Goed idee, alle TBS gevallen for life achter slot en grendel zonder dat ze ooit nog naar buiten komen, nice thinkingquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:17 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Ik hoop (heel stiekem) (triest) dat het zo'n ontsnapte TBS'er is...
Dan worden er ineens wel maatregelen getroffen![]()
![]()
Jezusquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:14 schreef 61neorej het volgende:
Kinderen ondervragen, die journalisten zouden zich heeel diep moeten schamen.
en dat ze erbij warenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar onder tussen vinden ze het wel supervet dat ze op tv zijn geweest!
dat kind was 6, en het was op de radioquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar ondertussen vinden ze het wel supervet dat ze op tv zijn geweest!
Verklaar?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef Drugshond het volgende:
Lijkt me op het eerste gezicht een afpressingszaak.
E.e.a. hoorde ik onderweg op radio 1.
en het was een meisje van 6 die door haar vader die een bivakmuts ophad vermoord is.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef Drugshond het volgende:
Lijkt me op het eerste gezicht een afpressingszaak.
E.e.a. hoorde ik onderweg op radio 1.
Wat zei de agent dan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef arneaux het volgende:
Afkomst van de man wordt behoorlijk angstvallig geheim gehouden.
Zei ik dat?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goed idee, alle TBS gevallen for life achter slot en grendel zonder dat ze ooit nog naar buiten komen, nice thinking
zoals altijd...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef arneaux het volgende:
Normale mensen vinden dat niet bijster interessant, vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef arneaux het volgende:
Hij zei dat hij Nederlander was, maar zijn afkomst werd buiten beschouwing gelaten.quote:
Ach ja, en niemand meer op de fiets en alleen boodschappen via internet doen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Deuren van een school moeten gewoon op slot tijdens lesuren. Iedereen kan naar binnen en naar buiten lopen.
Omdat dat niks toevoegt en in het ene geval tot nog meer gezeik zorgt, jeetje wat is Nederland een tolerant landquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef arneaux het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |