wat van zeggen. Vind het lullig hem volledig te blokken.

Conclusie: nadeel van mensen toevoegen etc. is dat ze soms zo aan je lijken te hangen en ze niet doorhebben dat die klik er niet is. Hoe kom je daar vanaf? (ben hier te aardig voor denk ik).
pi_44236411
Hmm hoe doe je het dan in het echte leven als ze jouw adres en telefoon hebben? Digitaal is het toch net even makkelijker? Leuk is het natuurlijk nooit...
pi_44236674
quote:
Op donderdag 7 december 2006 22:48 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm hoe doe je het dan in het echte leven als ze jouw adres en telefoon hebben? Digitaal is het toch net even makkelijker? Leuk is het natuurlijk nooit...
Tja, het komt niet snel voor dat vervelende mensen mijn tel. etc hebben. Ik kijk wel uit dat ik die niet te snel geef.
Mocht het toch voorkomen dan zal ik ook bijtijds zeggen dat het met niet bevalt etc.
  vrijdag 8 december 2006 @ 09:34:59 #103
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_44242210
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef open_huwelijk het volgende:
Volgens mij heb ik daar ook al een keer mee gechat.

Ze gaf toen alleen vrij vreemde negatieve reacties op normale vragen. Was toen ook in een battlechat (per ongeluk in gekomen). Eerst reageerde ze al geirriteerd naar de andere (aardige) gozer en toen in de verlenging met mij leek ze niet echt veel positiever te worden. Vond het niet erg toen ze de chat afbrak.
  vrijdag 8 december 2006 @ 09:37:23 #104
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_44242269
Blijf het wel lastig vinden om op PaiQ te kletsen. Het wil nog niet echt klikken en de gesprekken zijjn ook nog niet echt al te interessant. Mischien doe ik wel iets verkeerd ofzo....

Probeer nu wel wat meer te experimenteren, wat meer plagerige opmerkingen maken, brutaler worden enzo. Ben alleen bang daar mee te ver te gaan of verkeerd over te komen.
pi_44248246
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:37 schreef cyber_rebel het volgende:
Blijf het wel lastig vinden om op PaiQ te kletsen. Het wil nog niet echt klikken en de gesprekken zijjn ook nog niet echt al te interessant. Mischien doe ik wel iets verkeerd ofzo....

Probeer nu wel wat meer te experimenteren, wat meer plagerige opmerkingen maken, brutaler worden enzo. Ben alleen bang daar mee te ver te gaan of verkeerd over te komen.
Je moet zoiezo altijd de eerste zoveel minuten weten vol te lullen, zodat jullie elkaars fotos kunnen bekijken. Dat doe je gewoon door al de standaard vragen te stellen.. woonplaats, werk, hobbies, blabla..

En als je eenmaal de foto's erbij hebt... en ze vind je leuk.. dan gaat het gesprek meestal ook iets anders.. toont ze wat meer interesse.. etc.. en dan kun je beginnen met het echte gesprek... en ja.. soms klikt het, en soms niet.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
pi_44253944
ik heb ff voor paiq invite's een Wiki linkje in mn sig gezet...

dus ieder die een invite nodig heeft gaat DAAR heen...

je request hier wordt wellicht verwijderd door een ijverige mod
pi_44294503
lol via een datingsite een vrouw opgedaan die 1200 m van me af woont

morgen gaan we wat drinken, ik vind dan verder msnen best wel belachelijk
pi_44295945
quote:
Op zondag 10 december 2006 06:16 schreef Godshand het volgende:

Hehehe lol , zoiets heb ik ook eens gehad, woonde twee dorpen verder, ook gelijk 's avonds maar afgesproken hehe.

Veel plsier, ben benieuwd!

Kende je haar van gezicht ofzo?
pi_44296592
quote:
Op zondag 10 december 2006 06:16 schreef Godshand het volgende:

Ziets heb ik ook, jongen woont bij mij in de flat
Heb hem 1x bijna omver gelopen omdat ik haast had en hem gewoon niet herkende...
pi_44296627
Hoe doen jullie dat met versturen van oneliners bij paiq? M.a.w. wat zet je erin. Het enige wat je van zo'n meid weet is dat ze er wel lekker uitziet, maar om dat als reden voor je oneliner te geven......
pi_44296778
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef open_huwelijk het volgende:
Hoe doen jullie dat met versturen van oneliners bij paiq? M.a.w. wat zet je erin. Het enige wat je van zo'n meid weet is dat ze er wel lekker uitziet, maar om dat als reden voor je oneliner te geven......
dat ze er intelligent uitziet?
of dat je met je timmermansoog ziet dat haar schedel de juiste karaktereigenschappen uitstralen?
pi_44303461
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:03 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Hehehe lol , zoiets heb ik ook eens gehad, woonde twee dorpen verder, ook gelijk 's avonds maar afgesproken hehe.

Veel plsier, ben benieuwd!

Kende je haar van gezicht ofzo?
nee, op de datingsite stond dat ze ook in mijn woonplaats woont..

dus berichtje, berichtje terug, foto's en msn mailen en toen gaan msnen...

nou en toen bleek ze 1200 m verderop te wonen lol
pi_44303778
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef open_huwelijk het volgende:
gewoon iets wat je aan de foto opmerkt ofzo. iets grappigs of juist heel afzeikerig..

bijvoorbeeld bij zo'n vrouw met veel inkijk een Oneliner sturen van

"Zo, das wel goedkoop scoren eh? Mocht je toch meer inhoud hebben, beantwoordt je deze Oneliner "

etc etc...

wees creatief
  zondag 10 december 2006 @ 15:59:04 #114
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_44304878
Wat me de laatste tijd steeds meer aan het irriteren is, zijn de fake profielen die door Afrikanen geplaatst worden, vaan uit Senegal, maar ook wel eens uit Ivoorkust. Maar het is gewoon dezelfde truuk die uitgehaald wordt als bij de Nigeriaanse 419 scam. Ze plaatsen een profiel, bijvoorbeeld met de tekst "tell you lattertell you lattertell" enzovoorts (ja, dat kan al in gebroken Engels zijn, maar hoeft niet). En dan gaan ze als een gek spamberichtjes sturen, waarin ze zeggen dat je een leuk profiel hebt ofzo en dat je foto's kan krijgen door naar haar Yahoo-adres te mailen. Wat er dan gebeurt, is dat je adres dan netjes in het bestand van de oplichters komt. Je zal dan berichten krijgen van een jonge vrouw en haar vader was een belangrijk persoon, maar nu is hij dood. Of je geld wilt geven om de miljoenen van de bank te kunnen halen, je krijgt er een percentage van. Hoe dan ook, sommige sites pakken deze fakers wel aan, maar dat doen ze door het profiel achetraf te verijderen, na ontvangen van de klachten. Sommige sites verwijderen ze helemaal niet (RelatiePlanet was er eentje van, maar daarom kom ik er nu ook niet meer, ik werd die berichtjes zat), maar ik heb al bij meerdere sites erop aangedrongen om de genoemde landen in de ban te doen, simpelweg door de IP-range te blokkeren. Dat heeft bij mijn weten nog geen enkele site gedaan, niet waar ik tenminste kom, want de fake profielen blijven komen.
Trouwens, nog een waarschuwing, sommige oplichters hebben Babelfish gevonden of een ander vertaalprogramma op internet. Daarom zijn er in zeldzame gevallen profielen die wel in de Nederlandse taal zijn opgesteld, maar je ziet al snel wanneer het een fake profiel is, de grammatica klopt totaal niet, woorden lijken verkeerd vertaald te zijn en soms hebben ze een woord op een verkeerde manier geschreven in het Engels, waardoor de vertaalmachine er niets mee kon, dus dan staat het nog steeds in het (slechte) Engels.

Van de sites waar ik zelf kom, is er maar eentje die echt actief tegen fakers in aan het gaan is. Ze hebben de regel dat mensen pas mogen mailen als hun profiel is goedgekeurd. En de oplichters vallen dan gelijk door de mand. Die site is New Romance, is nog gratis ook.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_44306416
Dank je Bianca
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44313197
Van de week nog met een kerel op msn gezeten waar ik eerst fftjes mee gemaild heb. Jeetje wat een kwijl, plak en kijk-mij-charmant-oprecht-grappig-nep-zijn figuur.
Ik kan nu na 1 gesprek al zeggen dat ik noooooit interesse voor hem ga krijgen. Deze kerel kwam op mij zo nep over met zijn geslijm. Zonde toch.

Andere gast was wel gewoon aardig en daar had ik eerst ook ff mee gemaild, hij kwam over gewoon zoals hij is. Niet slijmen, niet zeuren, niet zo overdreven. Gewoon normaal!
Zulke zijn de moeite waard.

Tip voor de mannen: als iemand zich herkent in de eerste beschrijving, stop onmiddelijk met een dergelijke act.
Vrouwen trappen er niet in.
pi_44318760
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef vencodark het volgende:
Van de week nog met een kerel op msn gezeten waar ik eerst fftjes mee gemaild heb. Jeetje wat een kwijl, plak en kijk-mij-charmant-oprecht-grappig-nep-zijn figuur.
Ik kan nu na 1 gesprek al zeggen dat ik noooooit interesse voor hem ga krijgen. Deze kerel kwam op mij zo nep over met zijn geslijm. Zonde toch.

Andere gast was wel gewoon aardig en daar had ik eerst ook ff mee gemaild, hij kwam over gewoon zoals hij is. Niet slijmen, niet zeuren, niet zo overdreven. Gewoon normaal!
Zulke zijn de moeite waard.

Tip voor de mannen: als iemand zich herkent in de eerste beschrijving, stop onmiddelijk met een dergelijke act.
Vrouwen trappen er niet in.
gewoon blocken op je msn dus, die eerste gozer...

zo'n moeite is dat niet

overigens... vandaag helaas niet van een date gekomen met me buurtgenote, woensdag wel, we hebben ook een concrete tijd en plaats

en dan nog ff ontopic..

als er vrouwen je op paiq zeggen dat ze het alleen voor de lol doen en eventueel vriendschap..
ik had er vandaag ook al zo 1 en die wilde na even doorvragen en pushen toch even aan me vragen of we nog deze week gingen daten
pi_44318838
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef Godshand het volgende:
ik heb ff voor paiq invite's een Wiki linkje in mn sig gezet...

dus ieder die een invite nodig heeft gaat DAAR heen...

je request hier wordt wellicht verwijderd door een ijverige mod
Erg goed bedacht!
pi_44324269
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

gewoon blocken op je msn dus, die eerste gozer...

zo'n moeite is dat niet
Tja, daar ben ik nog te aardig voor misschien. Blok mensen niet zo snel eigenlijk. Soms tijdelijk maar ja. Gister weer met die gast gesproken, bij elk ding wat hij zegt loopt ie weer te slijmen hoe leuk ik wel niet ben. Man, hoe kan je dat nou zeggen, we hebben elkaar net 2 keer gesproken! Hij lijkt wel wanhopig.
pi_44332944
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja, daar ben ik nog te aardig voor misschien. Blok mensen niet zo snel eigenlijk. Soms tijdelijk maar ja. Gister weer met die gast gesproken, bij elk ding wat hij zegt loopt ie weer te slijmen hoe leuk ik wel niet ben. Man, hoe kan je dat nou zeggen, we hebben elkaar net 2 keer gesproken! Hij lijkt wel wanhopig.
als je echt niet wil blocken kan je ook gewoon negeren..

dan krijg je eerst opmerkingen als

"hey!"
"Hallo!? Zijn we dr nog?"
"Godverdegodver blind ofzo?"

later..

"Kuthoer! Ik block je!"

en dus... probleem dan ook opgelost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')