je kan toch een oneliner sturen?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef open_huwelijk het volgende:
Ik begin dat paiq wel steeds leuker te vinden, vooral dat onvoorspelbare. 't Is toch steeds weer een kadootje wie je voor je kiezen krijgt.
Ik vind wel jammer dat je compleet aan de grillen van paiq bent overgeleverd, en dat er weinig mogelijkheden zijn om zelf contact te zoeken.
Zo ging ik net ontzettend de mist in met een speeddate. Ik kwam er pas na vier minuten achter dat ik een speeddate had..... Wel verlenging gekregen, maar toen moest ik vrij snel weg vanwege een 'huiselijke noodsituatie'. Ik wil gewoon even een berichtje met 'sorry' kunnen sturen.....
Dus: Debje, Sorry!
Wat ik ook jammer vind is dat nee gelijk definitief nee is. Als je een match verwijdert, is dat gelijk definitief afkappen van alle contact via paiq. Ook als je een speeddate afkapt. Misschien komt er opeens wat tussen waardoor je wegmoet, maar toch later verder wilt kletsen.
En als iemand ene Debje op paiq tegenkomt: zeg even sorry namens een botte boer
hun profiel lezen, en als die iets bevatten wat je aanspreekt beginnen met een openingszin die naar het profiel verwijst...quote:Op woensdag 6 december 2006 23:54 schreef crazy-bert het volgende:
Kvind juist het mindere aan paiq dat er veel wat minder serieuze meiden opzitten of die bijna altijd offline zijn. offline chatten is ook niet echt leuk.
Nu ben ik beetje gaan kijken bij wat 'normalere' dating-sites, maar ik vind het nogal lastig om zomaar een mailtje naar iemand te sturen. Hebben jullie nog tips of voorbeelden over hoe te beginnen. thx
Nee. Dat is een service van Paiq, niet van Fok. Dit topic gaat over internetdaten in het algemeen, niet over Paiq. Nogmaals, jullie kunnen hier tips en verhalen uitwisselen over internetdaten, daar is het topic voor bedoeld. Requests kunnen achterwege blijven.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:02 schreef BttD het volgende:
[..]
OK, maar is het dan niet handiger om een PaiQ invite topic op te zetten ofzo en dat centraal te maken? Dan kunnen mensen die een request doen dat ook doen.
Verder: Net uit bed(jetlag!) nog niks gedaan. Ga zometeen maar weer eens even kijken op PaiQ voor een half uurtje ofzo. De rest van de week zijn er genoeg leuke dingen te doen
. Ook ben ik vandaag alweer een stuk positiever/rustiger, dus dat is beter
Ik kan toch geen oneliner sturen? Weet niet eens hoe ze eruit ziet....quote:Op woensdag 6 december 2006 23:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
je kan toch een oneliner sturen?
doe ik zelf ook...
als je weg moet en je denkt dat ze je mogen laat je je msn of meel achter..
makkelijk zat..
ik begrijp het probleem nie zo...
Tja, het komt niet snel voor dat vervelende mensen mijn tel. etc hebben. Ik kijk wel uit dat ik die niet te snel geef.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:48 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm hoe doe je het dan in het echte leven als ze jouw adres en telefoon hebben? Digitaal is het toch net even makkelijker? Leuk is het natuurlijk nooit...
Volgens mij heb ik daar ook al een keer mee gechat.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:40 schreef open_huwelijk het volgende:
En als iemand ene Debje op paiq tegenkomt: zeg even sorry namens een botte boer
Je moet zoiezo altijd de eerste zoveel minuten weten vol te lullen, zodat jullie elkaars fotos kunnen bekijken. Dat doe je gewoon door al de standaard vragen te stellen.. woonplaats, werk, hobbies, blabla..quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:37 schreef cyber_rebel het volgende:
Blijf het wel lastig vinden om op PaiQ te kletsen. Het wil nog niet echt klikken en de gesprekken zijjn ook nog niet echt al te interessant. Mischien doe ik wel iets verkeerd ofzo....
Probeer nu wel wat meer te experimenteren, wat meer plagerige opmerkingen maken, brutaler worden enzo. Ben alleen bang daar mee te ver te gaan of verkeerd over te komen.
Hehehe lolquote:Op zondag 10 december 2006 06:16 schreef Godshand het volgende:
lol via een datingsite een vrouw opgedaan die 1200 m van me af woont![]()
morgen gaan we wat drinken, ik vind dan verder msnen best wel belachelijk
Ziets heb ik ook, jongen woont bij mij in de flatquote:Op zondag 10 december 2006 06:16 schreef Godshand het volgende:
lol via een datingsite een vrouw opgedaan die 1200 m van me af woont![]()
morgen gaan we wat drinken, ik vind dan verder msnen best wel belachelijk
dat ze er intelligent uitziet?quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef open_huwelijk het volgende:
Hoe doen jullie dat met versturen van oneliners bij paiq? M.a.w. wat zet je erin. Het enige wat je van zo'n meid weet is dat ze er wel lekker uitziet, maar om dat als reden voor je oneliner te geven......
nee, op de datingsite stond dat ze ook in mijn woonplaats woont..quote:Op zondag 10 december 2006 11:03 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hehehe lol, zoiets heb ik ook eens gehad, woonde twee dorpen verder, ook gelijk 's avonds maar afgesproken hehe.
Veel plsier, ben benieuwd!
Kende je haar van gezicht ofzo?
gewoon iets wat je aan de foto opmerkt ofzo. iets grappigs of juist heel afzeikerig..quote:Op zondag 10 december 2006 11:35 schreef open_huwelijk het volgende:
Hoe doen jullie dat met versturen van oneliners bij paiq? M.a.w. wat zet je erin. Het enige wat je van zo'n meid weet is dat ze er wel lekker uitziet, maar om dat als reden voor je oneliner te geven......
gewoon blocken op je msn dus, die eerste gozer...quote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef vencodark het volgende:
Van de week nog met een kerel op msn gezeten waar ik eerst fftjes mee gemaild heb. Jeetje wat een kwijl, plak en kijk-mij-charmant-oprecht-grappig-nep-zijn figuur.![]()
Ik kan nu na 1 gesprek al zeggen dat ik noooooit interesse voor hem ga krijgen. Deze kerel kwam op mij zo nep over met zijn geslijm. Zonde toch.
Andere gast was wel gewoon aardig en daar had ik eerst ook ff mee gemaild, hij kwam over gewoon zoals hij is. Niet slijmen, niet zeuren, niet zo overdreven. Gewoon normaal!
Zulke zijn de moeite waard.
Tip voor de mannen: als iemand zich herkent in de eerste beschrijving, stop onmiddelijk met een dergelijke act.![]()
Vrouwen trappen er niet in.![]()
Erg goed bedacht!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef Godshand het volgende:
ik heb ff voor paiq invite's een Wiki linkje in mn sig gezet...
dus ieder die een invite nodig heeft gaat DAAR heen...
je request hier wordt wellicht verwijderd door een ijverige mod
Tja, daar ben ik nog te aardig voor misschien. Blok mensen niet zo snel eigenlijk. Soms tijdelijk maar ja. Gister weer met die gast gesproken, bij elk ding wat hij zegt loopt ie weer te slijmen hoe leuk ik wel niet ben. Man, hoe kan je dat nou zeggen, we hebben elkaar net 2 keer gesproken! Hij lijkt wel wanhopig.quote:Op maandag 11 december 2006 01:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
gewoon blocken op je msn dus, die eerste gozer...
zo'n moeite is dat niet
als je echt niet wil blocken kan je ook gewoon negeren..quote:Op maandag 11 december 2006 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, daar ben ik nog te aardig voor misschien. Blok mensen niet zo snel eigenlijk. Soms tijdelijk maar ja. Gister weer met die gast gesproken, bij elk ding wat hij zegt loopt ie weer te slijmen hoe leuk ik wel niet ben. Man, hoe kan je dat nou zeggen, we hebben elkaar net 2 keer gesproken! Hij lijkt wel wanhopig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |